بهترین ابزارهای آنالیز اینستاگرام۲۶ دی ۱۴۰۰ 6 رای
آنالیز اینستاگرام یکی از مهمترین بخشهای فعالیت در اینستاگرام به حساب میآید که سوشیال مدیا مارکترها و هر فردی که در این حوزه به صورت جدی فعالیت میکند باید به آن توجه داشته باشد بنابراین پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین ابزارهای این حوزه را معرفی کنیم.
اینستاگرام یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین شبکههای اجتماعی در ایران و جهان است که کاربران بسیار زیادی از آن استفاده میکنند بنابراین نیاز به آنالیز اینستاگرام بسیار مورد توجه است. در اینستاگرام عمدتاً سه نوع حساب وجود دارد: حساب شخصی، تجاری یا مخصوص کسب و کار و نوع سوم سازندگان یا Creator. هر نوع از این حسابها برای یک دسته از افراد مناسب است. برای تجزیه و تحلیل و آنالیز هر کدام از این حسابها ابزارهای مختلفی وجود دارد که سوشال مدیا مارکترها از آن استفاده میکنند. آنالیز اینستاگرام یکی از مهمترین اقداماتی است که هر فرد باید برای حساب خود باید انجام دهد تا ببیند آیا فعالیت او در این شبکه اجتماعی اثربخش و مفید بوده است یا خیر؟
با تجزیه و تحلیل اطلاعات خود میتوانید بفهمید که آیا اقدامات شما میتواند اینستاگرام را به یک ماشین پولسازی برای شما تبدیل کند یا باید رویه خود را به کلی تغییر دهید؟ در ادامه این مقاله تصمیم داریم روی مبحث آنالیز پروفایل اینستاگرام کار کنیم و بهترین ابزارهای موجود در این زمینه را ارائه دهیم.
چرا آنالیز اینستاگرام مهم است؟
در حال حاضر شبکه اجتماعی اینستاگرام بیش از 1 میلیارد کاربر فعال به صورت ماهیانه دارد و 500 میلیون نفر از بخش استوریهای اینستاگرام هر روز بازدید میکنند. آمارها نشان میدهد که 63 درصد از کاربران اینستاگرام حداقل یک بار در شبانه روز وارد این شبکه اجتماعی میشود. طبق آخرین بررسیها در سال 2020 کاربران این شبکه اجتماعی به صورت میانگین 28 دقیقه از روز خود را به این پلتفرم اختصاص میدهند. آمارها نشان میدهد که 200 میلیون کاربر اینستاگرامی در طول روز حداقل یک پروفایل کسب و کار (تجاری) را بررسی میکنند. چندی پیش مشخص شد که ریچ (Reach) تبلیغات در اینستاگرام، 849.3 میلیون کاربر دارد که واقعاً چشمگیر و فوقالعاده است.
یک سوم پربازدیدترین استوریها در این شبکه اجتماعی به حسابهای کسب و کار تعلق دارد. برندها و کسب و کارها به صورت میانگین 2.5 استوری را در هفته منتشر میکنند. حال با توجه به این آمار و ارقام و پرطرفدار بودن این شبکه اجتماعی، لازم است که کسب و کار خود را در این شبکه اجتماعی توسعه دهید ولی پس از توسعه یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام دهید، آنالیز و تجزیه و تحلیل است. آنالیز اینستاگرام به شما این توانایی را میدهد که وضعیت حساب خود را بررسی کنید و بفهمید که باید در کدام جهت حرکت کنید تا بازدهی بیشتری داشته باشید. اگر آنالیز اینستاگرام را به درستی انجام دهید، فرصتهای زیر برای شما فراهم میشود و از مزایای زیر بهرهمند خواهید شد:
- انتخاب درست مخاطبین هدف
- انتشار محتوا به میزان مناسب
- هدایت بازدیدکنندگان درست به سمت پروفایل خودتان
- انتشار محتوا در ساعات درست و دارای بازدهی بالا
- افزایش نرخ تعامل با کاربران
حال که با مزایای آنالیز اینستاگرام آشنا شدید و دانستید که این کار چه مزایای زیادی میتواند داشته باشد، قصد داریم که ابزارهای موجود برای این کار را هم با هم بررسی کنیم و ببینیم که حساب خود را با چه ابزارهایی آنالیز، تجزیه و تحلیل کنیم که بتوانیم بهترین بازدهی را داشته باشیم.
