چطور نزدیکترین کلینیک دامپزشکی به محل زندگی را پیدا کنیم؟

اگر شما هم مثل من حیوان خانگی دارید یا دوست دارید از حیوانات در حد توان خود حمایت کنید، حتماً پیدا کردن نزدیکترین و مناسبترین دامپزشکی به محل شما، چالشی است که حداقل یک بار با آن مواجه شده اید.

همچنین وقتی به سفر می روید یا به صورت اورژانسی نیاز به دکتر دامپزشک پیدا میکنید، اگر نتوانید به سرعت و با سادگی فهرست کلینیکهای دامپزشکی اطراف خود با خدمات تخصصی موردنیازتان را بیابید، ممکن است حتی جان حیوان شما به خطر بیافتد.

نیاز به مراجعه به دامپزشکی هر بار به نوعی در مقابل ما به عنوان سرپرست یک حیوان خانگی قرار می گیرد. زمانی باید در فکر ضد انگل دوره ای حیوان خانگی خود باشید و زمانی دیگر عقیم سازی حیوان، و یا برای واکسیناسیون گربه خود به دنبال دانستن پاسخ سوال هزینه واکسن گربه  هستید.

گاهی پرنده زیبای شما به ناگهان کسل شده و از غذا خوردن امتناع می کند و گاهی به دلیل بیماری پیش بینی نشده ای که در روزهای تعطیل برای حیوان شما پیش آمده، نیاز به یک دامپزشکی شبانه روزی خوب خواهید داشت. شاید هم بخواهید درباره رژیم غذایی مناسب حیوان خانگی خود از دامپزشک متبحر و دانایی کمک بگیرید. در این مطلب به شما می گویم که چگونه در کوتاهترین زمان ممکن، بتوایند هوشمندانه ترین جستجو را کرده و مناسبترین و نزدیکترین دامپزشکی نزدیک به خود را بیابید.

با پت لینک نزدیکترین و مناسب ترین دامپزشکی را به سادگی بیابید

در اولین تصور، شاید به این فکر کنید که شما دامپزشکی مورد اعتماد خود را پیدا کرده اید و هرگز نیازی به جستجوی دامپزشکی دیگری نخواهید داشت. اما پت لینک سایتی برای به دست آوردن اطلاعات جامعی در رابطه با کلینیک های دامپزشکی است، اگر میخواهید نزدیکترین دامپزشکی به خود را پیدا کنید یا به دنبال خدمات خاصی هستید، بهترین انتخاب برای شما استفاده از بانک اطلاعات دامپزشکیهای پت لینک است.

ممکن است شما جزو دسته افرادی باشید که همیشه به یک دامپزشکی خاص برای انجام امورات روتین حیوان خانگی خود بروید و تصور شما این است که نیازی به دسترسی به یک بانک اطلاعاتی دامپزشکی ها ندارید .

اما اصلیترین زمانی که ممکن است نیاز پیدا کنید که نزدیکترین دامپزشکی به خود را بیابید، زمانیست که در سفر و شهر دیگری هستید. هر اتفاق پیش بینی نشده ای مانند اسهال و استفراق ناگهانی حیوان، ابتلا به انگل، مسمومیت، بی حالی شدید و … شما را مجبور خواهد کرد که حیوان را به سرعت به بهترین و نزدیکترین دامپزشکی اطراف خود برسانید. یا شاید به طور اتفاقی با حیوانی موتجه شوید که تصادف کرده و به کمک نیاز دارد. ولی چگونه باید نزدیکترین کلینیک دامپزشکی که امکانات کافی برای رسیدگی اورژانسی به یک مورد تصادف را داشته باشد، پیدا کنید؟ قبل از هر کاری به این صفحه بروید : لیست دامپزشکی ها

بعد از رفتن به این صفحه کافیه شهر خود را انتخاب کنید و با توجه به خدمات مورد نیاز خود دامپزشکی مورد نظر خود را پیدا کنید که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

سایت پت لینک به آدرس petlink.ir کاملترین بانک اطلاعاتی دامپزشکیهای ایران است. اگر تا به حال از این سایت دوست داشتنی دیدن نکرده اید پیشنهاد میکنم حتما به این سایت سری بزنید و از بخشهای جالب آن دیدن کنید.

