شرکت خودرو‌سازی لیفان ازجمله شرکت‌های خودرو ‌سازی چینی می‌باشد خدمات پس‌از فروش این خودروها توسط شرکت کرمان‌خودرو پشتیبانی میگردد.

شرکت خودروسازی لیفان درسال ۲۰۰۵، نخستین محصولات خود را تولید و روانه بازار نمود.

محصولات شرکت خودرو‌سازی لیفان شامل سدانهای کوچک، ونهای کوچک و خودروهای هاچ‌بک می‌باشد.در ایران حوزه فعالیت شرکت لیفان فقط در تولید خودرو است ولی در در داخل خود کشور چین، محصولات مختلفی مانند: دوچرخه، کفش ورزشی و خودرو نیز تولید می‌گردد.

مدل‌های مختلف خوروی لیفان:

خودرو لیفانx۶۰ شاسی‌بلند، خودروی لیفان۵۲۰ سدان،خودروی لیفان ۶۲۰ سدان، خودروی لیفان ۸۲۰،خوروی لیفا ایکس ۵۰.

خودروی لیفان ۵۲۰ سدان:

با‌اینکه این خودرو، از ظاهر خیلی زیبایی برخوردار نمی‌باشد ولی فروش خوبی را در بازار خودرو به خود اختصاص داده است.این خودرو از یک پیشرانه ۴ سیلندر  ۱۶ سوپاپ با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی و تنفس طبیعی برخوردار است که توسط یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی و سیستم دیفرانسیل جلو، نیروی آن به چرخ‌های جلویی وارد می‌شود.

ناگفته نماند که شتاب این خودرو چندان مناسب نیست(شتاب صفر تا صدش تقریباً ۱۳ ثانیه می‌باشد) ولی درعوض از قدرت موتور نسبتاً بالایی برخوردار است.(۱۰۶ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه)

با تمامی این مشخصه‌ها، خودرو لیفان ۵۲۰ می‌تواند سرعت ۱۷۰ کیلومتر برساعت را طی نماید.

همچنین این خودرو از دو ایربگ برای راننده و سرنشین برخوردار می‌باشد.

از دیگر آپشن‌های این خودرو می‌توان به سیستم کولر، رینگ آلومینیومی اسپرت و همچنین آیینه‌های جانبی  برقی، فرمان هیدرولیک با سیستم چرخ‌دنده‌های تلسکوپی اشاره داشت.

لوازم یدکی لیفان ۵۲۰:

این مدل یکی از مدل‌های پرفروش لیفان می‌باشد که در ابتدا با اینکه خرید لوازم یدکی لیفان 520 مشکل بود ولی با گذشت زمان و همچنین با ورود لیفان ۵۲۰i، این مشکل برطرف شد و امر خرید لوازم یدک آن را تا‌حدود زیادی تسهیل نمود.مدل ۵۲۰i، از جمله‌ مدلهای پرطرفدار و اقتصادی پیشنهاد شده ما به شما می‌باشد چون همانطور که ذکر شد در صورت خرابی و نیاز به خرید قطعات یدک خودرو، به‌آسانی در دسترس قرار می‌گیرد.

از جمله لوازم یدکی لیفان 520 میتوان به، سیبک فرمان، ترموستات، واتر پمپ، تسمه‌تایم و…  اشاره کرد.

خودروی لیفان ۶۲۰ سدان:

این خودرو درواقع همان مدل پیشرفته لیفان ۵۲۰ می‌باشد.طراحی این خودرو بسیار جذاب و زیبا است.این خودرو با دو پیشرانه در دو مدل متفاوت وارد بازار می‌گردد.مدل اول دارای یک موتر ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی و تنفس طبیعی می‌باشد که توانایی تولید ۱۱۵ اسب بخار را دارد و مدل دوم دارای پیشرانه ۱۸۰۰ سی‌سی تنفس طبیعی است که قابلیت تولید ۱۳۱ اسب‌بخار را دارد،بنابراین مدل دوم به نسبت مدل اول، خودروی قدرتمندتری به‌شمار می‌رود.

همچنین گیربکس دستی ۵ دنده در هر دو خودرو به کار رفته است.

خودروی لیفان ۶۲۰ همچنین دارای دو ایربگ در قسمت جلو خودرو برای سرنشینان جلو می‌باشد.

دیگر آپشن‌های لیفان ۶۲۰:

رینگ آلومینیومی اسپرت، صندلی چرم، سنسور نور جهت روشن شدن خودکار چراغ‌های جلو، ریموت کنترل و سیستم هشدار‌دهنده.

