فرانسه یکی از زیباترین و باشکوه‌ترین کشورهای توریستی دنیا در اروپا می‌باشد که دیدن آن در لیست آمال و آرزوهای هر فردی چه ثروتمند و چه متوسط بوده است. فرانسه عضو اتحادیه شینگن می‌باشد و همین مورد اعتیار ویزای آن را شدیدا بالا می‌برد. برای گرفتن ویزای توریستی فرانسه جهت بازدید و گردش در فرانسه نیازمند آگاهی از یکسری اطلاعات عمومی اولیه می‌باشید که در این مقاله به تمامی آن‌ها خواهیم پرداخت.

ویزای توریستی فرانسه

اخذ ویزای توریستی فرانسه در واقع ویزای اقامت کوتاه مدت فرانسه می‌باشد که تنها مختص گردشگری نمی‌باشد؛ بلکه هر فردی که نیاز به اقامت کوتاه مدت در فرانسه دارد باید از این نوع ویزا استفاده کند.

ویزای توریستی فرانسه خود انواع مختلفی دارد که به دو دسته یکبار ورود (single) و چندبار ورود (multiple) تقسیم می‌شوند. ویزای یکبار ورود یا سینگل تنها 90 روز اعتبار دارد و به شما یکبار اجازه ورود و خروج به خاک فرانسه را می‌دهد؛ پس از این یکبار اعتبار ویزای شما تمام می‌شود. همچنین شما باید تا قبل از پایان 90 روز این کشور را ترک نمائید. ویزای چندبار ورود یا مولتی مخصوص کسانی است که حداکثر یک بازه زمانی نیم ساله نیاز دارند که چندین مرتبه به کشور فرانسه سفر کنند. سقف اعتبار این ویزا تا 6 ماه می‌باشد و در هر بار ورود با این ویزا فرصت دارید که تا 90 روز در کشور بمانید.

با داشتن ویزای توریستی فرانسه شما حق اشتغال به کار در این کشور را نخواهید داشت، اما از یکسری خدمات حیاتی مانند خدمات بیمارستانی می‌توانید استفاده نمائید.

بهترین روش دریافت ویزای توریستی فرانسه

اگر برای اولین بار به فرانسه سفر می‌کنید و قصد دارید که ویزای توریستی خود را دریافت کنید، در صورت نداشتن تجربه این کار می‌تواند برایتان دشوار و وقتگیر باشد. شما باید از تمامی شرایط آگاه باشید تا درخواست شما ریجکت نشود و همچنین در سریع‌ترین زمان ممکن ویزای خود را دریافت کنید.

از نظر ما بهترین روش برای دریافت ویزای توریستی فرانسه، استفاده از خدمات آژانس‌های مسافرتی و یا شرکت‌هایی مانند ایرانیکا می‌باشد که به وسیله ارتباطات و مجوزهای خود در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمک کارشناسان مجرب و متخصص اقدام به دریافت ویزای شما می‌کنند. حتی کسانی که تجربه کافی در این زمینه را دارند نیز گاهی اوقات به دلایل مختلفی همچون مشغله کاری و یا درگیری‌های متعدد روزانه، کار پیگیری و دریافت ویزای خود را به دست شرکت‌های مربوطه می‌سپارند. زیرا معمولا در کشوری مانند ایران که با یکسری محدودیت‌ها مواجه است، دریافت ویزای برخی از کشورهای اروپایی سخت است؛ اما شرکت‌های مربوطه قادر هستند با مجوزهایی که دارند، در سریع‌ترین زمان ممکن اینکار را انجام دهند.

چگونه صدور ویزای فرانسه خود را پیگیری کنیم؟

برای کسانی که به وقت و زمان خود اهمیت می‌دهند و طرفیت معطلی را ندارند، بسیار مهم است که سریعا از جواب درخواست اخذ ویزای خود با خبر باشند. به همین دلیل، پیگیری روند صدور ویزای فرانسه مهم می‌باشد.

توجه کامل داشته باشید که بصورت طبیعی و معمول روند صدور ویزای فرانسه از 14 روز تا یک ماه به طول می‌انجامد و شما قادر نیستید که در این مدت زمان تغییری ایجاد نمائید.

برای پیگیری مراحل صدور ویزای خود می‌توانید از دو روش استفاده کنید. روش اول استفاده از نرم افزار InfoVISA می‌باشد که یک نرم افزار کامل و بدون کم و کاستی برای پیگیری مراحل ویزا می‌باشد. همچنین اگر از کد راهگیری ویزای خود آگاه هستید، بصورت آنلاین با استفاده از وب سایت https://visa.vfsglobal.com/ به آسانی می‌توانید روند دریافت ویزایتان را پیگیری کنید. اگر این مراحل برایتان دشوار بود، به آسانی می‌توانید با سپردن آن‌ها به آژانس مسافرتی یا شرکت مورد نظرتان این امر را انجام دهید. البته توجه داشته باشید که اگر روند دریافت ویزایتان را به آژانس مسافرتی و یا شرکتی مخصوص سپرده‌اید، کارشناسان مربوطه خود بصورت مرتب اقدام به راهگیری ویزایتان خواهند نمود.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!