بهترین ابزارهای آنالیز اینستاگرام
در حال حاضر ابزارهای مختلفی برای آنالیز، تجزیه و تحلیل اینستاگرام وجود دارد که در ادامه چند مورد از بهترین ابزارها را معرفی خواهیم کرد. نکتهای که باید به آن توجه داشته باشید این است که ما اصلاً اصرار نداریم که تنها از یک ابزار استفاده کنید بلکه میتوانید از هر تعداد به دلخواه خود استفاده نمایید. ممکن است یکی از ابزارها در یک بعد خاص از آنالیز به شما کمک کند و ابزار دیگر در یک حوزه دیگر برای شما مفید و کارساز باشد. مهم این است که بتوانید به کمک این ابزارها حساب اینستاگرام خود را به یک حساب پربازدید و بینظیر تبدیل کنید. در ادامه به چند مورد از بهترین ابزارهای آنالیز اینستاگرام اشاره شده است:
ابزار اول: Instagram Insights
اولین ابزاری که میتوان برای آنالیز اینستاگرام معرفی کرد، ابزاری است که خود اینستاگرام در اختیار کاربران خودش قرار میدهد. توجه داشته باشید که برای استفاده از این ابزار لازم است که یک حساب تجاری یا کسب و کار داشته باشید. به این خاطر که این ابزار فقط روی چنین حسابهایی جواب میدهد.
این ابزار اطلاعات خوبی در زمینههای زیر ارائه میدهد:
- اطلاعات مربوط به جمعیت مخاطبان
- زمان آنلاین بودن مخاطبان
- مخاطبان کدام محتوا و پستها را میپسندند
- برای کدام پستها نظر میگذارند
وقتی شما یک حساب عادی را به یک کسب و کار تبدیل کنید، اینستاگرام تنها اطلاعاتی در مورد پستها و استوریها با شما به اشتراک میگذارد. توجه داشته باشید که این ابزار تنها از طریق گوشی هوشمند در اختیار کاربر قرار میگیرد و هنوز نسخه دسکتاپ آن عرضه نشده است. در صورتی که تمایل دارید اطلاعات جزئیتر و دقیقتری در مورد حساب اینستاگرام در اختیار شما قرار گیرد، لازم است از ابزارهای تخصصیتر و بهتری که در ادامه به آنها اشاره میشود، استفاده کنید.
ابزار دوم: Hootsuite Analytics
یکی از ابزارهای عالی در زمینه آنالیز اینستاگرام ابزاری است که وبسایت Hootsuite به کاربران خودش ارائه میدهد. توجه داشته باشید که استفاده از این ابزار تنها به مدت 30 روز رایگان است و پس از آن موظف به پرداخت هزینه خواهید بود.
داشبورد ابزار Hootsuite Analytics مزایای زیر را دارد و امکانات زیر را در اختیار کاربران خودش قرار میدهد:
- تمامی اطلاعات لازم در مورد فعالیت شما در گذشته را نمایش میدهد.
- معیارهای مختلف را در بازههای زمانی گوناگون برای شما مقایسه میکند تا ببینید که حساب شما در یک زمینه خاص در زمانهای متفاوت چه عملکردی داشته است.
- هر گاه که کاربر بخواهد گزارشهای سفارشی و مشخص در اختیار او قرار میدهد.
- کاربر میتواند عملکرد و کارایی پستهای متفاوت را بر اساس معیارهای متفاوت و دلخواه خود بررسی کند.
- کاربر میتواند زمان پاسخدهی حساب خود را در مکالمات مربوط به خدمات مشتریان ارزیابی کند.
- این ابزار نظرات و کامنتها را بر مبنای احساسات (مثبت یا منفی) رتبهبندی میکند.
توجه داشته باشید که در صورت استفاده از این ابزار میتوانید سایت حسابهای خود در شبکههای اجتماعی گوناگون را ارزیابی کنید.
