املاک اندیشه:

اگر دنبال این هستید که در یک منطقه خوش و آب و هوا زندگی کنید اما از طرفی هم از هوای پر دود  و دم کلان شهر ها بیزارید ، دوست دارید به خدمات و امکانات کافی دسترسی داشته باشید اما دور بر منزلتان خلوت و به دور از شلوغی باشد پیشنهاد میکنم تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید !

اگر تا کنون با املاک اندیشه آشنا نشده اید ، این خواسته ، یک متناقض نشدنی به نظر می آید اما اگر نگاهی به املاک اندیشه بیندازید میبینید که این خواسته ها آنقدرهم بعید و دور از ذهن نیستند ، شهر جدید اندیشه که در 20 کیلومتری محور غربی تهران از میدان آزادی قرار دارد، در بخش مرکزی شهرستان شهریار در استان البرز واقع شده و در سال ۱۳۸۲ طرح تفضیلی آن به تصویب رسید. شهر جدید اندیشه دارای ۶ فاز است و در ۲۰ کیلومتری شهر تهران، ۷ کیلومتری جنوب شرقی شهر کرج و در ۳ کیلومتری شمال غربی شهرستان شهریار قرار دارد .

این شهر خوش اب وهوا در عین دسترسی راحت و نزدیکی به هر دو کلان شهر کرج و تهران از شلوغی های این دو شهر در امان است ! ناحیه ای با اب وهوا خنک و ملایم ، با بافت و معماری جدید که علاوه بر محیط مناسب برای سکونت، انتخاب خوبی برای ایجاد کسب و کار میباشد با افتتاح این شهر، املاک اندیشه نظرات مثبتی را به خود جلب کرد و قسمتی از جمعیتی شهر تهران را به دوش کشید  .

معمولا ساکنین تهران از امکانات رفاهی و دسترسی به امور خدماتی راضی اند اما از هر کدام که بپرسید از شلوغی شهر و الودگی هوا شکایت میکنند و دلشان یک منطقه با اب و هوای پاک و خلوت میخواهد و این دقیقا همان چیزیست که شهرک نوساز اندیشه در اختیار شما قرار می دهد ، به طوری که با دسترسی اسان به خدمات از شلوغی شهر هم در امان بمانید .

این شهرک دارای امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری است که توانسته توجه شهروندان تهرانی را به خود جلب کند. طوری که در کوتاه مدت با این که شهرکی نوساز است توانسته بخشی از جمعیت تهران را جذب خود کند پس اگر به زندگی در اطراف تهران فکر می کنید، شهرک اندیشه یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما خواهد بود.

شاید نوساز بودن این شهرک شک به دلتان بیندازد که ممکن است با سکونت در املاک اندیشه گول ظاهر جدید آن را بخورید و به اندازه کافی دسترسی مناسب به وسایل ضروری ، خدمات کافی و اجناس مورد نظرتان نداشته باشید اما باید بگویم سخت در اشتباه هستید چون مراکز تجاری ، فروشگاه های بزرگ و سوپرمارکت های کوچک همگی برای نیاز شما فراهم شده اند. یک مکان مناسب که حتی با پارک و مراکز تفریحی خود زمینه را برای اوقات فراغت شما و سرگرمی فرزندان دلبندتان فراهم نموده است . حتی علاوه بر مدارس ، دانشگاه های معتبری هم در این شهرک شما را از طی  کردن مسافت طولانی برای تحصیل بی نیاز میسازد لذا برای آشنایی هر چه بهتر شما با این شهرک جدید توجه شما را به چند نمونه از این مکان های تفریحی جلب میکنیم

مراکز تفریحی اندیشه:

پارک آبی ساحل شهر: سه راه اندیشه، بقهار شرقی، نرسیده به میدان پ 860

این پارک آبی یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز تفریحی، ورزشی و تجاری غرب تهران است.

مجموعه ورزشی مشهدی اندیشه: فاز سه اندیشه، هیابان بلورخانی، خیابان نیلوفر، خیابان لاله ،مجموعه با امکانات کافی برای ورزش ، سلامت و تناسب اندام شما

استخر مشهد واقع در اندیشه دارای امکاناتی اعم از سونا خشک، سونا بخار، جکوزی و حوضچه آبسرد است.

استخر و سونای آب هوای طلایی: فاز سه اندیشه، بلوار آزادی، خیابان گلستان

استخر دوقلوی آب های طلایی دارای امکانتی اعم از سونا خشک، سونا بخار، جکوزی و حوضچه آبسرد و استخر آب درمانی است.

گالری هنری پنجره: اندیشه، فاز4 بازار بزرگ نقش جهان، سرای حافظ

اما باید بگویم همه چیر فقط به مراکز تفریحی ختم نمیشود در اطراف املاک اندیشه شما دسترسی به مدارس عالی و دانشگاه های معتبر دارید ، همچنین مرکز درمانی فوق تخصصی نور شما را از نیاز برای رجوع به بیمارستان های مرکز شهر تهران و یا کرج بی نیاز میسازد . این شهرک دارای پاسگاه های پلیس بوده و امنیت آن مورد تضمین است  ، همچنان که ساختمان های آن معمولا دارای نگهبان و سرایدارند .

در نهایت اگر علاقه دارید که زندگی آرام در اطراف شهر تهران را تجربه کنید خرید املاک اندیشه پیشنهادی است که ارزش اندیشیدن را دارد هم از جهت سرمایه گذاری هم از جهت سکونت ، با تشکر از توجه شما عزیزان

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!