برای عملی بودن، پهپادهای تحویلی باید بتوانند مسافت های طولانی را دور از دید یک اپراتور انسانی بلیط هواپیما  پرواز کنند. پس چگونه اپراتور می تواند از برخورد پهپاد به درخت، ساختمان، هواپیما یا حتی یک پهپاد دیگر جلوگیری کند؟ اگرچه می‌توان دوربین‌هایی را برای این منظور بر روی پهپاد نصب کرد، اما فناوری کنونی انتقال ویدئو با هواپیماهای بدون سرنشین غیرنظامی به برد چند مایلی محدود شده است. در نتیجه، برای انجام تحویل از راه دور، پهپاد باید به طور مستقل اجسام مجاور را شناسایی کند و از برخورد با آنها اجتناب کند.

من به عنوان یک محقق عملیات پهپاد، راه های دستیابی به این هدف را به دقت زیر نظر دارم. تحقیقات جدید در مورد حسگرها – که حداقل برخی از آنها از توسعه اتومبیل های خودران ناشی می شوند – افزایش استقلال را برای هواپیماهای بدون سرنشین امکان پذیر می کند و به طور بالقوه آسمان را به روی نوآوری های بیشتری باز می کند.
رادار و لیدار
علاوه بر این، روند فعلی کارگزاران که مستقیماً با فرستنده‌ها کار می‌کنند چیزی است که مطمئناً برای کل بلیط هواپیما تهران اهواز  صنعت حمل و نقل سودی ندارد. ما مدتی است که اتحاد خود را با صنعت حمل و نقل به عنوان مشاوران منشور علنی اعلام کرده ایم. به همین دلیل است که ما رابطه طولانی وفاداری با فورواردرهای شبکه هایی مانند اتحاد جهانی بار داشته ایم. با این حال، با وجود این، من همیشه از دیدن شرکت های حمل و نقل متعددی که هنوز با شرکت های دلال خاصی که ارتباط مستقیم خود را با کشتیرانی پنهان نمی کنند با یکدیگر همکاری می کنند، شگفت زده می شوم. این مطمئناً به نفع بلندمدت صنعت حمل و نقل برای حمایت از چنین رفتاری نیست.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!