خرید کوچکی هستند، اما دستگیره های در نقش کلیدی در ایمن نگه داشتن خانه شما (جناسی در نظر گرفته شده) و حفظ حریم خصوصی شما در سراسر خانه دارند. اگر بخواهید، می توانند علاوه بر کاربردی بودن، دکوراسیون اتاق را نیز زیباتر کنند.

پیشنهاد ما:قیمت دستگیره کابینت

هر آنچه که از دستگیره در می‌خواهید، پیدا کردن مورد مناسب برای نیازها و ترجیحات شما آسان‌تر خواهد بود، اگر ایده روشنی از آنچه که باید در آن جستجو کنید. راهنمای خریدار ما در زیر به شما کمک می‌کند بهترین نوع دستگیره، اهرم یا دستگیره را پیدا کنید. دستگیره درهای شما

انواع دستگیره درب
دستگیره های درهای مختلف برای اهداف مختلف مفید هستند و به همین دلیل، یکی از اولین چیزهایی که باید در جستجوی دستگیره در تعیین کنید، نوع مورد نیاز شما است.

دو دسته اصلی از دستگیره های در وجود دارد: آنهایی که برای درهای داخل خانه ساخته می شوند و آنهایی که برای درهای بیرونی خانه ساخته می شوند. در هر دسته، تعدادی زیرگروه از دستگیره ها نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند.

پیشنهاد ما:.قیمت دستگیره کابینت

دستگیره های درب داخلی
دستگیره های درب داخلی برای استفاده در درهای داخل خانه طراحی شده اند. این هنوز یک مقوله بسیار گسترده است، زیرا شامل تمام اتاق خواب ها، حمام ها، اتاق های ابزار و کمد می شود. چیزی که مصرف کننده معمولی شما از دستگیره درب کمد و حمام می خواهد اغلب متفاوت است، بنابراین دسته بندی های مختلف دستگیره درب داخلی هر کدام می تواند اولویت های مختلفی را برآورده کند.

پیشنهاد ما:.قیمت دستگیره کابینت

دستگیره های حریم خصوصی:
هر دری از خانه شما که برای آن قفل می خواهید باید دستگیره حفظ حریم خصوصی داشته باشد. این ها بیشتر در اتاق خواب ها و حمام ها استفاده می شوند تا هم اتاقی ها یا اعضای خانواده به طور تصادفی در لحظات نامناسب وارد نشوند. آنها شامل یک کلید نیستند، فقط یک قفل رویخرید دستگیره در خود دستگیره هستند. این قفل ها به اندازه کافی ایمن نیستند تا مهاجمان بالقوه خانه را از خود دور نگه دارند ، بنابراین نباید برای درهای بیرونی استفاده شوند.

پیشنهاد ما:خرید دستگیره در

دستگیره های عبور:
دستگیره های گذرگاه معمولاً در هر اتاقی که حفظ حریم خصوصی مهم نیست، مانند کمدها یا راهروها استفاده می شود. هیچ قفلی روی اینها وجود ندارد، اما همچنان دستگیره را می چرخانید تا در را باز کنید، مانند اکثر دستگیره های در.

دستگیره های ساختگی:
دستگیره‌های ساختگی ممکن است شبیه دستگیره‌های عبوری باشند، اما اینها دستگیره‌هایی هستند که در واقع نیازی به چرخاندن آنها برای استفاده ندارید. آنها اغلب در کابینت ها یا وسایلی استفاده می شوند که برای باز کردن نیازی به قفل ندارند، اما در جایی که داشتن چیزی برای نگه داشتن در هنگام باز کردن آنها باعث راحتی بیشتر می شود. اینها فقط باید در مواردی استفاده شوند که دستگیره در به شدت مورد نیاز نیست، اما داشتن یک دستگیره یا تزئینی است یا کمی راحتی را اضافه می کند.

دستگیره های درب خارجی
دستگیره های درب بیرونی کار بسیار بزرگ تری نسبت به دستگیره های داخلی دارند. آنها در اکثر خانه ها مانع اصلی بین خانه و هر کسی هستند که از آن استقبال نشده است. دستگیره درب خارجی باید محکم، قابل اعتماد و دارای قفلی باشد که به خوبی کار کند.

دو گزینه اصلی در این دسته وجود دارد.

دستگیره های ورودی کلیدی:
رایج ترین گزینه برای دستگیره های درب بیرونی، دستگیره های ورودی کلیدی است. با این نوع دستگیره در، کلیدهایی برای هر ساکن ساخته می شود که در داخل قفل منحصر به فرد قرار می گیرد، بنابراین از هر کسی که کلید مناسب را ندارد، جلوگیری می کند.

دستگیره های ورودی کلید دار را می توان از داخل یا خارج قفل کرد. آنها معمولاً به یک کلید برای قفل کردن از بیرون نیاز دارند، اما معمولاً از داخل نیاز ندارند. برخی از دستگیره‌های درب ورودی کلیددار در قفل‌هایی عرضه می‌شوند که برای امنیت بیشتر دارای یک پیچ و مهره هستند.

ورودی بدون کلید:
یک گزینه مدرن تر که در حال افزایش محبوبیت است، ورود بدون کلید است. اینها شامل یک قفل امن است، اما به جای استفاده از کلید برای قفل و باز کردن قفل آنها، یا یک کد عددی که از قبل تنظیم شده است یا فناوری هوشمند این کار را انجام می دهد. اینها برای افرادی که مستعد فراموش کردن کلیدهای خود هستند یا کسانی که می خواهند راحت تر اجازه دهند دوستان و خانواده بیشتری بدون ساخت کلیدهای اضافی وارد شوند، مفید است.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!