تور‌ دبی بدون شک یکی از کامل ترین تورهای تفریحی خاورمیانه بشمار می رود‌و وجود جاذبه‌‌‌هایی‌ همچون برج خلیفه‌ ، مراکز‌ خرید مدرن و شیک ، آکواریوم ماموت ، پیست اسکی سرپوشیده و… باعث نام این شهر جذاب‌ شده‌ است‌ . هر چند تله دبی ، همواره یکی از تورهای جذاب فصول خنک‌ سال است ، اما تور‌ دبی تابستان با توجه به گرمای زیاد این شهر طرفداران خاص خودش را دارا است ، هرچند که تور‌های‌ تابستانی با خوش‌آمد چندانی روبرو نمی‌ شوند اما مساله کاهش قیمت‌ تور‌ دبی زیادتر مسافران را وسوسه می‌کند‌ که راهی این مقصد بی نظیر شند . سفر به دبی در فصل تابستان بسیار ارزان خواهد شد و این ارزانی تور مسافرتی دبی خیلی از گردشگران را ترغیب به سفر می سازد . در نتیجه تور تابستانی دبی ، بازه بسیاری از گردشگران لطیف خودشان را از دست می ‌دهد و همین نکته باعث‌ کاهش‌ نرخ‌ تور دبی خواهد شد . این تخفیف نرخ‌ ، اضافه بلیت هواپیما‌ و اجاره‌ هتل‌ ، شامل‌ نرخ بلیط تفریحات این شهر توریستی نیز‌ خواهد شد .

حالا‌ برسیم به موضوع‌ اصلی مطلب‌ امروز که تابستان امسال کدام مناطق گردشگری در دوران کرونا در دبی باز هستند ؟ اما در ابتدا‌ مس خواهیم این سوال‌ بیشتر کاربران‌ را جواب بدهیم که برای سفر به دبی در دوران کرونا چه باید شود ؟ با این چگونگی چه جوری می توان به این شهر سفر شود ؟ خوب امارات متحده عربی در راستای نظارت شیوع ویروس کرونا ، قوانین جدیدی را برای ورود مسافران به مقصد‌ دبی در نظر‌ گرفته است که قبل از رزرو تور‌های‌ تابستانی 1400 باید از آنها اطلاع داشته باشید :

  • ارائه نتیجه منفی آزمایش پی ‌سی ‌آر (PCR) که حداکثر 72 ساعت پیش از پرواز‌ انجام‌ شده باشد ، قبل از پرواز به دبی الزامی‌ خواهد شد .
  • کودکان زیر 12 سال و افراد با معلولیت متوسط‌ یا شدید‌ از ارائه‌ نتیجه منفی تست “PCR” معافند .
  • اتباع امارات متحده عربی از ارائه‌ نتیجه‌ منفی آزمون کووید -19 معاف هستند ، اما پس از ورود به فرودگاه بین ‌المللی دبی ذیل تجربه پی ‌سی ‌آر (PCR) قرار خواهد گرفت .
  • از مسافران برخی کشورها از جمله ایران ، عراق و افغانستان پس از ورود به فرودگاه‌های دبی بار دیگر آزمایش پی ‌سی‌ آر (PCR) گرفته خواهد شد .

دلیل اصلی بیشتر مسافران در سفر با تور دبی لذت بردن از تفریحات و جاذبههای توریستی این مقصد خواهد بود و از آن جایی که دبی پر از جاذبه گردشگریست و پربازدیدترین کشور جهان نامیده خواهد شد ، بسیاری از افراد برای سفر‌ آنها را در الویت‌های خود قرار می ‌دهند . شهر‌ رویایی دبی با داشتن آسمان خراش‌‌‌های‌ دیدنی ، تفریحات دریایی مهیج و طبیعت بکر خود هر ساله گردشگران بی شماری را از سراسر زمانه عاشق خود کرده است؛ تماشای افق خارق العاده دبی به خصوص در تاریکی شب هم اکنون و هوای هر فردی را تازه‌ کرده و تجربیات لذت‌ بخشی را می سازد . حال می‌ خواهیم با وجود کرونا در شهر همیشه زنده دبی سفر کنیم و بدانیم با توجه به پروتکلهای بهداشتی‌ می توانیم از کدامیک از جاذبه‌های‌ این شهر دیدن کنیم ؟