پت لینک چیست و چگونه کار می کند؟

شاید بهترین توصیف از سایت پت لینک، “دستیار هوشمند دوستداران

حیوانات” باشد. پت لینک با ابزار فیلتر پیشرفته ای که در آن درنظر گرفته شده، کمک می کند که در کوتاهترین زمان، دقیقاً بدانید که به عنوان مثال نزدیکترین دامپزشکی به شما که امکان انجام سونوگرافی و آزمایش خون از حیوان را داشته و شبانه روزی باشد کدام است!!! کار کردن با این فیلترها که شامل استان، فیلتر خدمات دامپزشکی و همچنین روزهای کاری مختلف است، شما را هم شگفت زده خواهد کرد.

در بخش جستجوی دامپزشکی سایت پت لینک، شما میتوانید استان موردنظر خود را انتخاب کرده و سپس به تمامی اطلاعات زیر برای کلینیکهای دامپزشکی آن استان دسترسی پیدا کنید.

این اطلاعات عبارتند از شماره تماس دامپزشکی، لیست خدمات قابل ارائه در کلینیک دامپزشکی، ساعات کاری پت شاپ و دامپزشکی مورد نظر، آدرس کلینیک دامپزشکی، لوکیشن دامپزشکی های نزدیک شما و حتی امکان مسیریابی به مرکز توسط اپلیکیشن های مسیریاب مانند ویز و گوگل مپ که بر روی گوشی خود دارید.

صفحه لیست دامپزشکی ها را به پایین صفحه اسکرول کنید حالا بر روی گزبنه “اطراف من” کلیک کنید، میتوانید به سرعت کلینیکهای دامپزشکی اطراف خود را مشاهده کنید و با کلیک بر روی هر کدام، آدرس و شماره تماس همچنین خدماتی که دامپزشکی مربوطه ارائه میدهد و ساعات کار آن  را مشاهده کنید.

پت لینک چیست و چگونه کار می کند؟

همچنین اگر به کلینیکی مراجعه کرده اید و تجربه مثبت یا منفی ای از آن مرکز دارید، میتوانید در پایین صفحه مربوط به آن کلینیک، نظر

خود را ثبت کرده و به مراجعین بعدی در انتخاب صحیح کلینیک، کمک کنید.

امکان ثبت رایگان مراکز دامپزشکی، پت شاپ و پانسیون حیوانات در پت

لینک

ثبت رایگان کلینیک دامپزشکی و پت شاپ و یا حتی پانسیون های حیوانات یک امکان ویژه است که در سایت پت لینک در نظر گرفته شده است، ن است که باعث می شود بانک اطلاعاتی پت لینک همواره در حال تکمیل باشد.

درصورتیکه شما مدیر یک کلینیک و یا پت شاپ هستید و نام مرکز خود را در سایت پت لینک نمی یابید، به ا ثبت کرده و نام و مشخصات کلینیک شما، پس از تایید ادمین به سرعت بر

برای یابنده حیوان خود مژدگانی تعریف کنید و بر روی صفحه مخصوص حیوان خود قرار دهید!!

پت لینک با خلاقیت و تکنولوژی به روز، این امر را میسر کرده که حیوان شما با زبان بی زبانی با فردی که پیدایش میکند حرف بزند! به اون بگوید چه داروهایی نیاز دارد و نام صاحبش چیست و اگر او را به صاحبش برگردانند چقدر مژدگانی دریافت خواهند کرد

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت پت لینک مراجعه کنید و در قسمت “ثبت حیوانات خانگی” درباره این پلاک گردنی کارامد، بیشتر بدانید.

با کمک پت لینک اطلاعات بیشتری برای مراقبت از حیوان خود کسب کنید

بخش دیگری از سایت پت لینک، مربوط به نگهداری از حیوانات و مراقبت از حیوانات ، بهداشت آنها ، بیماریها و سایر اطلاعات مفید درباره آنهاست. در این قسمت می توانید اطلاعات به روز و معتبری درباره حیوانات به دست آورید و درباره دوست کوچک و بی زبان خود بهتر بدانید گاهی داشتن اطلاعات صحیح میتواند به اقدام به موقع و نجات جان حیوان بیانجامد.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!