ابزار سوم: Iconosquare
این ابزار رایگان و مخصوص حسابهای تجاری یا کسب و کار است و به شما این امکان را میدهد که بفهمید حساب اینستاگرامی که در اختیار دارید در چه زمینههایی برتری دارد و در چه حوزههایی میتواند پیشرفت کند.
آیکونوسکوئر یا «Iconosquare» یکی از بهترین ابزارهای آنالیز اینستاگرام است و پستهایی که در 30 روز اخیر در این رسانه اجتماعی منتشر کردهاید را برای شما ارزیابی میکند. در این نسخه امکان بررسی نرخ تعامل، آمار دنبالکننده یا فالوور، اطلاعات مربوط به استوری و غیره وجود دارد. ابزار آیکونوسکوئر مانند Hootsuite به جز تجزیه و تحلیل و آنالیز اینستاگرام کارهای دیگری هم انجام میدهد. با این ابزار میتوانید پستهای خودتان را زمانبندی کنید و مدیریت رسانههای اجتماعی خودتان (فقط اینستاگرام و فیسبوک) را انجام دهید.
ابزار چهارم: Union Metrics
Union Metrics هم یکی از ابزارهای خوبی است که برای آنالیز اینستاگرام به بازار عرضه شده است و حساب اینستاگرام شما را به صورت نموداری آنالیز و تجزیه و تحلیل میکند. اطلاعات این ابزار قابل اطمینان و عالی هستند. این وبسایت تنها یک ابزار برای آنالیز و تجزیه و تحلیل است و امکان مدیریت حساب شبکههای اجتماعی و زمانبندی پستها را ندارد. این ابزار نسخه پولی هم دارد که با خرید آن گزارش کاملی از آنالیز حساب کاربری خود دریافت خواهید کرد.
ابزار پنجم: Keyhole
Keyhole یکی ابزارهای رقابتی و ویژه برای تجزیه و تحلیل و آنالیز اینستاگرام است. مزیت این ابزار آن است که میتوانید به کمک آن خودتان را با رقبایی که دارید مقایسه کنید. این ابزار امکان استفاده رایگان را برای کاربران خودش فراهم کرده است. این ابزار در سال 2018 در معرض یک سری بهروزرسانی قرار گرفت ولی این بهروزرسانیها باعث شد که توانایی کاربران در تجزیه و تحلیل فعالیت خودشان در فضای اینستاگرام کمتر شود. مزیت دیگر این ابزار آنالیز اینستاگرام این است که امکان رهگیری هشتگها و کمپینها را برای کاربران فراهم میکند. این ابزار برای کسانی که به صورت مرتب رقابتها و مسابقات اینستاگرامی برگزار میکنند، عالی است. همچنین کسانی که یک هشتگ خاص را دنبال میکنند بهتر است از Keyhole استفاده کنند.
ابزار ششم: HypeAuditor
این ابزار یکی از بهترین ابزارهایی است که برای آنالیز اینستاگرام به بازار عرضه شده است. HypeAuditor یکی از ابزارهای خوبی است که کاربران علاقمند میتوانند از آن نهایت استفاده را ببرند. مزیت این ابزار آن است که امکان استفاده رایگان از آن وجود دارد. در صورتی که بخواهید رقبای خودتان را ارزیابی کنید، HypeAuditor واقعاً عالی و کارآمد است. همچنین در صورتی که در جستجوی افراد تأثیرگذار (اینفلوئنسر) هستید، HypeAuditor میتواند به شما کمک کند.
ابزار هفتم: Hashtagify
اگر از شبکههای اجتماعی برای رشد برند خود استفاده میکنید، حتماً با اهمیت هشتگ آشنا هستید. هشتگ ابزاری است که با استفاده از آن میتوانید بازدید و تعامل پستهای خود را افزایش دهید. حال اگر بخواهید از هشتگها استفاده کنید، چطور باید آن را آنالیز کنید؟ یکی از ابزارهای آنالیز اینستاگرام که در زمینه آنالیز هشتگ به شما کمک میکند، ابزار Hashtagify است. مهمترین مزیت این ابزار این است که گزارش آنالیز کاملاً دقیق و حرفهای است و به صورت رایگان هم در اختیار شما قرار میگیرد. ابزارهای زیادی در این زمینه وجود دارند اما رایگان نیستند و بابت استفاده از آنها باید هزینه پرداخت کنید.