شرایط گردشگری و کرونا در دبی

دبی دارای تفریحی و جاهای دیدنی متنوع‌ و شگفت انگیزی است که ظاهر زیبای آن تمامی توریست‌ها و گردشگران تور دبی را به وجد‌ می ‌آورد . در ابتدا‌ مهم است‌ بدانید که تمامی جاذبههای تفریحی و آبی دبی در تابستان 1400 ببه روی گردشگران باز است اما با رعایت پروتکل‌های‌ بهداشتی‌ ، اما بهتر است در هنگام شیوع ویروس کرونا به بعضی از این مکان‌ها نروید . مثلا‌ پاساژ‌های‌ لوکس‌ دبی ، مسجد‌ جمیرا ، برج خلیفه‌ ، موزه دبی ، برج العرب و پارک‌‌‌های‌ آبی نمونه‌ ای که اینها از جاذبه‌‌‌های‌ گردشگری و فوق العاده این مقصد هستند که به دلیل ازدحام و ازدحام در آن ‌ها ، پیشنهاد ما این است که در زمان شیوع کرونا به این مکان‌ها نروید . در‌ معادل موقعیت ‌هایی که گوهر فضای باز شهر قرار دارند مثل : پیست اسکی ، آفرود ، قایق‌های تفریحی و پارک خور و . . . بهترین مکان‌ها‌ برای گذراندن‌ اوقات‌ خوب سفر‌ به دبی بشمار می روند . البته‌ جاذبههایی که در بالا هم گفتیم شما می‌ توانید با رعایت‌ پروتکل‌‌های‌ بهداشتی‌ به تمامی‌ این مراکز‌ بروید و کلی لذت‌ ببرید و کیف کنید .

در ادامه شهر دبی بیشتر به آسمان خراش‌‌ ها ، مراکز‌ خرید‌ مجللش و مکان‌‌های‌ گردشگری متنوع و آبی در جهان معروف‌ بوده است .اما کمتر کسی‌ به طبیعت‌ دبی اشاره کرده است ، در شرایط کنونی پیشنهاد می کنیم از تجمع‌ در محیطهای بسته دوری نمائید برای گردشگری و فضا‌های‌ آزاد‌ یا پیرامون های روباز را برای تفریح انتخاب کنید . از این رو تصمیم‌ بر آن گرفته ایم تا شما را با مناسب‌ ‌ترین گزینه‌های پیش‌رو‌ آشنا کنیم تا در انتخاب و الویت بندی بازدید‌ از آن ‌ها دچار تردید‌ و سردرگمی نشوید؛ در ادامه همراهمان باشید .

  • برج خلیفه دبی

مهم است بدانید که شما کاربران برای نظر از برج خلیفه در سفر‌ به دبی در کرونا ، ابتدا‌ باید بلیط را به صورت آنلاین تهیه نمایید‌ و شما با ورود‌ به این مکان خواهید دید‌ که به صورت مداوم‌ و هوشمند دمای بدن کارکنان‌ داخل این برج و همچنین‌ بازدید‌ کنندگان اندازه‌ گرفته می ‌شود و پی در پی با استفاده از وسایل‌ جدید هوشمند محیط داخلی این برج‌ ضد عفونی می ‌شود تا شما براحتی بتوانید از آن دیدن و خوشی ببرید .

  • بالن سواری‌ سفر‌ به دبی در کرونا

شهر‌ دبی به ارائه‌ یکی از برترین تجربیات بالن سواری‌ در دنیا شهرت زیادی‌ دارد ، برنامه‌ ای جذاب‌ که گلچین آن فرصت‌ طلایی‌ بازدید‌ از ماسه‌های‌ طلایی‌ و شنهای شگفت انگیز کویر جادویی را در فراز 1200 متری برای شما علاقه مندان حاضر شده است . بالنها بر فراز درههای بیابانی و زیستگاههای طبیعی شترها و غزال عالیقدر عربی به پرواز در خواهند آمد ، راست جایی که تماشای رنگ صحرا ها و حیات حیوان طبیعی و منحصر به فردش نفس را در صدر تان حبس درست می کند ، خیلی لذت‌بخش‌ است . خوشبختانه تابستان امسال مثل‌ هرسال در سفر‌ به دبی در کرونا ، بالن سواری‌ نیز آزاد می ‌باشد‌ و براساس پروتکل‌‌‌های‌ بهداشتی که وضع‌ شده منعی در انجام آن وجود ندارد .

  • آی ‌ام جی ورلد آو ادونچر دبی

شاید تعداد‌ کمی‌ از گردشگران تور دبی باشند که با بزرگترین پارک سرپوشیده جهان آشنایی نداشته باشند . فعالیت این پارک نیز طبق‌ روال معمول سالهای قبل ادامه خواهد داشت و با رعایت فاصله ‌گذاری اجتماعی و ضدعفونی هوشمند‌ به طور مداوم‌ در داخل پارک می توانید روزی همه هیجان و لذت‌ را تجربه‌ نمائید . همچنین بازدید‌کنندگان‌ در این پارک باید از یکدیگر فاصله‌ مشخصی داشته باشند و رستوران‌هایی‌ که در این پارک قرار دارند ، تنها اجازه حضور تعداد افراد مشخصی را می دهند . بقیه‌ افراد باید‌ نوبت خود را رزرو‌ کنند و در ساعت مشخص‌ به این رستوران ‌ها مراجعه کنند و غذایشان را در کمال‌ آرامش و بدون استرس میل کنند .

