نزدیک ۳۰ سال از ورود اولین پلی استیشن به بازار می گذرد. محصولات شرکت سونی از خود کنسول های بازی گرفته تا  اکانت های پلی استیشن پلاس اکسترا همگی گیمر ها را شیفته خود کرده اند.

این محصولات و کنسول های بازی که بیشتر، از زمان ورود پلی استیشن ۲ به بازار، در جهان شناخته شده‌اند، توانسته اند سهم بزرگی از زندگی گیمر ها را رقم بزنند.

خرید پلی استیشن پلاس اکسترا

شرکت سونی همواره قصد بهبود وضعیت گیمینگ در کنسول های خود را داشته است، علی الخصوص در زمان گذشته و در بازه ای از زمان که هنوز کنسول های بازی همانند کامپیوتر ها، در میان گیمر ها محبوب نبودند. یکی از موفق ترین ایده‌های این شرکت در جهت بهبود خدمات به گیمر ها، ایجاد شبکه پلی استیشن یعنی PlayStation Network یا همان PSN بوده است.

 

ایده ایجاد این شبکه از زمان های دورتر در ذهن مسئولین شرکت سونی وجود داشت، و یک بار هم در زمان پلی استیشن ۲، این طرح مسیر اجرایی شدن را شروع کرد ولی به دلیل مشکلات فراوان تکنیکی، دیگر ادامه داده نشد و این پروژه بسته شد. این روند ادامه داشت تا اینکه صحبت از ایجاد PSN در زمان ورود پلی استیشن ۳ به بازار، به میان آمد و برای اولین بار، PSN، به آن صورتی که ما امروزه می‌شناسیم، شروع به فعالیت کرد.

 

این شبکه از زمان پلی استیشن ۳ ایجاد شد و تا کنون هم، فعالیت این شبکه ادامه دارد. افراد با خرید پلی استیشن پلاس اکسترا و یا پلن دیگری (از بین ۳ پلن موجود در بین اکانت های PSN، شامل پلن های Extra‌، Essential، Premium)، می‌توانند از خدمات خاص این شبکه برخوردار شوند.

 

شبکه پلی استیشن از سه بخش اصلی شامل خانه (Home) ، فروشگاه (Store) و جوایز (Trophies) تشکیل شده است که شاید پر طرفدارترین بخش آن، فروشگاه پلی استیشن باشد. با عضویت در شبکه پلی استیشن و خرید پلاس یا یکی از پلن های دیگر، شما می‌توانید به حدود چند صد گیم به طور رایگان دسترسی پیدا کنید، از آپدیت ها و پچ های منتشر شده برای کنسول بازی خود و یا گیم ها خبر دار شده و آن‌ها را دانلود و نصب کنید، نسخه بتای گیم های منتشر نشده را بازی کنید و از خیلی از امکانات دیگر بهره مند شوید!

 

البته برخی از امکانات شبکه پلی استیشن با توجه به نوع اشتراکی که شما خریداری کرده‌اید متفاوت خواهد بود. برای مثال شما با خرید پلی استیشن پلاس اکسترا می‌توانید صد ها گیم را به صورت رایگان دانلود کنید، در صورتی که اگر پلن پلی استیشن پلاس اسنشیال را خریداری کنید، تنها از امکانات ساده ی PSN برخوردار خواهید بود. اگر شما یک گیمر حرفه‌ای هستید و یا به دنبال بهترین تجربه از بازی کردن با این سری کنسول های بازی هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً با خرید پلاس، در سطح حرفه‌ای گیم بازی کنید.

 

با توجه به اینکه در کشور ما محدودیت‌هایی از جهت وارد کردن گیم های اوریجینال وجود دارد و گیم های موجود در بازار هم قیمت های هنگفتی دارند، یکی از بهترین و با صرفه ترین کار هایی که یک گیمر می‌تواند برای دسترسی آزاد به گیم های روز دنیا داشته باشد، خرید پلی استیشن پلاس اکسترا می‌باشد.

برای خرید پلاس، ما به شما سایت رویال گیم را پیشنهاد می‌کنیم. این سایت اکانت PSN مد نظر شما را بر روی ایمیل خودتان و مناسب با ریجن اکانت شما ایجاد می‌کند. با مراجعه به این سایت و خرید اکانت پلاس، تجربه لذت بی نهایت از گیم ها را به دست آورید.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!