از دیگر قابلیتهای این ابزار میتوان به این موضوع اشاره کرد که به شما هشتگهای مورد استفاده اینفلوئنسرهای مختلف را میدهد. همچنین نحوه استفاده از هشتگها در طول زمان را میگوید و به شما ایدههای بسیار خوبی در مورد استفاده از هشتگ ارائه میکند. پس اگر به دنبال بهترین ابزارهای آنالیز اینستاگرام در زمینه هشتگ هستید، پیشنهاد ما استفاده از ابزار Hashtagify است.
ابزار هشتم: social blade
به دنبال ابزاری هستید که همه شبکههای اجتماعی نظیر اینستاگرام، یوتیوب، توییتر، تیک تاک و فیسبوک را به صورت همزمان آنالیز کنید؟ به عبارت سادهتر، از شبکههای اجتماعی مختلف استفاده میکنید و کسبوکارتان در همه شبکههای اجتماعی فعال است؟ ابزار social blade یک گزینه عالی برای شما محسوب میشود. با استفاده از این ابزار که یکی از بهترین ابزارهای آنالیز اینستاگرام میتوانید صفحه اینستاگرام خود را به خوبی آنالیز کنید، نقاط ضعف و قوت آن را پیدا کنید و در نهایت، یک استراتژی عالی برای مدیریت بهتر صفحه اینستاگرام یا سایر شبکههای اجتماعی خوب بچینید.
در این سایت میتوانید اطلاعات بسیار مفیدی در زمینه شبکههای اجتماعی پیدا کنید. مثلاً در بخشی از این سایت لیست بهترین و پرفالوورترین صفحات اینستاگرام آمده است. از این لیست میتوانید جهت ایده گرفتن کمک بگیرید. برای استفاده از این سایت هم کافی است آیدی اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگر را در بخش کادر جستجو وارد کنید تا اطلاعات ارزشمندی در اختیار شما قرار بگیرد. در نهایت میتوانید گزارش آن را دریافت کنید و برای استراتژی مدیریت صفحه اینستاگرام خود از آن استفاده کنید.
ابزار نهم: later
یکی دیگر از بهترین ابزارهای آنالیز اینستاگرام، ابزار later است. البته این ابزار به صورت مستقیم در بخش آنالیز صفحه به شما کمک نمیکند اما در بخش آنالیز محتوا میتوانید از آن کمک بگیرید. در واقع later یک ابزار برای انتشار محتوا در اینستاگرام است که با استفاده از آن میتوانید محتوای خود را برای انتشار در اینستاگرام زمانبندی کنید. در واقع شما میتوانید محتوای خود را آماده کنید و با ارائه دسترسی صفحه اینستاگرام خود به این ابزار، به راحتی در زمان دلخواه آن را منتشر کنید. این ابزار برای کسانی که زمان کافی برای انتشار محتوای اینستاگرام ندارند، کاربردی است.
راهنمای کامل نحوه استفاده از هشتگ در اینستاگرام
از دیگر قابلیتهای این ابزار میتوان به امکان قرار دادن لینک در بیو اشاره کرد. گاهی اوقات صفحات نیاز به قرار دادن چندین لینک در بیو خود دارند که اینستاگرام خودش چنین امکانی ندارد. با کمک این ابزار میتوانید یک لینک ایجاد کنید و لینک صفحات دلخواه خود را در آن قرار دهید. به همین سادگی میتوانید چندین لینک را در اختیار کاربران قرار دهید. البته لازم به ذکر است که این ابزار رایگان نیست و برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنید.
