خطوط هوایی سنگاپور یکی دیگر از شرکت‌های هواپیمایی آسیایی است  بلیط هواپیما که با زیرمجموعه تجارت الکترونیک جدید خود به نام Pelago روند تجارت الکترونیک را دو برابر کرده است. این پلت فرم بیش از 200 تجربه مدیریت شده را ارائه می دهد – از جاذبه ها و گشت های شهری گرفته تا جواهرات پنهان محلی. در ایالات متحده، JetBlue Airways، Paisly، یک وب‌سایت مسافرتی را برای فروش محصولاتی مانند اتومبیل‌های کرایه‌ای، هتل‌ها و بلیط‌های پارک موضوعی معرفی کرد. فرودگاه‌ها همچنین در حال راه‌اندازی پلت‌فرم‌های تجارت الکترونیک با نمونه‌های اخیر از جمله تورنتو پیرسون و ترمینال هوایی بین‌المللی JFK (JFKIAT) هستند که هر دو بازارهای دیجیتال جدیدی راه‌اندازی کرده‌اند تا به مشتریان اجازه دهند قبل از پرواز، محصولات بدون عوارض گمرکی آنلاین خریداری کنند.

داده‌ها هسته اصلی این روند است و امسال انتظار داریم خطوط هوایی و فرودگاه‌ها راه‌های جدیدی برای به حداکثر رساندن واقعی داده‌های موجود برای بهبود مدیریت درآمد و شخصی‌سازی ارائه کنند.
افزایش تحرک هوایی شهری

تحرک هوایی شهری در سال گذشته با سرمایه گذاری های قابل توجهی از سوی برخی از بزرگترین بازیگران صنعت هوانوردی شتاب واقعی به دست آورد. برای مثال، United Airlines یک سفارش ۱ میلیارد دلاری برای هواپیمای eVTOL Archer ارائه کرد. امریکن ایرلاینز و ویرجین آتلانتیک با یکی دیگر از استارتاپ بلیط هواپیما تهران اهواز  های پیشگام در فضا – Vertical Aerospace – همکاری کردند. شرکت هواپیمایی برزیلی آزول قراردادی تجاری با شرکت تازه تاسیس هوانوردی الکتریکی آلمان لیلیوم به ارزش یک میلیارد دلار امضا کرد. در همین حال خطوط هوایی ژاپن و GOLهر دو با Avolon برای ایجاد مشاغل اشتراک گذاری سواری eVTOL به ترتیب در ژاپن و برزیل شریک شدند. تعدادی از فرودگاه ها و اپراتورهای فرودگاهی در سراسر جهان نیز در حال تسریع این روند هستند. Groupe ADP و Skyports اواخر سال گذشته اعلام کردند که اولین ورتیپورت آزمایشی اروپا را در فرانسه توسعه خواهند داد، به عنوان یک گام مهم در جهت راه‌اندازی خدمات تجاری Advanced Air Mobility (AAM) به موقع برای المپیک 2024 پاریس. فرودگاه مونیخ و SEA Milan Airports با Skyports برای بررسی استقرار زیرساخت زمینی eVTOL همکاری کردند. در جاهای دیگر، فرودگاه های رم، نیس و ونیز شرکت جدیدی به نام Urban Blue راه اندازی کردندبا هدف تسریع در توسعه زیرساخت های تحرک هوایی شهری در سطح بین المللی.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!