امروزه هدایای تبلیغاتی برای توسعه شرکت‌ها و شناسایی برندتان در دنیای تبلیغات حرف اصلی را می‌زنند. هدایای تبلیغاتی و هدیه تبلیغاتی اگر متناسب با نیاز مشتری طراحی شود تاثیر به سزایی دارد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، هدایای تبلیغاتی یکی از روش‌های شناخته شده معرفی کالا و خدمات هستند و با وجود تحولات عمده‌ای که در صنعت تبلیغات اتفاق افتاده است، نقش هدایای تبلیغاتی در صنعت تبلیغات و بازاریابی از دیدگاه کارشناسان و تحلیل‌گران این صنعت موثر ارزیبابی می‌شود.  گیفت در این مقاله‌، نگاهی عمیق‌تر به قدرت هدایای تبلیغاتی می‌اندازد.

 به این آمار توجه کنید: از میان افراد مورد مطالعه، ۵۲ درصد گفته‌اند که نظرشان در مورد یک شرکت پس از دریافت هدیه تبلیغاتی از جانب آن‌ها مثبت می‌شود و تقریبا ۵۰ درصد آنها هر روز از این محصولات استفاده می‌کنند.

آخرین تاکتیک‌های بازاریابی شما هم چنین نتایجی داشته‌اند؟ 

 ۵ مزیت استفاده از هدایای تبلیغاتی

۱-افزایش شناخته شدن برندتان

هدف همه کسب‌وکارها، چه کوچک و چه بزرگ، شناخته شدن برندشان است.

حالا چطور می‌توان کاری کرد که برند نه تنها در ذهن مشتری‌های فعلی و همیشگی، بلکه در ذهن مشتری‌های احتمالی در آینده نیز بماند.

یک راه این است که در مورد هدایای تبلیغاتی خود خلاق باشید. هدایای تبلیغاتی یک ابزار ساده هستند که می‌توانند موجب افزایش آگاهی از برند و کسب‌وکار کوچک شما شوند. مثلا با سفارشی کردن کالایی که مصرف‌کننده هر روز استفاده می‌کند و با چاپ برند خودتان بر روی آن‌، می‌توانید برندتان را برای همیشه در یاد آنها نگه دارید.

-۲ توسعه برند با هزینه اندک

با بودجه کم به سختی می‌توان استراتژی بازاریابی طراحی کرد که بتواند به بهترین شکل ممکن معرف کسب‌وکار کوچک شما باشد. اما انتخاب هوشمندانه کالاهای مورد نیاز با قیمت پایین اما در عین حال بادوام و مفید می‌تواند تبدیل به سرمایه‌گذاری بلندمدت شما شود.

 همیشه این را در یاد داشته باشید: که یک هدیه تبلیغاتی کوچک، بهترین راه برای حفظ وفاداری مشتری‌هاست. به این روش شما به نوعی از مشتری‌های خود تشکر می‌کنید.

-۳  جایگزینی برای بیزینس کارت

درست است که بیزینس کارت همیشه یکی از ابزارهای با ارزش بازاریابی است، اما هدایای تبلیغاتی هم روشی جذاب و خلاقانه برای نشان دادن اطلاعات کسب‌وکارتان است.

به جای اینکه صرفا به کسی که فکر می‌کنید مشتری احتمالی‌تان می‌باشد، یک بیزینس کارت بدهید، در کنارش یک محصول مورد استفاده با برند خودتان بدهید.

 مثلا اگر یک شرکت کامپیوتری دارید و کامپیوتر یکی از مشتری‌هایتان را درست کرده‌اید،  همراه با کارت‌تان یک فلش مموری تبلیغاتی هم به او بدهید و یا اگر مشتری شما رستوران سنتی دارد به او جعبه پذیرایی تبلیغاتی بدهید تا در هر سرویس برای مشتریانش از آن استفاده کند.

۴-تکرار و تکرار تبلیغات جذاب

یکی از مواردی که موقع بازاریابی کسب‌وکارتان باید در نظر داشته باشید ، تکرار است. چطور می‌توان کسب‌وکارتان را همیشه مقابل چشم مشتری نگه دارید بدون اینکه بخواهید دائما هزینه کنید؟ خیلی راحت، به این فکر کنید که مشتری‌هایتان چه چیزهایی دوست دارند و چه مواردی آن ها را سر شوق می‌آورد.

 -۵ایدئولوژی بازاریابی قدرتمند

نمونه کار بازاریابی شما چطور است؟ به این فکر کنید که اگر مجبور بودید بین این دو گزینه یکی را انتخاب کنید، کدام مورد بیشتر برایتان جذاب بود؟

دو بار در هفته برای ناهار فقط پیتزا، یا دو وعده غذای متفاوت!؟ فکر می‌کنم دو وعده غذای متفاوت را انتخاب می‌کنید.

این اصل در مورد کسب‌وکارهای کوچک هم صادق است. هرچند داشتن محصولات بازاریابی همیشگی مهم است، اما اینکه هر چند وقت یکبار از هدایای تبلیغاتی متفاوت برای بازاریابی برند خود استفاده کنید هم بسیار اهمیت دارد.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!