لوازم یدکی لیفان ۶۲۰:

لوازم یدکی این مدل خودرو نسبت به مدل ۸۲۰ آن کمی از کیفیت بالاتری برخوردار است و نسبت به آن راحت‌تر در بازار پیدا می‌شود بنابراین با دغدغه‌ی کمتری می‌توانید نسبت به خرید لوازم یدکی این مدل خودرو اقدام نمایید.ولی به‌طور‌کلی لوازم لیفان۶۲۰ خیلی سریع خراب می‌گردند با اینکه در سری ۱۸۰۰ این خودرو تا حدود زیادی رفع نواقص شده است به‌ همین دلیل نیاز به خرید لوازم یدک آن را نیز افزایش می‌دهد. از جمله لوازم یدکی لیفان 620 ، می‌توان به پمپ کلاچ، دیسک چرخ، پمپ روغن، چراغ خطر، پروژکتور جلو و عقب و …. اشاره کرد.

خوروی لیفان ۸۲۰:

خودروی لیفان ۸۲۰ نسبت به خودروهای لیفان ۵۲۰ و ۶۲۰ در سایز نسبتاً بزرگتر و همچنین با پیشرانه و امکانات بسیار بالاتری عرضه می‌شود.

این خودرو به یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ با حجم ۲۴۰۰ سی‌سی مجهز می‌باشد که قابلیت تولید ۱۵۸ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه را دارد.

یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک فرایند انتقال نیرو را به چرخ‌های جلو باکمک سیستم دیفرانسیل جلو انجام می‌دهد.این خودرو همچنین از استاندارد آلایندگی خودروی یورو ۵ پیروی می‌کند.

این خودرو به جهت تعبیه ۶ کیسه هوا در شش نقطه خودرو، از ایمنی بالاتری برای راننده و سرنشینان خودرو برخوردار می‌باشد.

دیگر آپشن‌های خودرو لیفان ۸۲۰:

مجهز به سانروف چراغ‌های جلو، سنسورهای نوری جهت روشن شدن خودکار خودرو، تنظیم برقی صندلی راننده در ۶ سمت، گرمکن صندلی راننده، سیستم ضد سرقت، سیستم صوتی بالا و پیشرفته، دوربین دنده عقب، کمربندهای جلو پیش کشنده و … می‌باشد.

لوازم یدکی لیفان ۸۲۰:

این خودرو اگرچه دارای طرفداران بسیاری است ولی بهتر است که بدانیم خرید لوازم یدکی لیفان 820 کمی دشوار است چون لوازم جانبی آن به سختی در بازار یافت میشود و همچنین کیفیت لازم در لوازم یدکی آن دیده نمی‌شود.بنابراین اگر قصد خرید این مدل خودرو را دارید بهتر است این نکته را نیز درنظر داشته باشید که در خرید لوازم یدکی آن به مشکل برنخورید.

از جمله لوازم یدکی لیفان ۸۲۰ می‌توان به فیلتر روغن،پرژکتور، دیاق سپر، جلو پنجره، طبق، سیبک فرمان، سیبک طبق، گلگیر، مه‌شکن، چراغ‌ها، دسته‌موتور و … اشاره کرد.

خودروی لیفان ایکس ۵۰:

این خودرو یک خودرو کراس‌اور در سایز متوسط می‌باشد که در بازار ایران نیز وجود دارد. این خودرو بیشتر موردپسند نسل جوان بوده است.همچنین این خودرو مجهز به پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ با حجم ۱۵۰۰ سی‌سی می‌باشد که قادر به تولید ۱۰۲ اسب بخار است.این خودرو بیشتر مناسب خانواده‌های کم‌جمعیت است‌.وجود لامپ‌های ال‌ای‌دی در چراغ‌های جلو و عقب این‌خودرو علاوه برطراحی اسپرت و زیبای آن، جلوه‌ی زیبایی نیز به خودرو بخشیده است.

همچنین جعبه‌دنده‌های ایکس ۵۰، به‌شکل جعبه‌دنده ۵ سرعته دستی و یا جعبه دنده اتوماتیک سی‌وی‌تی می‌باشد که این نیز خود به‌نوعی نوآوری و تازگی در صنعت خودروهای چینی می‌باشد.

گرچه سرعت حرکت ایکس ۵۰، تقریبا ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است اما درعوض از سطح شتاب بالایی برخوردار می‌باشد.

