هدایای تبلیغاتی چرا بسیار موفق هستند؟ چرا آنها خیلی خوب کار می‌کنند؟ دلایل احتمالا خیلی واضح باشند که شما در ابتدا فکر می‌کنید!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام وب‌سایت ، هدایای تبلیغاتی یکی از محبوب‌ترین ابزارهای تبلیغاتی موجود هستند؛ آنها همزمان مفید و تبلیغاتی هستند و چیزی به زندگی‌های افرادی که آنها را دریافت و استفاده می‌کنند، اضافه می‌کنند.

هدایای تبلیغاتی وسیله‌های کاربردی و روزمره

برخلاف بسیاری از محصولاتی که در بازاریابی استفاده می‌شود، زیبایی یک محصول تبلیغاتی است که در نظر گرفته می‌شود که تفاوت کوچکی در زندگی آنهایی که به آنها هدیه داده شده است ایجاد کند؛ بله حتی یک خودکار یک کالای ضروری روزمره است!

دادن هدیه تبلیغاتی به افراد- مهم نیست چقدر بزرگ یا کوچک باشد- بی‌اختیار آنها را به یک انتخاب رحجان‌پذیرتر برای مشتریان فریبنده یا مشتریانی که از خدمت شما استفاده می‌کنند تبدیل می‌کند. شما به طور ناخودآگاه به آنها نشان می‌دهید که می‌توانید برای آنها مفید باشید، به سادگی با تأمین یک لیوان برای آنها.

در واقع، حدود ۵۳% از مردم از یک کالای تبلیغاتی به صورت هفتگی استفاده می‌کنند… یا حتی اغلب بیشتر!

هدایای تبلیغاتی تأثیر مثبت روی مشتری شما دارند

از آنجایی که شما به مشتریانتان و خریدارانتان یک کالای تبلیغاتی عرضه می‌کنید، این باعث می‌شود که تجارت شما صمیمی‌تر و نزدیک شدنی‌تر به نظر برسد؛ چیزی که همچنین می‌تواند کمک کند شالوده‌ی مشتری شما را خوشحال کند. مشتریان خوشحال گرایش دارند که به تجارت شما وفادار بمانند، بنابراین به هر میزان که شما آنها را خوشحال‌تر بکنید، احتمالاً آنها به جای نگاه کردن به جای دیگر برای خدماتی که شما می‌توانید عرضه کنید، بیشتر با شرکت شما خواهند ماند.

شما می‌توانید حتی مشتریان بیشتری را به تجارت خودتان با عرضه‌ی هدایای تبلیغاتی ترغیب کنید. برای مثال، شما یک خرس عروسکی تبلیغاتی را به حرفه‌ای‌های تجارت نمی‌دهید- شما مورد مفیدتری مثل یک خودکار را انتخاب خواهید کرد؛ ما این مورد را تضمین می‌کنیم که در تجارت همیشه یک خودکار نیاز خواهد شد، بنابراین مطمئن باشید که این مال شماست!

طبق یک تحقیق، ۷/۱۴ % از شرکت‌کنندگان در بررسی PPAT، گزارش کردند که آنها با دادن هدایای تبلیغاتی بعد از دریافت و استفاده از آن تماس داشتند. این سه برابر بیشتر از آن چیزی بود که دیگر رسانه‌های بازاریابی مثل چاپ یا تبلیغات تلویزیون به آن رسیدند، با فقط ۳ تا ۵ % تماس با تبلیغ.

با هدایای تبلیغاتی سازمان یا برند خود را در قلب مشتریان خود جای دهید ….

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!