سامانه مشاوره تلفنی  مزایای شگفت انگیزی نسبت به تلفن قدیمی دارند، از جمله صرفه جویی در هزینه، بهبود ویژگی ها و انعطاف پذیری. همگرایی صدا و داده، پیاده‌سازی راه‌حل‌های VoIP و سیستم‌های تلفن را برای هر کسب‌وکاری در اندازه‌ای جدی تبدیل می‌کند، با این حال گزینه‌های متعدد می‌تواند دلهره‌آور باشد. یک پیاده سازی خوب VoIP نه تنها نیازهای تلفنی شما را برآورده می کند، بلکه زیرساخت شبکه اطراف را نیز در نظر می گیرد و در محیط خاص شما به خوبی کار می کند.

استفاده از Crosstalk Solutions به‌عنوان سامانه مشاوره تلفنی می‌تواند به شما کمک کند تا در میان گزینه‌ها و فرصت‌هایی که Voice over IP فراهم می‌کند پیمایش کنید. ما می‌توانیم در هر مرحله از پروژه Voice over IP، با استفاده از بهترین شیوه‌های صنعت و ارائه مشاوره‌های مجرب در سراسر پروژه به شما کمک کنیم.

ایجاد و مدیریت RFP

نصب یا تغییر سیستم تلفن مبتنی بر Voice over IP می تواند یک فرآیند دلهره آور باشد. آیا باید یک سرور مبتنی بر پیش فرض نصب کنید؟ با یک راه حل میزبانی شده بروید؟ از چه گوشی هایی باید استفاده کرد؟ چه ویژگی هایی مورد نیاز است؟ داشتن یک RFP جامد (درخواست پیشنهاد) که برای نیازهای کسب و کار شما سفارشی شده است، بهترین راه برای شروع مرتب سازی از طریق همه ارائه دهندگان سیستم تلفن و گزینه های موجود است.

سامانه کال می با شما مشورت می کند تا دامنه کامل نیازهای تجاری شما را تعیین کند، یک RFP سفارشی ایجاد کند، RFP را به ارائه دهندگان VoIP واجد شرایط ارسال کند و سپس پاسخ ها و سوالات را مدیریت کند. این فرآیند اثبات شده بهترین و کارآمدترین راه برای انتخاب ارائه دهنده ای است که برای شرکت شما مناسب است.

نصب و مهاجرت

قدم گذاشتن در یک سیستم تلفن جدید همیشه یک تنظیم برای عملیات تجاری است. سامانه کال می شامل 30 روز پشتیبانی است تا اطمینان حاصل شود که هر گونه تغییر، ترفند و اصلاحات لازم هنگام انتقال به سیستم جدید پوشش داده می شود.

بهترین روش طراحی تلفن گویا

این پیشنهاد  شامل آموزش اداری برای پرسنل کلیدی به منظور انتقال دانش پایه لازم برای اداره سیستم است. ما همچنین ترکیبی از آموزش‌های نوشتاری و ویدیویی را ارائه می‌کنیم که می‌توانید آن‌ها را در اختیار کاربران خود قرار دهید تا انتقال به سانترال جدید را تا حد امکان بدون مشکل انجام دهید!

امنیت SIP

انتقال شماره تلفن به یک اپراتور جدید می تواند ترسناک باشد! ما کمک در مورد انتقال شماره را به عنوان بخشی از این بسته گنجانده ایم. ما بر فرآیند انتقال شماره نظارت خواهیم داشت و مطمئن می شویم که تمام مدارک به درستی ارسال شده و هر مشکلی فوراً برطرف می شود تا تماس ها را از دست ندهید. برای خرید سامانه مشاوره تلفنی میتوانید با کارشناسان سامانه کال می در تماس باشید و یا با مراجعه به سایت رسمی کال می اطلاعات بیشتری کسب نمایید

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!