معرفی کتاب اثر مرکب

دارن هاردی نویسنده کتاب فوق العاده و جادویی اثر مرکب که یکی از رهبران صنعت موفقیت و پیشرفت شخصی بوده است با مثال‌های متعدد و ساده از زندگی افراد مختلف به موفعیت‌های مبتنی بر زندگی و نتایج واقعی می‌رسد و آن را برای ما تبیین می‌کند. وی متولد اول فوریه‌ی 1971 در کالیفرنیای آمریکاست. او نویسنده، مربی برجسته موفقیت، مشاور، سخنران و صاحب کسب‌وکار است و اثر مرکب مشهورترین کتاب اوست. خرید کتاب اثر مرکب تنها خرید کتاب برای پر کردن وقت آزاد شما نیست بلکه  شما را به سمت موفقیت هل می دهد ، آن هم بدون پیچیدگی !

شاید با خود فکر کنید که این کتاب هم مثل باقی کتاب های به چاپ رسیده در حوزه موفقیت فقط می خواهد با اغوا گری و استفاده از واژگانی پر طمطراق به شما بگوید که با خواندن من به معجون موفقیت در زندگی دست میابید آن هم در کوتاه ترین زمان ممکن! اما نه نه در این کتاب خبری از این دسته جملات نیست ، اثر مرکب یک واقعیت پنهان در زندگی روزه مره ماست.

چند نفر از ما به تک تک کارهایی که روزانه انجام میدهیم فکر میکند؟ تقریبا هیچکس. چرا؟ چون این کارها خیلی کوچک و بی اهمیت به نظر میرسند .اما یادتان باشه که وقتی قطرات آب به صورت مکرر در یک مکان سقوط کنند، باعث شکافته شدن آن مکان میشوند!! تکرار عادت‌های و کوچک باعث ایجاد تغییرات نتایج بزرگ میشود. عادت‌های روزمره کوچک ما با همدیگر ترکیب شده و یک نتیجه بزرگی در پی خواهند داشت.

اثر مرکب درمورد چیست ؟

این کتاب شامل اصولی برای به دست آوردن موفقیت است. اثر مرکب تمام آن چیزی  است که جویندگان موفقیت نیاز دارند بدانند و به آن‌ها عمل کنند. پس از به دست آوردن مهارت در این موارد، موفقیت‌های خارق‌العاده‌ای کسب خواهند کرد. اما بیایید با هم صادق باشیم! اینجا خبری از جادوگری نیست این کتاب شعبده بازی هم نمیکند ،اما جادوی زمان، تمرین و ممارست را  به شما اثبات میکند . شما هرگز با یک هفته تمرین مثبت اندیشی و تلاشی که عدم اشتیاق آن را در اعماق وجودتان حس می‌کنید، به موفقیت دست نخواهید یافت. درآمدهای میلیونی یک شبه و تنها با داشتن اینترنت پرسرعت امکان‌پذیر نیست. شما هرگز نمی‌توانید با نشستن روی مبل و تکرار عادت‌های قبل و جویدن قرص چربی‌سوز در طی یک ماه وزن کم کنید. هیچ کدام از چیزهایی که شما به دنبال آنها هستید به صورت یک بسته در فروشگاه‌ها عرضه نمی‌شود. بیایید برای یک لحظه از تمام فضای اطراف خود جدا شوید و بدون جنگ به این سوال جواب دهید: به راستی شما در کجای مسیر اهداف و زندگی‌تان ایستاده‌اید؟

موفقیت آسان نیست. هیچ کتابی بدون شما نمی‌تواند معنای عملی موفقیت را واقعیت ببخشد و هیچ رژیم غذایی بدون اراده‌ی صد در صدی شما نمی‌تواند باعث کم شدن وزن‌تان شود. صادقانه بگوییم، موفقیت اصلا راحت نیست. اما باور این جملات نقطه شروع است.کتاب اثر مرکب درست شبیه یک نوشیدنی گرم در اوج سرمای زمستان است ، وقتی دست‌هایتان از شدت سرما بی حس شده ، تغییراتی که در این کتاب میخوانیم به هیچ‌وجه اطلاعات جدیدی نیست. بلکه تمام کارهایی است که شما می‌دانید و انجام نمی‌دهید.

اثر مرکب ترکیبیست از تلاش ، مسئولیت پذیری، تاثیر عادات جایگزین، دوری از افکار منفی ، انتخاب های آگاهانه ،ثبت وقایع و مفاهیم پر تکراری در زندگی مثل شانس!

خرید کتاب اثر مرکب

با خرید کتاب اثر مرکب میتوانید به این آگاهی برسید که چگونه شما در احاطه اثر موجی کارهای ریزو درشتی هستید که هر روز انجام میدهد و خودتان از آن بی خبرید . مثلاً افزایش مصرف شیرینی شاید باعث شود که فرد بدخواب شود و صبح خسته از خواب بیدار شود و این خستگی باعث بدخُلقی شود و خُلق بد روی کیفیت فعالیت‌ها در محیط کار تأثیر بگذارد و بازخوردهای منفی همکاران دردسرهای دیگری بسازد و نهایتاً موج این اتفاقات خودش را به زندگی مشترک و برخورد با شریک عاطفی برساند. تازه این تمام ماجرا نیست ؛ رفتار شما روی سایرین هم اثراتی دارد و به خود شما بر میگردد !

برای خرید کتاب اثر مرکب کافی است به سایت اکوبوکس به آدرس اینترنتی ecobooks.ir سر بزنید.

در نهایت اگر شما نیز جزو دسته افرادی هستید که به دنبال کسب موفقیت هستید اما تا به حال نتوانسته‌اید وارد مسیر درست شوید، خواندن کتاب اثر مرکب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. البته این کتاب زمانی به شما کمک میکند که به تمام موارد بیان شده در کتاب به طور شایسته عمل کنید ؛ به گام‌های کوچک زندگی ایمان داشته باشید و به این باور برسید که موفقیت در یک شب، یک روز و یک ماه به دست نمی‌آید! معجزه با دستان خودتان اتفاق خواهد افتاد، این کتاب معجزه نمیکند فقط نشانتان می دهد چطور معجزه بیافرینید .

 

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!