یک مثال معمولی از راه اندازی تلویزیون دیجیتال (IPTV) در کتابچه راهنمای « تنظیم اتصال IPTV» نشان داده شده است .فروش iptv  اما گاهی اوقات ممکن است سوالاتی در مورد اتصال IPTV از طریق Wi-Fi وجود داشته باشد. به عنوان مثال، یک روتر وجود دارد که ستاپ باکس IPTV و سایر دستگاه های شبکه خانگی به آن متصل هستند. آیا امکان سازماندهی اتصال Wi-Fi ستاپ باکس تلویزیون به روتر وجود دارد، زیرا امکان گذاشتن کابل شبکه وجود ندارد؟
روش های اتصال

1. اگر IPTV را پیکربندی نکرده‌اید (فقط پروکسی IGMP در صفحه «بخش اصلی» فعال است و در قسمت خرید اشتراک iptv «اتصال سرویس IPTV»، اتصال اینترنت مشخص شده است)، فقط از یک دستگاه Keenetic اضافی در Repeater/Extender یا Adapter استفاده کنید. حالت برای اتصال مشتریان

بهترین نقطه را برای قرار دادن دستگاه اضافی انتخاب کنید. باید مکانی را پیدا کنید خرید ای پی تی وی که سیگنال Wi-Fi قوی را از روتر اصلی دریافت کند. در حالت ایده آل، Repeater/Adapter و Main Router در خط دید قرار دارند.

2. اگر مجبور بودید یک پورت تلویزیون خاصی را در روتر اصلی برای سرویس IPTV خود انتخاب کنید (این پورت مستقیماً در حالت “پل شفاف” از طریق پورت WAN اینترنت به شبکه ISP متصل می شود و به ISP اجازه می دهد تا مجموعه را ببیند. آدرس مک بالای جعبه). شما به دو دستگاه Keenetic نیاز دارید که یکی از آنها در حالت Access Point/Extender اضافی پیکربندی شده و با یک کابل شبکه به پورت تلویزیون روتر اصلی متصل می شود. دومین Keenetic در حالت Repeater/Extender یا Adapter پیکربندی می شود و ست تاپ باکس به آن متصل می شود.
تلویزیون پروتکل اینترنت یک جایگزین تمام دیجیتالی برای پخش تلویزیونی است که روی اینترنت اجرا می شود. در حالی که تلویزیون های کابلی، ماهواره ای و رایگان همچنان بر آن حاکم هستند، IPTV در حال تبدیل شدن به نیرویی است که می توان با آن حساب کرد. آیا IPTV می تواند برای شما مناسب باشد؟
IPTV دقیقا چیست؟

در ابتدایی ترین سطح خود، IPTV دقیقاً همان چیزی است که از نام آن پیداست. این تلویزیون با استفاده از پروتکل اینترنت ارائه می شود .ای پی تی وی  اگر نمی دانستید، پروتکل اینترنت زبان الکترونیکی اینترنت است. این سیستم ارسال و دریافت بسته های داده با مسیریابی آنها در سراسر اینترنت است.
بنابراین، IPTV اساساً همان تلویزیونی است که از طریق ماهواره، کابل یا امواج رادیویی ارائه می شود. با این حال، IPTV می‌تواند ویژگی‌های دیگری را ارائه دهد که سایر روش‌های تحویل تلویزیون نمی‌توانند، مانند تعامل فوری، به دلیل ماهیت مبتنی بر اینترنت آن، ارائه دهد.

 

 

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!