روشویی کابینتی به‌خاطر ظاهر زیبای آن همچنین کاربردی بودن آن به دلیل وجود کشو و کمد، امروزه در اکثر ساختمان‌های مدرن و شیک مورداستفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ، اگر کسی بگوید به روشویی کابینتی در حمام یا  سرویس بهداشتی خود نیاز ندارد بسیار اشتباه کرده است.

روشویی کابینتی یک وسیله فوق‌العاده برای هر حمام و سرویس بهداشتی می‌باشد که با توجه‌ به اینکه فضای بسیار خوبی را در خود جای می‌دهد می‌تواند از لحاظ دکوراسیون، زیبایی خاصی را به اتاق حمام و سرویس بهداشتی شما بدهد.

ابتدا شما باید یک سری اطلاعات مهم قبل از خریدروشویی کابینتی از جمله اندازه آن، شکل آن، متریال‌هایی که در آن استفاده شده و همچنین آینه و نورپردازی آن که از شاخصه‌های مهم این واحد است را بدانید و با دانستن تمامی این موارد شما می‌توانید یک زیبایی فوق‌العاده به حمام و سرویس بهداشتی خود هدیه دهید. در ادامه این مطلب به شما خواهیم گفت که روشویی کابینتی چه عملکرد و یا چه ویژگی‌هایی دارد و تمام گزینه‌هایی که هنگام خریدن به آن نیاز دارید را به اطلاع شما خواهیم رساند.

روشویی کابینتی چیست؟
روشویی کابینتی یک فضای کمد می‌باشد که یک حوضچه یا سینک در بالای آن قرار دارد که با استفاده از کمد و کشوهای آن می‌توانید لوازم بهداشتی را در آن قرار دهید. همچنین می‌توانید از فضای داخل آن استفاده کنید تا از اشغال بیهوده محیط توسط شوینده‌ها و برخی لوازم بهداشتی جلوگیری کنید.همین‌طور شما می‌توانید با توجه به‌اندازه حمامتان سایز مورد نیاز خود را خریداری کنید چرا که این یونیت یک مکمل جذاب در طراحی اتاق سرویس بهداشتی شما خواهد بود.

از دیگر مزایای روشویی کابینتی می‌توان به این موضوع مهم اشاره کرد که با نصب این یونیت، لوله‌کشی‌های داخل حمام و سرویس بهداشتی که زیاد جالب نیستند را پنهان کند. پس با توجه‌ به توصیف‌هایی که در مورد این محصول کردیم تصمیم می‌گیریم که نبود این واحد در خانة شما یک کمبود به‌ حساب خواهد آمد.

انواع روشویی کابینتی
در حال حاضر طیف وسیعی از روشویی‌های کابینتی در بازار وجود دارد که هر کدامیک هدف را دنبال می‌کنند و سازگاری‌های متفاوتی با طراحی‌های مختلف حمام دارند.اگر محیط سرویس بهداشتی شما تنگ باشد شاید این محصول گزینه مناسبی برای شما نباشد که شاید حتی یک سینک باریک بتواند همان زیبایی را به دستشویی شما بدهد.ما در سایت  سینک و روشویی های هوشمند جهت صرفه جویی در فضا داریم که برای محیط های کوچک رستوران ها یا کافه ها نیز ایده آل هستند.

در اینجا به معرفی چند نمونه از روشویی‌های کابینتی خواهیم پرداخت.

مدل دیوارکوب (بدون پایه)
در نصب این مدل یک فضای کوچک بین زمین و یونیت در اختیار شما قرار خواهد گرفت که می‌تواند یک نکته زیبایی باشد.

روشویی کابینتی مدل دیوار کوب یا بدون پایه
مدل پایه دار
یونیت‌ های پایه دار مرکز مهم حمام شما به شمار می‌روند. می‌توانید روبروی آینه قرار بگیرید و از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

روشویی کابینتی مدل پایه دار
مدل گوشه‌ای
در این مدل در حالی‌ که به دلیل کمبود فضای دستشویی مجبور به نصب روشویی در گوشه اتاق شده‌اید، یک نمای جذاب و ایده‌آل نیز ایجاد کرده‌اید.

روشویی کابینتی مدل گوشه ای
ما در سایت ، مدل‌های بسیار مختلف و متنوعی برای روشویی های کابینتدار برای شما عزیزان قرار داده ایم تا نسبت به محیط دستشویی و سلیقه تان انتخاب مناسب و دقیقی داشته باشید.

روشویی‌های سلطنتی

طرح چوب

مدرن

لوکس

گلسار

آرمیتاژ

مروارید

مدل‌های ذکر شده در بالا از انواع روشویی‌های کابینتی موجود در فروشگاه هستند.

مزایای داشتن روشویی کابینتی
نهایت استفاده از فضای کم محیط

پنهان کردن لوله‌های آب

یک فضای ایده‌آل جهت نگهداری مسواک و حوله و لوازم بهداشتی

دارابودن فضای کافی جهت قراردادن اشیاء اضافی

مقاومت بالای مواد استفاده شده در برابر رطوبت

ایجاد فضای شیک و مکمل طراحی حمام و سرویس بهداشتی

ابعاد استاندارد روشویی کابینتی
اگر شما فضای کافی برای خرید روشویی کابینتی را نداشته باشید به‌ناچار مدل و طراحی آن در اولویت دوم خرید شما قرار خواهد گرفت و در نتیجه انتخاب محدود می‌شود.

در مدل‌های دیواری اغلب به مشکلات زیادی دچار نخواهید شد چرا که ارتفاع آن از زمین بر عهده ی خودتان است اما در مدل های پایه دار موقعیت شیر آب یا نوع توکار یا روکار بودن آن باعث می‌شود تا در انتخابتان دقت بسیار به خرج دهید.

ارتفاع استاندارد روشویی کابینتی به طور متوسط 80 سانت تا یک متر می‌باشد تا هر فردی بتواند با ایستادن در روبروی آن به‌راحتی از آن استفاده کند. همین‌طور در پوشش دادن لوله‌های آب سرد و گرم ارتفاع مناسب را داشته باشد. عرض روشویی نیز طوری نباشد که مزاحم درب ورود و خروج باشد و دقت داشته باشید که طول روشویی نیز به‌قدری باشد که لوله‌های آب در پشت آن به طور کامل مخفی شوند. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی در خرید، در صفحه اصلی سایت، اطلاعات تماس بصورت شناور قرار داده شده تا به راحتی با کارشناسان تماس برقرار کنید.

چه مدلی مورد نیاز من است؟
در حال حاضر مدل‌های گوناگونی در بازار وجود دارد وقتی صحبت از رنگ و متریال می‌شود انتخاب بی‌پایان می‌شود.اکنون روشویی‌های کابینتی در سبک‌های سنتی و مدرن ساخته شده‌اند که مدل‌های سفید و براق از محبوبیت بیشتری برخوردارند.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!