برای خرید یوسی پابجی موبایل تنها کافی است که به وارد کردن آیدی و اسم خود در سایت بپردازید  و نیازی به دریافت اطلاعات کامل نمی باشد. تمام تلاش این مجموعه این است که در صورت اقدام به خرید یوسی آن را در سریع ترین زمان ممکن در اختیارتان قرار دهد. برای آگاهی بیشتر در این زمینه با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه دریافت کنید. برخی بازیکنان نگران هستند که با خرید یوسی پابجی موبایل دچار هک در اکانتشان شوند و زحماتی که در این بازی کشیده اند از بین برود، اما باید بگوییم چون اطلاعات کامل دریافت نمی شود امکان هک کردن وجود نخواهد داشت و با خیال راحت قادر به خرید یوسی و ارتقای بازی خود خواهید بود. و شما میتوانید از طریق فروشگاه زئوکس با شماره تماس 05191690515 تماس بگیرید یا به سایت zeox.ir  مراجعه کنید و در رابطه با یوسی پابجی موبایل اطلاعاتی کسب کنید

در بسیاری از گیم ها شاهد کوین ها و یا ارزهایی هستیم که می توان با استفاده از آنها آیتم هایی را در بازی خریداری کرد که نمی توان آنها را به طور رایگان دریافت کرد. در پابجی موبایل نیز به این کوین ها و ارز ها یوسی گفته می شود.

نام این کوین در بازی های مختلف، متفاوت است. برای مثال همین کوین در کالاف دیوتی موبایل به سی پی معروف است. یوسی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید جوایز مهمی دریافت کنید.

 

شاید تصور کنید که خرید یوسی و دریافت جوایز تاثیر زیادی بر سطح بازی و رقابت در پابجی ندارد، اما اینطور نیست. بسیاری از پلیرهای بازی پابجی همیشه سعی بر این دارند تا بتوانند با خرید یوسی ، سطح بازی خود را ارتقا دهند و در این بازی جذاب و پرطرفدار پیروز شوند و طعم لذیذ موفقیت در این بازی را بچشند

خرید رویال پس پابجی

بعد از خرید این محصول ، الایت پلاس پابجی در سریع ترین زمان ممکن در حساب بازی شما فعال می شود.

 

الایت پلاس بازی پرطرفدار Pubg Mobile به شما این امکان را میدهد تا در بازی سریعتر پیشرفت کنید، RP خود را تا 100 افزایش دهید و ماموریت هایی که در اختیار شما قرار میگیرد با موفقیت  به پایان برسانید و با افزایش آرپی Pubg Mobile، تمام اسکین های جدید و زیبای سیزن را دریافت کنید و تحویل بگیرید اکنون با ثبت سفارش Elite Plus Pubg Mobile در سایت زئوکس اکانت شما کمتر از 30 دقیقه شارژ خواهد شد. همچنین بر اساس تجربه خود باید بگوییم که برای فعال کردن Elite Plus یا Royale Pass با اینکه نسبت به الایت ، کمی مبلغ و خرید یوسی بیشتری پرداخت می کنید ، اما پیشرفت سریعتر و دسترسی به اسکین های بیشتر در زمان کوتاه از مزایای الایت پلاس بوده و بهتر است که در هر سیزن بازی نسبت به خرید الایت پلاس تمایل بیشتری داشته باشید.

همچنین پیشرفت شما در بازی وابستگی زیادی به خرید الایت پلاس Elite Plus Pubg دارد و به شما کاربران گرامی پیشنهاد میکنیم که با خرید الایت پلاس ، در سایت موجو شاپ ، اسکین های سیزن جدید بازی را کسب کنید.

بازیهای پابجی موبایل و کالاف دیوتی موبایل بازی کاملا رایگان می باشند پس شما میتوانید به راحتی و با سرچ کردن pubgmobile یا call of duty mobile درون اپل استور و یا گوگل پلی آن را دانلود و نصب نمایید و از کیفیت و جذابیت این بازی لذت ببرید، اما در این بازی، همچون بازی های دیگر سبک بتل جهت ارتقاء اسلحه، دریافت و ارتقاء اسکین گاهی می توانید با کمی هزینه و خرید های درون برنامه ای مثل الایت، یوسی و سی‌پی تهیه نمایید.

 

تمامی خرید های درون برنامه این بازی‌ها با استفاده از دلار انجام میگیرد و با توجه به تحریم های موجود امکان پرداخت و خرید پول این بازی یا همان یوسی پابجی با توجه به شرایط برای همه افراد امکان پذیر نمی باشد به همین دلیل اگر قصد خرید یوسی پابجی ٫ الایت پابجی موبایل و سی‌پی کالاف دیوتی موبایل را دارید ما در zeox.ir این خدمت را برای شما با پایین ترین نرخ بازار، امن ترین روش ممکن و سریع ترین حالت انجام می دهیم.

 

پس در واقع شما با خرید این مدل محصولات میتوانید بعنوان مثال یوسی خود را درون برنامه خرج کرده و از بازی لذت ببرید، البته لازم به ذکر است که این بازی به حدی جذاب است که شما بصورت رایگان هم میتوانید از امکانات آن لذت ببرید

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!