سرویس شرکت خدمات سئو بیشتر دیده شدن کسب و کارها در نتایج گوگل است. در مورد وظایف و نحوه استخدام بهترین شرکت خدمات سئو برای کسب و کار خود بیشتر بیاموزید.

وقتی نوبت به انتخاب شرکت سئو می رسد، می خواهید این کار را به روشی هوشمندانه و مقرون به صرفه انجام دهید و این حق شماست که از نتیجه کار راضی باشید. در این کار اصلا عجله نکنید، چرا که پای کسب و کار شما وسط است. در این پست قصد داریم مرحله به مرحله انتخاب یک شرکت خدمات سئو مطمئن را بررسی کنیم. پس اگر در قصد سئو دارید و در انتخاب شرکت مد نظر خود تردید دارید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

3 معیار اصلی جهت انتخاب بهترین شرکت سئو

1. رزومه شرکت سئو را مطالعه و مشاهده کنید

رزومه و سابقه درخشان کاری، معجزه می کند. برای شرکت ما یعنی ، یکی از ستون های نگه دارنده ی شرکت، رزومه و نمونه کار های عالی شرکت است. در نتیجه اگر می خواهید یک شرکت سئو موفق را انتخاب کنید، حتما نمونه کارهای شرکت را بررسی نمایید. کاملا شفاف و واضح است و معمولا همه ی شرکت های سئو، نمونه کار های خود را در اختیار شما قرار میدهند. در نتیجه برای این که بی گدار به آب نزده باشید، در مرحله اول رزومه کاری شرکت مورد نظر را بررسی نمایید.

2. سعی کنید با مشتریان شرکت سئو مورد نظر ارتباط برقرار کنید

دقت کرده اید وقتی می خواهید منزل خود را عوض کنید و به کوچه جدیدی بروید، از همسایه ها در مورد رفتار و شرایط صاحب خانه و همسایه ها سوال می کنید تا از مناسب بودن خانه مطمئن شوید؟ ما نیز همین کار را برای انتخاب بهترین شرکت سئو به شما پیشنهاد می کنیم. از مشتریت قبلی شرکت مورد نظر که لیست آنها را می توانید در نمونه کار ها پیدا کنید، در مورد کیفیت خدمات شرکت سوال کنید، قطعا آنها حرفهایی برای گفتن دارند.
بهترین سوالاتی که می توانید از مشتریان قبلی شرکت سئو مورد نظر بپرسید، شامل موارد زیر است:

  • آژانس دیجیتالی مورد نظر، پاسخگوی سریع تماس و ایمیل ها هستند؟
  • آیا شرکت مورد نظر توانسته شما را در بهبود کسب و کار آنلاین کمک کند؟
  • از چه چیز ارائه خدمات شرکت سئو مورد نظر، ناراضی بوده اید؟

پس از مشاهده نمونه کار ها در مرحله اول، گوش دادن به پاسخ این سوال ها می تواند خیال شما را از صحت اطلاعات، نمونه کارها و خدمات شرکت سئو مورد نظر راحت کند.

3. با شرکت سئو مورد نظر ارتباط برقرار کنید

خب وقت این است که صحبتی با شرکت سئو که دو مرحله قبل را گذرانده است، داشته باشید. با آن ها تماس بگیرید، البته با آمادگی! آمادگی شما برای صحبت با شرکت سئو، سوالاتی است که می پرسید و جواب هایی است که خواهید گرفت. به عنوان یک نکته بسیار مهم در نظر داشته باشید که پروژه ها و کسب و کار های آنلاین بسیار متنوع بوده و بهینه سازی آنها نیز نیاز به استراتژی های خاص خود دارد. سئو کردن وب سایت خبرگزاری و پزشکی متفاوت است. در نتیجه بهترین سوالی که می توانید هنگام صحبت با شرکت مورد نظر بپرسید، این است که آیا در زمینه کسب و کار شما، تجربه سئو سایت داشته اند؟ حتی اگر در پروژه مورد نظر عالی نبوده باشند، اما با آن دستو پنجه نرم کرده اند، با روال کاری آن آشنا هستند، اشتباهات خود را در آن حوزه درک کرده اند و مطمئنا برای بار دوم بهتر عمل خواهند کرد.
چند نمونه از بهترین سوالاتی که می توانید جهت انتخاب شرکت مناسب از آنها بپرسید:

  • چند سال سابقه انجام خدمات سئو دارید؟
  • آیا تجربه ای از صنعت تجارت و کسب و کار آنلاین ما دارید؟
  • به نظر شما چقدر طول می کشد نتیجه خدمات شما را ببینم؟
  • چقدر باید برای انجام خدمات سئو شرکت شما هزینه کنم؟

همین چهار سوال تواند خیلی چیز ها را مشخص کند. وعده سئو 3 ماهه، تجربه کار 20 ساله (در حالی که 20 سال پیش هیچ سئو کاری در ایران وجود نداشته است) و از این پاسخ ها می تواند به شما در قطع تلفن و جستجو برای شرکت سئو دیگر، کمک کند.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!