چرا مدرسان برتر ایران در بوت کمپ بیزینس مدرسین شرکت می‌کنند؟۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ 0 رای

فضای ۱۰ سال اخیر ایران به مردم ثابت کرده، اگر برای رشد حرکت نکنید از زندگی جا می‌مانید. همین دلیلی شده تا نیاز به یادگیری و رشد برای تمام مردم ایران کاملا احساس شود. آموزش بازاری است که هر روز داغ‌تر می‌شود. اما واقعا همه‌ی افرادی دوست دارند به عنوان مدرس کسب درآمد کنند، در […]

فهرست مطالب

فضای ۱۰ سال اخیر ایران به مردم ثابت کرده، اگر برای رشد حرکت نکنید از زندگی جا می‌مانید. همین دلیلی شده تا نیاز به یادگیری و رشد برای تمام مردم ایران کاملا احساس شود. آموزش بازاری است که هر روز داغ‌تر می‌شود. اما واقعا همه‌ی افرادی دوست دارند به عنوان مدرس کسب درآمد کنند، در این بازار موفق می‌شوند؟ جواب خیلی ساده خیر است. چرا چون حضور در هر بازاری نیاز به یادگیری مهارت‌های خودش را دارد، از جمله بازار آموزش.

از سال ۱۴۰۱ علی حاجی‌محمدی، بوت کمپ بیزینس مدرسین را ایجاد کرد تا مدرسان بتوانید خیلی سریع کسب و کار آموزشی خودشان را ایجاد و از این بازار سودده کسب درآمد کنند. تا به حال بیش از ۳۰۰ مدرس برتر ایران در این بوت کمپ شرکت کرده‌اند. اما دلیل استقبال از این بوت کمپ چیست؟

مدرسان برتر حاضر نیستند هزینه‌ی آزمودن را بدهند

تجربه کردن مسیری که نرفته‌ایم گاهی خیلی هزینه‌بر است. مثلا:

  • تولید یک پکیج آموزشی حداقل بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان هزینه دارد
  • یک کمپین فروش اینستاگرامی در پایین‌ترین حالت حداقل ۳۰ میلیون هزینه دارد
  • استخدام حتی یک نفر ممکن است چند ماه طول بکشد
  • و …

شما به عنوان یک مدرس، طبیعتا علاقه ندارید این هزینه‌‌ها را ( زمان، پول و …) پرداخت کنید و در نهایت نتیجه‌ی دلخواه را نگیرید. با این حال وقتی تجربه‌ی کافی نداریم، آزمودن راه‌های جدید قطعا هزینه‌ی زیادی دارد. بوت کمپ بیزینس مدرسین انتقال تجربه‌ی بیش از ۱۰ سال کسب و کار آموزشی همیارآکادمی و علی حاجی‌محمدی است که باعث می‌شود هزینه‌ی‌های اضافی بسیاری را دیگر نپردازید.

۶ قدم در ۳ روز

یک کسب و کار آموزشی قوی ۶ بخش مهم دارد:

  1. تولید محتوای حرفه‌ای: که باعث می‌شود به عنوان یک مدرس با دانش بالا مطرح شوید
  2. تبلیغات: برای جذب مخاطب هدف و برندینگ خودتان
  3. تولید دوره‌ی آموزشی: محصول شما دوره‌ی آموزشی است و باید بدانید چه دوره‌ای با چه سرفصل‌هایی و چه قیمتی را ارائه کنید
  4. طراحی کمپین فروش: کمپین فروش مهم‌ترین روش زمان برای کسب درآمد شماست
  5. پشتیبانی: پشتیبانی خوب یک کسب و کار آموزشی باعث می‌شود شما طرفدارانی همیشگی داشته باشید
  6. سیستم سازی: و در نهایت شما باید مراحل بالا را سیستم‌سازی کنید تا این سیستم حتی بدون شما هم درآمدزایی کند

در بوت کمپ بیزینس مدرسین، هر کدام از این بخش‌ها را جداگانه و با جزئیات یادمی‌گیرید و در تایم منتورینگ پلن هر کدام از این ۶ بخش را در کسب و کار خود را می‌نویسید. این باعث می‌شود، بعد از ۳ روز بوت کمپ، شما دانش کسب و کار بالایی داشته باشید، به جواب سوالات خود رسیده باشید و برای آینده‌ی خود به عنوان مدرس، دقیقا بدانید که چه کار باید انجام بدهید.

تجربه منتورینگ در کلاس درس

در بوت کمپ بیزینس مدرسین، شما با محتوایی بی‌نظیر و حرف‌هایی از جنس تجربه‌ی ناب روبرو می‌شوید که قطعا برای شما سوالاتی را ایجاد می‌کند. به همین دلیل منتورهای متخصص هر بخش در این ۳ روز کنار شما هستند تا پاسخ سوالات شما را بدهند و اجرای کارهای عملی بوت کمپ را برای شما تسهیل کنند.

مدرس هستی و می‌خوای درآمدت بیشتر بشه؟

در حضور منتورها شما می‌توانید آچه یاد می‌گیرید را برای کسب و کار خودتان تبدیل به یک برنامه‌ی عملی کنید.

پشتیبانی و پاسخ به سوالات شما بعد از بوت کمپ تمام نمی‌شود و در ۳۰ روز بعد از بوت کمپ، پشتیبان‌های مجموعه‌ی همیارآکادمی به صورت مداوم با شما در ارتباط هستند.

فرصت دست نیافتی ارتباط با آدم‌های موثر

در هر بوت کمپ مدرسان برتر ایران در حوزه‌های مختلف مهمان بوت کمپ هستند تا شما فرصت داشته باشید، از تجربه‌ی این مدرسین که بدون واسطه به شما می‌رسد در کسب و کار خودتان استفاده کنید. برخی از مدرسین مهمان بوت کمپ مدرسین تا به حال:

  • دکتر حورایی: مدرس مطرح رشد فردی و NLP
  • استاد عباس‌منش: مدرس قانون جذب و ثروت
  • ایمان سرورپور: کوچ رشد فردی
  • رضا آرش‌نیا: مطرح‌ترین مدرس زبان انگلیسی
  • شیما وفایی: مدرس مطرح حوزه‌ی زیبایی
  • محمد حسینی: مدرس مطرح بازارهای مالی
  • ژآن بقوسیان: مدرس مارکتینگ و کسب و کارآنلاین
  • و….

شما به عنوان یک بیزینس من موفق می‌دانید که یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های هر مدیر کسب و کار، ارتباطات کاری موثر است. بوت کمپ بیزینس مدرسین فرصتی است که شما ۳ روز در کنار مدرسین مطرح، مدیران و افرادی باشید که هر کدام در حوزه خودشان متخصص هستند. در زمان وقت گذراندن با همین افراد، ایده‌های کاری جدید، فرصت‌های همکاری و … ایجاد می‌شود که شاید هیچ‌وقت در جای دیگری پیش نیاید.

برای استفاده از فرصت ثبت نام در بوت کمپ بیزنیس مدرسین، از این لینک اقدام کنید: ثبت نام در بوت کمپ بیزینس مدرسین

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!