جاپ آفر کانادا نوعی دعوت‌نامه شغلی از سمت شرکت‌ها و کارفرمایان درون کشور کانادا می‌باشد که شما را بصورت رسمی دعوت به شروع یک شغل در کشور کانادا می‌کنند. برخی از افراد می‌پرسند که تفاوت جاب آفر با ویزای کار چیست؟ جاب آفر پیش‌نیاز اصلی ویزای کار می‌باشد. درواقع جاب آفر همان دعوت‌نامه‌ای می‌باشد که شما باید برای درخواست ویزای کار تحویل دهید و بدون آن درخواست ویزای شما ریجکت خواهد شد.

مزیت‌های جاب آفر کانادا

جالب است بدانید که ریسک ویزای کاری کانادا همراه با جاب آفر کانادا نسبت به دریافت دیگر انواع ویزا مانند ویزای تحصیلی و توریستی بسیار کمتر است، زیرا سفارت‌خانه مطمئن است که شما برای کار و فعالیت اقتصادی به کانادا مهاجرت خواهید کرد و پس از اتمام مدت اعتبار ویزا، از لحاظ مالی تامین خواهید بود و در این کشور پناهنده نخواهید شد. همچنین این روزها کشور کانادا برای افرادی که قصد فعالیت اقتصادی در این کشور را دارند اهمیت بسیاری قائل است، زیرا درحال حاضر این کشور از کمبود نیروی کار به شدت رنج می‌برد و قصد دارد که به وسیله پذیرش مهاجر تا سال 2025 این مورد را جبران نماید. کشور کانادا قصد دارد تا رسیدن به این تاریخ، سالی 500 نفر مهاجر کاری را جذب نماید و در صورتی که واجد شرایط باشید، شانس این را دارید که مورد پذیرش واقع شوید.

شرایط لازم

از اولین و مهم‌ترین موارد ضروری که برای دریافت ویزای کاری کانادا نیاز دارید، تسلط به یکی از زبان‌های انگلیسی و یا فرانسوی می‌باشد. اگر قصد اقامت در استان‌های فرانسوی‌زبان را داشته باشید، باید به زبان فرانسوی نیز مسلط باشید و در غیر اینصورت، زبان رسمی کشور یعنی انگلیسی مدنظر است و باید حداقل نمره آیلتس شما 5 باشد.

توجه داشته باشید که شما به هیچ عنوان نباید دارای مشکل پزشکی یا قانونی خاصی باشید که بتواند شرایط شما را در کشور کانادا تحت تاثیر قرار دهد. البته توجه داشته باشید که تنها مشکلات پزشکی و قانونی خاصی که مهم می‌باشند مدنظر است.

همچنین سابقه و تجربه شغلی مناسب از جمله ضروریات اخذ ویزای کانادا می‌باشد؛ شما نمی‌توانید برای ایجاد شغلی که تاکنون هیچگونه مدرک علمی یا سابقه خاصی در آن نداشته‌اید پذیرش شوید و پیش از آن باید مدارکی برای اثبات سابقه و تجربه کاری خود همراه با فرم درخواست ویزا ارائه دهید.

دریافت اقامت دائم کانادا از طریق جاب آفر

یکی از بهترین مزیت‌هایی که جاب آفر کانادا دارد، امکان گرفتن اقامت دائم به وسیله ویزای کاری می‌باشد که هدف بسیاری از کسانی می‌باشد که قصد دریافت اقامت دائم کانادا را دارند.

پیش از هر موردی، شما باید درباره مدرک زبان خود مطمئن شوید و به سراغ امتحان‌هایی همچون آیلتس، تافل و… بروید و حداقل نمره لازم را کسب کنید. پیش از هر مرحله‌ای، مهم این است که آفیسر از مدرک زبان شما مطمئن شود.

از مهم‌ترین موارد، حرفه و شغلی که قصد ایجاد اشتغال برای آن را دارید می‌باشد. مطمئنا این شغل باید با رزومه و تجربه شما در سالیان سال زندگی‌تان ارتباط داشته باشد. همچنین باید از یک نهاد مربوطه که معتبر و بین المللی باشد، توصیه‌نامه‌ای مناسب پیدا کنید و تلاش کنید که رزومه شما کاملا آفیسر را مطمئن سازد که شما مناسب این شغل هستید.

پس از تهیه رزومه و توصیه‌نامه، باید در مصاحبه‌های استخدامی لازمی که توسط کارفرما اجرا می‌شود شرکت نمائید و همچنین مکاتبات لازم را با شرکت مربوطه یا کارفرما انجام دهید. در این مرحله کاملا باید از هماهنگی خود با کارفرما اطمینان حاصل کنید.

توجه داشته باشید که کارفرمای شما بصورت قطعی باید مجوز کار کانادا تحت عنوان LMIA را داشته باشد تا بتواند برای شما دعوت‌نامه ارسال نماید.

پس از انجام تمامی این مراحل، نوبت به درخواست ویزای کار می‌رسد که خود بصورت متوالی مراحلی همچون انجام انگشت‌نگاری و ارائه مدارک لازم به سفارت‌خانه و کارهای اداری مربوط به ویزا را شامل می‌شود. پس از اینکه به کانادا مهاجرت کرده و مشغول کار شدید، پس از مدتی می‌توانید اقدام به درخواست برای اقامت دائم نمایید.

استفاده از راهنمایی و مشاوره

به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای تسهیل روند جاب آفر کانادا و همچنین سرعت بیشتر در کار، از تجارب و مشاوره کارشناسان خبره ایرانیکا استفاده نمائید. شما قادر هستید با استفاده از تجربیات شیرین کارشناسان ما، آسان‌ترین راه‌ها را برای رسیدن به اقامت دائم در کانادا انتخاب نموده و با پیش‌بینی موانع احتمالی، در مدت‌زمان کمتری به هدف خود برسید.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!