دیگر آپشن‌های خودرو لیفان x۵۰:

وجودسیستم ترمز ضد قفل و سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، همچنین وجود سیستم‌ترمز کمکی که سفری ایمن را برای سرنشینان خودرو مهیا می‌نماید، برخوردار از رینگ‌های آلومینیومی اسپرت و همچنین سیستم تنظیم الکترونیکی ارتفاع نور چراغهای جلو.

همانقدر که انتخاب نوع خودرو بسیار مهم می‌باشد، انتخاب لوازم یدک باکیفیت و مناسب نیز امری مهم تلقی می‌شود که در انتخاب آن نیز باید نهایت دقت را داشته باشیم.

حال که با انواع مدل‌های لیفان آشنا شدیم بهتر است این نکته را نیز ذکر نماییم که خودروی لیفان به‌دلیل اینکه به‌نسبت، یک خودروی پرفروش محسوب می‌گردد، باید در خرید لوازم یدکی آن نیز، بهترین کیفیت‌ها درنظر گرفته شود.

بهتر است در ادامه اندکی به بررسی بازار خرید لوازم یدکی خودروهای لیفان بپردازیم.

لوازم یدکی لیفان x50:

این خودرو به دلیل محبوبیت و فروش بالای خود، دارای لوازم یدکی زیادی می‌باشد هرچند که قیمت لوازم یدکی این خودرو نسبت به کیفیت آن کمی بالاتر است ولی حداقل در هنگام خرید لوازم یدکی آن دچار مشکل کم‌یاب و یا حتی نایاب بودن آن نیستیم.

از جمله‌لوازم یدکی ایکس ۵۰ می‌توان به ایربگ، بلبرینگ، تیرک‌بغل، سرپولوس، واشر سر‌سیلندر فلزی، توپی سر کمک، پایه سنسور عقب، ابرویی جا‌چراغی و … اشاره داشت.

همانطور که از مطالب گفته‌شده می‌توان برداشت نمود این است که تقریباً خرید لوازم یدکی لیفان برای خریداران تا حدودی تبدیل به یک معضل شده‌ است.

در ایران مجموعه‌ها و شرکت‌های مختلفی وجود دارند که لوازم یدک خودرو‌های مختلف را وارد کشور می‌نمایند و در اختیار خریداران قرار میدهند.از جمله‌ی این مجموعه‌ها می‌توان به مجموعه تری‌اس اشاره نمود.

لازم به ذکر است که تمامی لوازم یدک متعلق به لیفان که نام بردیم با بهترین کیفیت و حداقل قیمت در مجموعه تری‌اس موجود می‌باشد.

تری­اس به‌عنوان یک مرجع لوازم یدک لیفان و چانگان، فعالیت دارد و یکی از واردکنندگان لوازم یدک خودروهای لیفان و چانگان می‌باشد.

شما همواره می‌توانید تجربه خرید قطعات باکیفیت و تضمین‌شده‌ به صورت تخصصی و بدون واسطه را از این مجموعه، داشته باشید.

باعث افتخار ما است تا بتوانیم بهترین قطعات لیفان و چانگان را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما خریداران محترم قرار دهیم تا از خرید لوازم یدک خودروی خود نهایت رضایت را کسب نمایید.

خودروی لیفان x۶۰ شاسی‌بلند:

این خودرو همزمان با ورود شرکت های‌ خودرو‌سازی چینی به کشورمان در بازار ایران وجود داشته و طرفداران بسیاری نیز برای خود پیدا نموده است.تجهیزات این خودروی شاسی‌بلند نسبتاً بالا می‌باشد.

از دیگر خصوصیات این خودرو میتوان به فرمان هیدرولیک تلسکوپی قابل تنظیم و سیستم تعلیق خودرو اشاره داشت.

لوازم یدکی لیفان x60:

این خودرو اگرچه در ایران نسبت به قیمت‌های جهانی آن با قیمتی بالاتر عرضه می‌شود ولی بهرحال یکی از خوش‌قیمت‌ترین خودروهای چینی در ایران محسوب می‌شود.

همچنین خرید قطعات این مدل خودرو نسبت به خرید قطعات مدل‌های دیگر آن، از قیمت مناسب و خوبی برخوردار است.

لوازم یدک خودرو ایکس ۶۰: واشر کامل، دسته موتور، مخزن شیشه‌شوی، سنسور ABS، رینگ و پیستون و …

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!