ابزار دهم: social bakers
به دنبال یک ابزار همه کاره برای مدیریت صفحه اینستاگرام خود هستید؟ ما به شما ابزار social bakers را پیشنهاد میکنیم. این ابزار کمک زیادی به شما در زمینههای مختلف میکند که از مهمترین و بهترین ابزارهای آنالیز اینستاگرام هم به حساب میآید. با کمک این ابزار میتوانید صفحه اینستاگرام خود را آنالیز کنید و هنگام چیدن استراتژی از گزارش آن استفاده کنید. همچنین در کنار ابزار آنالیز اینستاگرام شما میتوانید از قابلیت زمانبندی پستهای اینستاگرام هم استفاده کنید تا در زمان موردنظر پست دلخواه شما را منتشر کند.
البته استفاده از این ابزار رایگان نیست و باید هزینه آن را پرداخت کنید. با این حال، با توجه به قابلیتهای بسیار عالی که در اختیار شما قرار میدهد ممکن است ارزش هزینه کردن داشته باشد. در حال حاضر بیش از 10 هزار دیجیتال مارکتر و افرادی که صفحه اینستاگرام دارند، از این ابزار استفاده میکنند. با خرید این ابزار شما میتوانید چندین پروفایل شبکه اجتماعی موردنظر را اضافه کنید و همه آنها را با هم در یک اکانت آنالیز کنید.
ابزار یازدهم: SocialFox
یکی دیگر از بهترین ابزارهای حرفهای در زمینه آنالیز اینستاگرام که کمک زیادی به شما میکند، ابزار SocialFox است. با استفاده از این ابزار به راحتی میتوانید صفحه اینستاگرام خود را به صورت کامل آنالیز کنید. مهمترین قابلیت این ابزار این است که دادههای دریافتی را به نمودار تبدیل میکند تا همه چیز به صورت گرافیکی قابل درک باشد. توجه داشته باشید که اطلاعات این ابزار بسیار کامل و دقیق هستند. مثلاً شما میتوانید لوکیشن فالوورهای خود را بدانید یا در مورد سن آنها اطلاعات خوبی کسب کنید. مزیت دیگر این ابزار این است که تمام این اطلاعات را در قالب PDF میتوانید دانلود کرده و با زمانهای قبلی مقایسه کنید.
نکتهای که باید توجه کنید، این است که این ابزار رایگان نیست. در واقع این ابزار یکی از بهترین ابزارهای آنالیز اینستاگرام است که با کمک آن میتوانید بخشهای مختلف صفحه خود را آنالیز کنید. هزینه این ابزار از ماهانه 9 دلار به بالا شروع میشود و شما میتوانید با توجه به نیاز خود یکی از بستههای آن را خریداری کنید.
ابزار دوازدهم: Loomly
آخرین ابزاری که در زمینه مدیریت و آنالیز اینستاگرام وجود دارد و کمک زیادی به شما میکند، ابزار Loomly است. با استفاده از این ابزار کاربردی به راحتی میتوانید ایدههای خوبی در زمینه مدیریت صفحه اینستاگرام خود بگیرید. مهمترین بخش این ابزار مربوط به انتشار پستهای اینستاگرام است. در کنار قابلیتهایی که هر ابزار دیگری ممکن است داشته باشد، قابلیتهای منحصر به فردی هم در اختیار شما قرار میدهد. به عنوان مثال ایدههای خوبی در مورد پستهایتان میدهد تا نرخ تعامل افزایش پیدا کند. همچنین در زمینه بهینهسازی پست و تبلیغات نکاتی ارائه میکند تا نتیجه بهتری بگیرید. در نهایت هم میتوانید آنالیز صفحه اینستاگرام خود را در اختیار داشته باشید و بهترین نتیجه را بگیرید.
البته نکته قابل توجه این است که این ابزار رایگان نیست و برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنید. هزینه مربوط به این ابزار از ماهانه 26 دلار برای مدیریت 10 حساب شبکه اجتماعی شروع میشود و اگر به امکانات بیشتری نیاز داشته باشید، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. همچنین شما میتوانید در این ابزار یک تقویم محتوای خودکار داشته باشید. به عبارت سادهتر، پستهای خود را به همراه زمان انتشار آن مشخص کنید تا در همان زمان و بدون نیاز به دخالت شما در شبکه اجتماعی شما منتشر شود.
