ارتباط

یک طراح وب اغلب در ارتباط نزدیک با سایر متخصصان کار می کند، بنابراین ارتباط خوب برای تکمیل هر پروژه ضروری است. این امر مستلزم درک صحیح معیارهای آن و قابل درک شدن توسط دیگران است.

ارتباط خوب بودن در هر زمینه ای ارزشمند است. افرادی که در طراحی وب کار می کنند مسئول طراحی سایت در اصفهان   ارائه بصری یک کسب و کار هستند، بنابراین آنها باید بتوانند توضیح دهند که چگونه تصمیمات آنها اهداف و ویژگی های پروژه را برآورده می کند.
HTML/CSS

دانش برنامه نویسی برای کار در طراحی وب مورد نیاز است. زبان‌های ضروری اصلی HTML و CSS هستند که هر کدام کار متفاوتی را انجام می‌دهند.

HTML (زبان نشانه گذاری فرامتن) و CSS (برگ های سبک آبشاری) نحوه نمایش عناصر در صفحات وب را هماهنگ می کنند. یک طراح وب ماهر می تواند با استفاده از تگ ها و مقادیر مناسب هنگام نوشتن در HTML و CSS، طراحی برنامه ریزی شده را به دقت اعمال کند.
UX/UI

از آنجایی که طراحان وب با رابط ها کار می کنند، باید در UX/UI مهارت داشته باشند. علیرغم اینکه معمولاً در کنار هم استفاده می شوند، آنها مفاهیم متفاوتی هستند.

طراحی UX شامل کارهای مرتبط با تجربه کاربر است . این بدان معنی است که همه چیز را از نظر طراحی به هم متصل کنید تا مطمئن شوید که مخاطب هدف شما از هر چیزی که ایجاد می کنید، اعم از وب سایت، برنامه و غیره، راضی است.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!