کاملاً شگفت‌آور این واقعیت است که Patek Philippe تصمیم گرفت برای اولین بار از مجموعه Oscillomax خود در ساعتی خرید ساعت  استفاده کند که بخشی از مجموعه فعلی از زمان راه‌اندازی تقویم همیشگی Patek Philippe Advanced Research Ref. 5550P” در سال 2011. این مکانیزم تنظیم کننده با تکنولوژی بالا که توسط بخش “پاتک فیلیپ تحقیقات پیشرفته” برای بهبود کارایی کلی، قابلیت اطمینان و دقت نرخ ایجاد شده است، برای اولین بار در سال 2011 ارائه شد و دارای سه جزء نوآورانه است که از فناوری نوآورانه Silinvar بهره می برند. با خواص خارق العاده ای مانند سبک وزن و ضد مغناطیس. این مجموعه با فنر تعادل اسپیروماکس، فرار پولسوماکس متشکل از یک اهرم و چرخ فرار با طراحی مجدد و همچنین تعادل جیرومکس با منبت های طلایی کار می کند.

علاوه بر این مکانیسم رگولاتور پیشرفته، چندین ویژگی نوآورانه و جدید دیگر در رابطه با سیال بودن نمایشگر، ذخیره انرژی و ضربه‌گیر وجود دارد.

کرنوگراف Patek Philippe 1/10th Second Monopusher Chronograph دارای صفحه آبی اسپرتی است که روی آن دو عقربه کرونوگراف روی هم قرار گرفته اند و در صورت درگیر نبودن شبیه یک عقربه به نظر می رسند و با یک بند پوست گوساله آبی با طرح پارچه برجسته و دوخت قرمز تکمیل می شود. پشت قاب کریستال یاقوت کبود را می توان به یک پشتی پلاتین جامد تبدیل کرد که شامل آن می شود.
طلای درخشان در ساعت‌ها و شگفتی‌ها: Vacheron Constantin’s Revived 222

این یکی از برگزیدگان نمایشگاه Watches & Wonders امسال است و احتمالاً به یک اثر کلکسیونر تبدیل خواهد شد: خرید ساعت اصلی  بازنشر معاصر Vacheron Constantin از طلای زرد Historiques 222 با قطر 37 میلی متر . اسپورت و در عین حال شیک وقتی در سال 1977 عرضه شد، 222 نقطه عطفی را در خلاقیت های کلاسیک Vacheron Constantin رقم زد، و در طراحی یکپارچه آن پیش از مجموعه فوق العاده محبوب خارج از کشور پیشی گرفت. طراحی شده توسط Jorg Hysek معروف، با یک معماری کاربردی، با پایه مسطح آن که توسط یک قاب فلوت دار برجسته در بالای آن قرار داشت، متمایز بود. قاب مونوبلوک آن، که نیاز به حرکت از بالا داشت، به لطف قاب پیچ دار آن تا عمق 120 متری در برابر آب مقاوم بود.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!