مهمترین معیارهایی که در آنالیز اینستاگرام باید بررسی کنید
شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی پرطرفدار میتواند به یک ماشین تولید ثروت برای شما تبدیل شود. شرط تبدیل شدن این شبکه اجتماعی به چنین ماشینی این است که روش کار با آن را بدانید و یاد بگیرید چگونه فعالیت خود را در آن ارزیابی کنید. برای ارزیابی و آنالیز اینستاگرام یک سری از فاکتورها مهم و اساسی وجود دارد که در ادامه به این معیارهای آنالیز اینستاگرام اشاره خواهیم کرد:
- Impression: تعداد بازدیدی که در یک بازه زمانی مشخص از پستهای شما به عمل میآید. مثلاً اگر 10 کاربر در اینستاگرام پست جدید شما را 100 بار ببینند، عدد Impression پست شما 100 است.
- Interaction: تعداد اقداماتی که در حساب کاربری شما صورت میگیرد
- Reach: تعداد حسابهای کاربری منحصر به فردی که هر یک از پستهای شما را مشاهده کردهاند. به عنوان مثال اگر 10 کاربر در اینستاگرام 100 مرتبه پست جدید شما ببیند، عدد Reach پست جدید شما 10 عدد است.
- Profile Visit: تعداد بازدید از پروفایل شما در یک بازه زمانی مشخص (معمولاً یک هفته)
- Website Click: بعضی از کسب و کارها لینک وبسایت خود را در بخش بایو یا « Bio » قرار میدهند وبرخی از مخاطبان هم روی آن لینک میزنند و وارد وبسایت میشوند. تعداد این ورودها به وبسایت از طریق پروفایل را Website Click میگوییم.
- Mentions: تعداد دفعاتی که مخاطبان، شما را در حساب خودشان منشن میکنند.
- Overall engagement rate: نرخ تعامل کلی یا نرخ مشارکت یا تعامل کلی در واقع حاصل تقسیم Interaction یک پست بر تعداد Impression است. حاصل این تقسیم باید در 100 ضرب شود. درست است که نرخ تعامل کلی با افزایش دنبالکنندگان کم میشود ولی در هر حال این نرخ، بهترین معیار برای سنجش میزان علاقه مخاطبان به شما است. تقریبا تمامی ابزارهای آنالیز اینستاگرام این نرخ را به شما اعلام میکنند.
- نرخ رشد فالوور: برای محاسبه نرخ رشد فالوور باید ابتدا فالوورهایی که در یک بازه زمانی مشخص جذب کردهاید را بر تعداد فالووهایی که از قبل داشتید تقسیم کنید تا نرخ رشد فالوو به دست بیاید. در نهایت باید این عدد را در 100 ضرب کنیم. این عدد هم میتواند معیار خوبی برای آنالیز اینستاگرام باشد و دید خوبی به شما بدهد که آیا دارید در مسیر درستی حرکت میکنید یا لازم است که مسیر خود را به صورت کامل تغییر دهید.
- تعامل استوری ها: برای بررسی میزان مشارکت و تعامل استوریهای خودتان لازم است کل اقداماتی که در یک استوری صورت میگیرد را بر کل ریچ آن استوری تقسیم کنید. سپس باید عدد حاصل را در 100 ضرب کنید تا نرخ تعامل استوریها به دست بیاید. برای اندازه گیری میزان تعامل میتوانید میزان پاسخها، بازدید از پروفایل، زدن روی استیکر و کلیه اقدامات را در نظر بگیرید. تعاملات مثبت میتواند بیانگر این موضوع باشد که شما رویه مثبتی را در پیش گرفتهاید و دارید در جهت درستی حرکت میکنید.
- کامنت های دریافت شده: این معیار کاملاً واضح است و بیانگر میزان تعاملی است که محتوای شما دارد. وقتی میخواهیم میزان کارایی و عملکرد خود را در اینستاگرام ارزیابی کنیم تفاوت زیادی بین لایک و کامنت وجود دارد. معمولاً مخاطبانی کامنت میگذارد که محتوا برایشان جذاب بوده یا به حساب کاربری علاقه داشته باشند. کامنتهای مثبت تأثیر بسیار زیادی دارند و نقش زیادی در جلب توجه سایر کاربران دارند؛ زیرا هر کسی توان این را دارد که دو بار روی محتوا بزند و لایک کند ولی مسلماً هر کاربری کامنت نمیگذارد.
