تور مالدیو

ورزش های زمینی یا والیبال ساحلی و تنیس (انواع معمولی و رومیزی) از جمله تفریحات مورد علاقه در جزیره مالدیو است. صدها و هزار لاک پشت، خرچنگ، دلفین ها و کوسه ها، در دریایی با آرامش زندگی می کنند که در هیچ جای دیگر جهان قابل مقایسه نیست. در مجموع، گردشگری در مالدیو دلیل اصلی توریستی بودن این بخش از جهان است. در بالای امواج، طیف گسترده ای از فعالیت های ورزشی آبی برای گردشگران قابل دسترسی است و موج سواری یکی از جاذبه های خاص مالدیو است. قبل از شروع تور مالدیو، حتما نقشه ای تهیه کنید که محبوب ترین جاذبه های دیدنی مالدیو را مشخص کند. همچنین می توانید با تماس با شماره 02191006828 از کارشناسان سفریار مشاوره و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

هزینه پکیج تعطیلات مالدیو چقدر است؟

پکیج های متعدد تعطیلات مالدیو برای انتخاب وجود دارد. همه چیز به پروازها، هتل ها، تورها و عوامل دیگر بستگی دارد. برای دریافت بهترین و ارزان ترین تور مالدیو نوروز 1402 به سایت سفریار مراجعه کنید.

چه چیزی باید با خود به مالدیو بیاورم؟

مالدیو یک مقصد استوایی است، به این معنی که شما در طول مدت اقامت خود در معرض نور خورشید خواهید بود. همراه با باشکوه ترین سواحل، با آفتاب دلپذیر و انواع ورزش های آبی. برای سفر به مالدیو، بهتر است اقلام زیر را به همراه داشته باشید: برای محافظت از خود در برابر اشعه های مضر UV، کلاه آفتابی با پوشش خوب همراه داشته باشید. لباس‌های نخی روشن – ترجیحاً رنگ‌های روشن، لباس شب، صندل یا دمپایی، لباس شنا، دافع حشرات، ضد آفتاب و عینک آفتابی.

ماه عسل مالدیو

بازدیدها در زمان های مختلف سال راحت است. بهترین زمان برای سفر به مالدیو زمانی است که باران کم است و دمای هوای مناسب وجود دارد. با این حال، به دلیل شلوغ ترین ماه های تابستان، نرخ هتل ها کمی بالاتر از نرخ های معمولی است.

سواحل مالدیو

مالدیو دارای برخی از دیدنی ترین سواحل جهان است و آن شن های فریبنده را می توان تقریباً در هر جزیره ای یافت. ماسه‌های پودری سفیدتر از سفید و آب آبی رنگی که تضادی با آنها ایجاد می‌کند که عملاً در هیچ جای دیگر این سیاره یافت نمی‌شود. مالدیو از 99 درصد آب و 1 درصد از خشکی تشکیل شده است. در نتیجه، دریا به طور طبیعی بهترین جاذبه های طبیعی را فراهم می کند. این کشور از 26 جزیره مرجانی طبیعی تشکیل شده است که توسط کانال های قابل کشتیرانی به هم متصل شده اند. تالاب با دریاهای شفاف همه جزایر را احاطه کرده اند. این جزایر توسط صخره های مرجانی محافظت می شوند که از تنوعی از آبزیان پشتیبانی می کنند.

صخره های مرجانی مالدیو

زندگی زیر آب صخره موز واقع در جزیره مرجانی ماله را کشف کنید. این یکی از جاذبه های اصلی معروف برای غواصی است. لاک پشت های دریایی، کوسه های صخره ای و کوسه های نهنگی در این منطقه دیده می شوند.

ارزان ترین ماه برای رزرو پکیج تور مالدیو کدام است؟

ارزان ترین ماه ها برای تور مالدیو از آگوست تا اکتبر است که هزینه بازدید از مالدیو کمتر از هزینه معمول است. فصل اوج از دسامبر شروع می شود و تا فوریه یا مارس سال بعد ادامه می یابد. اگر به دنبال بسته های تعطیلات ارزان مالدیو هستید، آگوست تا اکتبر بهترین زمان برای سفر است. دما به اندازه تابستان مرطوب نیست و می توانید با هزینه کمتری نسبت به استراحتگاه های لوکس، یک اقامتگاه راحت پیدا کنید.

چقدر باید بسته های تعطیلات مالدیو خود را از قبل رزرو کنم؟

بسته به خط هوایی، معمولاً می‌توانید پروازهای خارجی را تا یک سال قبل جستجو کنید. به طور کلی این فکر خوبی است که از قبل عملیات رزرو را انجام دهید.

در پکیج های تور مالدیو چه مکان هایی را باید دید؟

جزیره پارادایس، جزیره کوردو، اوتیمو، موزه ملی ماله، جزیره ماافوشی و بسیاری از جزایر دیگر از جمله محبوب‌ترین مکان‌های برای بازدید از مالدیو هستند. بسته به سبک تعطیلات خود می توانید از هر یک از این مکان های زیبا دیدن کنید.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!