  • دیدن از آکواریوم دبی زمان‌ سفر‌ به دبی در کرونا

در هنگام سفر به دبی در این روز‌های‌ شیوع‌ ویروس کرونا باید‌ بدانید که هنگام بازدید‌ از آکواریوم به وسیله سیستم‌‌های‌ هوشمند‌ حرارتی مجهز شده شد و افرادی که وارد گرداگرد آکواریوم می ‌شود دمای بدن آن‌ها سنجیده می توان . همچنین تو آکواریوم به طور پیوسته با استفاده از سیستم‌های عاقل نوین ضدعفونی می توان و هوای آن با استفاده‌ از دستگاه‌های‌ مجهز تسویه هوا‌ به سرعت تخلیه می ‌شود . افراد قبل‌ از از حضور در این آکواریوم باید ابتدا بلیط‌ را به صورت آنلاین‌ تهیه‌ کنند و آن‌وقت به این آکواریوم مراجعه نمایند .

  • کیف تفریحات آبی در آتلانتیس د پالم

خوب چنانچه به‌دنبال‌ هیجان‌ هستید و خورشید گرفتن در کنار استخر ، شنا کردن و عاشق ورزشهای آبی هستید‌ و از انجام‌ بازی و این تفریحات آن هم در هنگام‌ گرمای تابستان لذت می برید‌ ، پس بهترین گزینه برای رسیدن به خواسته شما و تخلیه انرژیهای شما ، رفتن به پارکهای آبی دبی بوده است و امروزه پارک آبی آتلانتیس د پالم تعویض به یکی از بهینه ترین جاذبههای تفریحی در کل جهان شده است . اما‌ توجه‌ داشته باشید که در دوران کرونا در این جاذبهها ما شاهد قوانین سختگیرانه ‌تری نسبت‌ به محل های دیگر هستیم . در این مکان تنها خانواده‌‌ها‌ آن هم با حد نصاب نهایت 5 نفر مجاز هستند‌ تا در کنار‌ یکدیگر بنشینند .

  • پارک آبی لاگونا به هنگام سفر به دبی در کرونا

پارک آبی لاگونا در مرکز خرید لامر دبی قرار گرفته است و به چهار ناحیه تقسیم بندی خواهد بود : موج‌‌ سواری ، استراحتگاه ، سرسره و گودال‌ که هر کدام از این بخش‌ها‌ لذتی متفاوت‌ دارد . همچنین یک استخر ، رودخانه تنبل‌ ، دکه‌‌‌های‌ فروش غذایی و یک فروشگاه در این مجموعه قرار گرفته‌‌ است‌ و همچنین این پارک‌ آبی امکان دسترسی مستقیم‌ به ساحل‌ جمیرا را نیز‌ دارد‌ . خوب پارک‌ آبی لاگونا در دوران‌ کرونا نیز‌ به فعالیت‌ خود ادامه‌ می ‌دهد ، اما‌ فقط‌ تعداد‌ افراد‌ مشخص‌ ، در ساعت ‌های مشخص تبدیل شده ، امکان وجود در این پارک‌ را دارند .

در نهایت چنانچه تصمیمتان قطعی است که تور دبی را برای گذراندن تعطیلات تابستان انتخاب کنید ، باید بگوییم که شما عزیزان قادر خواهید بود با گلچین تور‌های‌ دبی تابستان 1400 از سمت مجموعه نامی‌ گشت‌ که شامل‌ تورهای متنوع و مقرون‌ به صرفه بوده است ، کیفیت‌ و آسایش را در بالاترین سطح را تجربه‌ کنید . البته‌ ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در این تورهای تابستانی‌ هستند‌ ، می توانند علاوه بر مراجعه به namigasht .com سایت‌ نامی‌ گشت‌ و یا با شماره‌ تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398 -021 هم تماس بگیرند و تمامی‌ سوالات خود را از در خصوص تور‌های‌ دبی تابستان ما با کارشناسان با تجربه‌ مجموعه‌ مطرح کنند و مژده اینکه شما می توانید در کنار‌ تور‌ مسافرتی خود‌ از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس‌ نامی‌ گشت‌ بهره‌ مند شوید و سفری‌ لذت‌ بخش را تجربه بکنید .

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!