روزانه به آنالیز اینستاگرام خود بپردازید
در این مقاله تلاش کردیم که ابزارهای خوبی در زمینه آنالیز اینستاگرام به شما معرفی کنیم تا بتوانید حساب کاربری خود را به بهترین شکل ممکن تجزیه و تحلیل کنید و اینستاگرام خود را به یک ماشین پرقدرت برای ثروتسازی تبدیل کنید. ارزیابی و آنالیز اینستاگرام اهمیت بسیار زیادی دارد. در صورتی که تمایل دارید کسب درآمد با اینستاگرام را به صورت تخصصی و به طور کامل یاد بگیرید کافی است در دوره آموزش اینستاگرام میار آکادمی ثبت کنید. در این دوره تلاش شده است که به تمامی فوت و فنهای درآمدزایی با اینستاگرام اشاره شود تا بتوانید در کوتاهترین بازه زمانی به نتیجه دلخواه خودتان در اینستاگرام دست پیدا کنید.
در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره کافی است به آموزش اینستاگرام مراجعه کنید. آیا مطالعه مقاله بهترین ابزارهای آنالیز اینستاگرام برای شما مفید بود؟ آیا با مطالعه این مقاله توانستید به ابزار خوبی برای تجزیه و تحلیل حساب کاربری خودتان دست پیدا کنید؟ شما چه ابزارهای دیگری برای آنالیز اینستاگرام سراغ دارید؟ لطفاً نظرات، پیشنهادها و انتقادهای خود را با ما و سایر کاربران همیار آکادمی در زیر همین به اشتراک بگذارید.
ترتیبی که برای خواندن مقالات" آموزش رایگان اینستاگرام "به شما پیشنهاد میکنیم:
- هر آنچه باید در مورد انواع اکانت های اینستاگرام بدانید
- چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم؟
- چگونه تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنیم؟
- روش های کسب درآمد حرفه ای از اینستاگرام
- کسب درآمد از اینستاگرام به صورت حرفه ای
- کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور کم
- ۲۱ نکتهی طلایی برای بازاریابی در اینستاگرام
- کمپین ۳۰ روزه برای افزایش فالوور اینستاگرام
- چگونه یک بیو اینستاگرام حرفه ای بنویسیم؟
- آموزش فعال کردن ریلز اینستاگرام در آیفون و اندروید
- نحوه قرار دادن چندین لینک در بیو اینستاگرام
- آموزش ساخت فروشگاه اینستاگرام
- چگونه به اکسپلور اینستاگرام برویم؟
- بهترین ابزارهای آنالیز اینستاگرام
- نحوه پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر و مک
- نحوه گذاشتن igtv در اینستاگرام
- چگونه به تولید محتوا در اینستاگرام بپردازیم؟
- بهترین اپلیکیشن های ویرایش تصاویر اینستاگرام
- الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند و چطور با آن هماهنگ شویم؟
- راهنمای کامل نحوه استفاده از هشتگ در اینستاگرام
- بهترین زمان انتشار استوری در اینستاگرام
- بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام
- روش های دانلود از اینستاگرام
- روش های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام
- چگونه با آنفالو کردن در اینستاگرام بلاک نشویم؟
- آموزش تغییر فونت استوری اینستاگرام در آیفون و اندروید
- بهترین روش های تبلیغات در اینستاگرام
- روش های بکاپ گرفتن از اینستاگرام
- آموزش حذف اکانت اینستاگرام
- سایت یا اینستاگرام؟ کدام یک برای کسب و کار بهتر است؟
- درآمد زایی از یوتیوب بهتر است یا اینستاگرام؟
- چگونه در اینستاگرام معروف شویم؟
- چگونه می توان اینگیجمنت ریت اینستاگرام را افزایش داد؟
- 16 راه عالی برای افزایش فالوور اینستاگرام
- معرفی انواع روش های ورود به حساب اینستاگرام