اما نکته قابل توجه مهم در این قسمت این است که عفونت های مختلفی می توانند از راه جنسی انتقال یابند. کیت STD

شایع ترین بیمارری های مقاربتی در زیر شرح داده شده است.

کلامیدیا از جمله این بیماری های عفونی است که. در ادامه با آن آشنا میشوید .

باکتری های خاصی در ایجاد کلامیدیا نقش دارند. بر اساس اعلا مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) این بیماری یکی از شایع ترین بیماری های مقاربتی است. بسیاری از افراد مبتلا به کلامیدیا علائم قابل توجهی ندارند. در صورت بروز علائم، این ها اغلب شامل موارد زیر هستند:

درد یا ناراحتی در طول رابطه جنسی یا ادرار کردن

ترشحات سبز یا زرد از آلت تناسلی مردانه یا واژن از جمله علائم و نشانه های دیگر است

درد در پایین شکم نیز در بیماران مشاهده شده است

کلامیدیا در صورت عدم درمان می تواند موارد زیر را در پی داشته باشد:

عفونت مجرای ادرار، غده پروستات یا بیضه ها

بیماری التهابی لگن

ناباروری

در صورتی که کلامیدیا در یک زن باردار مبتلا درمان نشده باشد می تواند در زمان تولد به کودک انتقال یابد. کودک ممکن است با بروز موارد زیرهمراه باشد:

پنومونی

عفونت های چشم

کوری

اما در ادامه قصد داریم توضیحاتی در مورد سکس تراپی بدهیم با ما همراه باشید . کیت STD

در حالی که بیشتر موارد HPV به سرطان منجر نمی شوند، برخی از سویه های ویروس بیشتر از سایرین باعث سرطان می‌شوند. براساس اعلام موسسه ملی سرطان، بیشتر موارد سرطان HPV در ایالات متحده ناشی از HPV 16 و HPV 18 است. این دو نوع سویه ی  HPV 70 درصد از کل موارد سرطان دهانه رحم را تشکیل می دهند.

هیچ درمانی برای HPV وجود ندارد. با این حال عفونت HPV اغلب به خودی خود از بین می رود. همچنین واکسنی برای محافظت در برابر برخی از سویه های خطرناک مانند HPV 16 و HPV 18 وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرید02122350855

در صورت ابتلا به HPV، آزمایش و غربالگری مناسب می تواند به پزشک در ارزیابی و کنترل خطر عوارض کمک کند. به دنبال اقداماتی باشید که می توانند برای محافظت در برابر HPV و عوارض احتمالی آن مؤثر باشند.

شرکت سین مورو قصد دارد توضیحاتی در مورد دیگر بیماری های مقاربتی بدهد با شرکت سین مورو همراه باشید تا اطلاعات شما در زمینه کیت STD افزایش یابد .

یکی دیگر از بیماری های مقاربتی باکتریایی سوزاک است.

علائم سوزاک چیست؟

بسیاری از مبتلایان به سوزاک علائمی ندارند. اما در صورت وجود، این علائم ممکن است شامل موارد زیر باشد:

ترشح سفید، زرد، بژ یا سبز رنگ از آلت تناسلی مردانه یا واژن

درد یا ناراحتی در طول رابطه جنسی یا ادرار کردن

تکرر ادرار بیش از حد معمول

خارش اطراف دستگاه تناسلی

گلو درد

در صورت عدم درمان، سوزاک می تواند به مورد هاای زیر همچون

عفونت مجرای ادرار، غده پروستات یا بیضه ها

بیماری التهابی لگن

ناباروری

انواع بیماری های مقاربتی ، شرکت سین مورو

شاید ممکن است شما با بیماری های جنسی آشنا نباشید و. همین موضوع یعنی شما آمادگی رابطه جنسی را ندارید حال ممکن است در هر هر سنی باشید

 

کیت STD چیست ؟

 

همچنین ممکن است امکان مشاهده ی شپش ها یا تخم های ریز سفید آنها در اطراف ریشه موهای ناحیه تناسلی وجود داشته باشد. یک ذره بین می تواند در این زمینه به شما برای مشاهده آنان کمک کند .

اما ممکن است این سوال در ذهن شما عزیزان به وجود بیاید که شپش چگونه منتقل میشود .

در صورت عدم درمان، شپش های تناسلی می توانند از طریق تماس پوست به پوست یا لباس ها، ملافه یا حوله مشترک به دیگران منتقل شود. زخم های ناشی از گزش نیز ممکن است عفونی شوند. بهتر است عفونت ناشی از شپش های پوستی در اولین فرصت برطرف و درمان شود.

در صورت ابتلا به شپش های پوستی می توانید از روش های موضعی بدون نسخه و موچین برای برداشتن آن ها بهره بگیرید. تمیز کردن لباس، ملافه، حوله و خانه نیز مهم است.

البته حتما این نکته را مورد توجه قرار دهید که رابطه جنسی واژینال و مقعدی تنها راه انتقال بیماری های مقاربتی نیستند. این بیماری ها ممکن است از طریق رابطه جنسی دهانی نیز گرفته شده  به عبارت دیگر،  بیماری های مقاربتی می توانند از دستگاه تناسلی یک شخص به دهان یا گلو شخص دیگر و برعکس منتقل بشوند.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!