بلاگرها و ولاگرها منبع درآمدشان از طریق لنز دوربین به دست می‌آید و اغلب آن‌ها از دوربین گوشی هوشمندشان استفاده می‌کنند. منطقی است که با یک دستگاه تمام کارهایشان را بخواهند انجام دهند و هزینه‌های اضافی بابت دستگاه‌های مختلف نپردازند.

اگر می‌خواهید بهترین ویدیوها را با کیفیت بالا فیلمبرداری کنید، ما یک لیست از گوشی‌هایی که قابلیت عکاسی و فیلمبرداری دارند را به شما معرفی می‌کنیم.

اپل آیفون 13 پرو مکس

آیفون 13 پرو مکس در حال حاضر بهترین گوشی هوشمند در بازار سال 2022 است. این گوشی بزرگترین و قدرتمندترین مدل آیفون است و قابلیت عکاسی و فیلمبرداری آن شگفت انگیز است.

دوربین‌های اصلی، فوق عریض و فوکوس خودکار افزایش اندازه سنسور هستند. همچنین یک حالت جدید سینمایی در حالت پرتره با کیفیت فوق العاده بالا فیلمبرداری می‌‌کند. این تمرکز سینمایی ویدیوهایی با ظاهر فوق العاده ایجاد می‌کند و برای بلاگرها و ولاگرها ایده‌آل است.

اپل آیفون 13 پرو

سخت افزار و ویژگی‌های دوربین همگی مانند برادر بزرگش است و تنها تفاوت آن در اندازه خود گوشی است. از نظر فیلمبرداری، اگر صفحه نمایش کوچکتر برایتان مهم نیست، آیفون 13 پرو می‌تواند تمام کارهای آیفون 13 پرو مکس را با قیمت کمتر و صفحه نمایش کوچکتر انجام دهد.

سامسونگ گلکسی S21 اولترا

آخرین پرچمدار سامسونگ نیز در این لیست ما حضور دارد. گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا از نظر ضبط فیلم، در میان دو گوشی برتر قرار دارد و به طور کلی یکی از بهترین گزینه‌های دوربین برای بلاگرها محسوب می‌شود.

گوشی گلکسی S21 اولترا دوربینی ترکیبی از سخت افزار و نرم افزار عالی دارد و یک حالت عکسبرداری منحصر به فرد به نام نمای کارگردانی دارد. این نمای کارگردانی به شما این قابلیت را می‌دهد که با استفاده از دوربین‌های عقب و جلو به طور همزمان ویدیو ضبط کنید. البته قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا کمی زیاد است که ارزش آن را دارد.

اپل آیفون SE (2020)

اگر بودجه‌ی کمی دارید و بلاگر تازه‌کاری هستید، قیمت گوشی آیفون SE نسخه 2020 اپل برای شما مناسب خواهد بود. از نظر قابلیت‌های دوربین، پس از موارد دیگری که ذکر کردیم بهترین گزینه خواهد بود.

بنابراین اگر طرفدار آیفون هستید و با بودجه‌ی کم اما با کیفیت به دنبال راه‌اندازی ولاگ یا بلاگ هستید، آیفون SE نسخه 2020 برای شروع شما عالی است. می‌توانید بعد از اینکه مهارت‌های ساخت ویدیوی خود را بهبود بخشیدید و پس‌اندازتان را جمع کردید، به آخرین مدل اپل ارتقا دهید.

آیا گوشی‌های هوشمند برای فیلم‌برداری بهتر از دوربین‌های DSLR هستند؟

اگر در مورد ساخت ویدیوهای با کیفیت حرفه‌ای جدی هستید، قطعا باید یک دوربین DSLR را به مجموعه خود اضافه کنید. دوربین‌های DSLR به شما کنترل خلاقانه‌تری برای موضوع عکاسی می‌دهد و وضوح و عمر باتری بهتری دارند.

دلیلی وجود ندارد که نتوانید با استفاده از دوربین‌های یکی از گوشی‌های هوشمند ذکر شده در بالا، فیلم‌های کاملا حرفه‌ای خوب بسازید. به خصوص اگر محتوایی که ضبط می‌کنید برای مخاطبان رسانه‌های اجتماعی در اینستاگرام، تیک تاک و یوتیوب در نظر گرفته شده باشد، گوشی هوشمند انتخاب بسیار کاربردی‌تری است.

با یک گوشی هوشمند تقریبا همیشه آماده عکسبرداری از محتوای خود هستید. به علاوه، انواع لوازم جانبی عالی وجود دارد که می‌توانید برای بهبود عملکرد دوربین تلفن خود از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید از یک مونوپاد برای ارتقای محتوای ویدیوی استفاده کنید، یا از یک سه پایه گوشی هوشمند برای شروع ضبط ویدیوهای ثابت طولانی‌تر استفاده کنید.

در نتیجه

چه iOS یا اندروید را انتخاب کنید، دلیلی وجود ندارد که نتوانید با استفاده از گوشی هوشمند خود محتوای ویدیویی تأثیرگذار بسازید. مهمترین چیز این است که یاد بگیرید چگونه از دوربین فیلمبرداری گوشی خود به خوبی استفاده کنید و تا زمانی که ظاهر محتوای خود را دوست نداشته باشید به تمرین ادامه دهید!

در آخر برای بررسی و خرید گوشی می‌توانید از یک مسیر جدید استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی تلکام، با عرضه جدیدترین مدل‌ها از برندهای روز جهان، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می‌دهد. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجرب‌ترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!