در حال‌ حاضر فروش تجهیزات پزشکی توسط عرضه‌کنندگان این محصولات به شیوه‌های حضوری و آنلاین و اینترنتی صورت می‌پذیرد. در این مجموعه‌ها، تمامی کالاها و ابزارهای مورد نیاز علم پزشکی از قبیل وسایل و تجهیزات مربوط به معاینه، وسایل عمومی علم پزشکی، تجهیزات تشخیصی و درمانی، تجهیزات آزمایشگاهی و ابزار جراحی و اتاق عمل به خریداران واگذار می‌گردند.

در این مقاله قصد داریم به ارائه مطالبی در زمینه فروش تجهیزات پزشکی به‌ ویژه ابزار جراحی مورد نیاز برای اتاق عمل بپردازیم.

انواع تجهیزات پزشکی

ابزار جراحی و اتاق عمل

همان‌طور که می‌دانید عمل‌های جراحی، حساسیت بسیار بالایی دارند. بنابراین تجهیزات پزشکی مورد نیاز اتاق‌های عمل هم از حساسیت بسیار بالایی برخوردارند. در حالت معمول، ابزار جراحی و تجهیزات اتاق عمل با توجه به بیمار و همچنین نوع مرکز بیمارستانی و یا پزشکی دارای اختلافاتی هستند.

برخی از اتاق‌های عمل، امکانات پیشرفته‌تری دارند. در حالی‌ که برخی با بودجه کمتر و امکانات کمتری طراحی می‌شوند. هر کدام از ابزارهای جراحی نیز در اتاق عمل، کاربردهای مخصوص به خود را دارند. برای فراهم کردن این تجهیزات باید به مراکز فروش معتبر مراجعه کنید و پیش‌ از خرید بررسی‌های مورد نیاز را انجام دهید.

چراکه وجود ابزار جراحی مناسب تأثیر قابل‌ توجهی در روند جراحی و نتیجه آن خواهد داشت. برخی از تجهیزات پزشکی و ابزارهای جراحی، عمومی‌اند. یعنی پایه و اساس تمامی جراحی‌ها هستند اما برخی ویژه عمل‌های جراحی خاص هستند.

از جمله ابزار جراحی مورد نیاز اتاق عمل می‌توان به چراغ جراحی، تخت جراحی، الکتروکوتر، تورنیکه، کاپنوگراف، الکترو شوک قلبی، ونتیلاتور، دستگاه ساکشن، دستگاه بیهوشی، پمپ سرنگ، پمپ سرم، ترالی، مانیتورینگ‌های اتاق عمل، انواع قیچی، انواع پنس، انواع چاقوی جراحی، ابزارهای برش، وسایل پانسمان، انواع سوزن‌های جراحی، وسایل بخیه، گان و حوله، انواع ماسک و دستکش و… اشاره کرد.

استانداردهای مورد نیاز ابزارهای جراحی، اهمیت بسیار بالایی دارد. بنابراین فراهم کردن این ابزار از طریق مراجعه به فروشندگان معتبر هم دارای ضرورت اساسی است.

تجهیزات معاینه

بخشی از وسایل و ابزارهای مورد نیاز پزشکان، تجهیزاتی هستند که در فرایند معاینه بیماران مورد استفاده قرار می‌گیرند. این تجهیزات را می‌توانید در تمامی مطب‌ها مشاهده کنید. دستگاه فشارسنج، دماسنج طبی، گوشی پزشکی، چراغ قوه، آبسلانگ، افتالموسکوپ، اتوسکوپ، رینسکوپ، ترازو و… برخی از این تجهیزات هستند.

تجهیزات عمومی

این دسته از وسایل در بیشتر درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها موجود هستند. چراکه جزء اولیه و عمومی تجهیزات پزشکی محسوب می‌شوند. از جمله این وسایل می‌توان برانکارد، دستگاه اتوکلاو، دستگاه فور و تخت معاینه را نام برد و یا به پاراوان، پنبه، الکل، صندلی تابوره، میز ترالی، رند فرم و… اشاره کرد.

تجهیزات زنان و زایمان

این تجهیزات، همان‌طور که از نامشان نیز مشخص شده در بخش زنان و زایمان مورد استفاده قرار می‌گیرند و شامل چراغ معاینه نور سرد، سوآپ پنبه‌ای، ژل اولتراسونیک، تخت معاینه مامایی و… هستند.

تجهیزات تشخیصی

با مراجعه به یک مرکز فروش تجهیزات پزشکی، وسایل و ابزار تشخیصی نیز پیش روی شما قرار خواهند گرفت. از این ابزارها هم در مطب‌ها استفاده می‌شود و هم در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها.
به وسیله این ابزار، پزشک می‌تواند بیماری افراد را تشخیص دهد. از جمله این ابزار می‌توان به اسپیرومتر، الکتروآنسفالوگراف، تجهیزات اولتراسونیک، تجهیزات پرتو پزشکی، شنوایی‌ سنج، الکتروکاردیوگرام، سی‌ تی‌ اسکن و… اشاره کرد.

معرفی فروشگاه معتبر پزشکی

فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی رومیس با ارائه انواع تجهیزات بیمارستانی و ابزارهای جراحی، با قیمت مناسب و خدمات درخور مشتریان محترم آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می­باشد.  خرید ابزار جراحی، خرید تجهیزات بیمارستانی و سایر اقلام مورد نیاز پزشکان، دامپزشکان، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها در فروشگاه تجهیزات پزشکی رومیس قابل انجام می­باشد.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!