از برج خلیفه – از بالا دیدن کنید

هیچ بازدیدی از دبی بدون بازدید از بلندترین برج جهان یعنی تور دبی کامل نمی شود. به عنوان یک گردشگر، بازدید از برج خلیفه از طریق دیدگاه در بالاترین  امکان پذیر است، جایی که می توانید از منظره شگفت انگیز دبی لذت ببرید. در طبقه 124 برج، جاذبه محبوب در بالاترین – برج خلیفه، یک عرشه دیدبانی در ارتفاع 452 متری از سطح زمین قرار دارد. از این ارتفاع بسیار زیاد، منظره پانورامای شگفت انگیز 360 درجه بر فراز خط افق دبی دارید.

بخشی از عرشه رصد در برج خلیفه در داخل و بخشی در فضای باز است. از تراس بیرون می توانید از منظره پشت شیشه لذت ببرید. در قسمت بیرونی، قطعات باز در پنجره ها وجود دارد تا بتوانید بدون اینکه انعکاس شیشه آزارتان دهد، عکاسی و/یا فیلم بگیرید. از قسمت داخلی به سمت جنوب غربی دبی نگاه می کنید، جایی که می توانید جزیره معروف نخل جمیرا و هتل مجلل برج العرب را در دوردست ببینید. در هوای خوب حتی می توانید بخشی از مارینا دبی را ببینیدو جزایر جهان را ببینید. از قسمت بیرونی می توانید قسمت شرقی دبی از جمله جاده شیخ زاید با تمام آسمان خراش هایش، مرکز شهر دبی با مرکز خرید دبی، فواره دبی، سوق البهار ، هتل پالاس و در دوردست قاب دبی را مشاهده کنید.

آیا می توانم از برج خلیفه بازدید کنم؟

برج خلیفه در دبی تنها با خرید بلیط برای عرشه دیدبانی در بالاترین برای گردشگران قابل بازدید است . علاوه بر این، می توانید اتاقی در هتل مجلل آرمانی رزرو کنید یا برای شام در یکی از رستوران های برج بیرون بروید یا از ساکنان بلندترین برج جهان دیدن کنید. برای گردشگران عادی، خرید بلیط در بالاترین تنها راه بازدید از بلندترین برج جهان است. ورودی برج خلیفه – در بالا در دبی مال ، در پایین زمین (LG) واقع شده است.

در بالاترین نقطه برج با بلیط با زمان کار می کند تا جریان بازدیدکنندگان به خوبی تنظیم شود و از حضور همزمان افراد زیاد در طبقه بالا جلوگیری شود. در طول غروب آفتاب، از آنجایی که افرادی که برای غروب آفتاب بیدار هستند، بیشتر معطل می‌مانند، می‌تواند کمی شلوغ‌تر از حد معمول در عرشه رصد باشد. چه کسانی بلیط های برج خلیفه خود را از طریق اینترنت رزرو کردند، روی بلیط هایش زمان دارد. لطفاً توجه داشته باشید که در این زمان در ورودی At the Top هستید تا به صف بررسی امنیتی بپیوندید. اگر دیر رسیدید، ممکن است اجازه نداشته باشید که به طبقه بالا بروید، پس سر وقت باشید! در ایست بازرسی امنیتی، از یک گیت امنیتی مشابه دروازه فرودگاه ها عبور می کنید. لطفا توجه داشته باشید که شما مجاز به بردن برخی اقلام به طبقه بالا نیستید، این موارد به وضوح در ورودی نشان داده شده است. همچنین برای اطلاعات بیشتر در مورد این موارد به یادداشت پایین این پیام مراجعه کنید.

پس از بررسی امنیتی، ردیف بعدی، ردیف آسانسورها دنبال می شود. در زمان‌های پرطرفدار غروب آفتاب، ممکن است مجبور شوید مدتی در اینجا منتظر بمانید تا بتوانید بالا بروید. پس هنگام رزرو بلیط برج خلیفه، این را در نظر داشته باشید. با گذراندن بررسی امنیتی، صف در آسانسور و بالا بردن آسانسور به طور متوسط ​​بین 20 تا 30 دقیقه شما را می برد. پس از ورود به آسانسور، بدون اینکه واقعاً متوجه آن شوید، با سرعتی کمتر از XMRآسانسور توجه ویژه ای داشته باشید، فوق العاده سریع می رود. آسانسورهای برج خلیفه از سریع ترین آسانسورهای جهان هستند، بنابراین می توانید در کمترین زمان به طبقه 124 برسید.

هزینه بلیط برج خلیفه چقدر است؟

آیا فقط می خواهید از طبقه 124 و 125 دیدن کنید؟ اطلاعات بلیط های مقرون به صرفه  را از طریق وب سایت معراج گشت یا وب سایت طراح نوین و مراساکو کسب نمایید . قیمت بلیط های معمولی برج خلیفه از 36 یورو برای هر نفر شروع می شود. بلیط برای زمان های شلوغ تر مانند قبل از غروب آفتاب کمی گران تر است. اطلاعات بیشتر در مورد بلیط های برج خلیفه را می توانید در زیر عنوان بلیط های برج خلیفه پیدا کنید.

بازدید از برج خلیفه در دبی

هنگامی که به طبقه 124 رسیدید، می توانید از منظره 360 درجه دبی لذت ببرید. و هنگامی که به آخر رسیدید، می توانید تا زمانی که بخواهید اینجا بمانید. کسانی که از منظره کافی لذت نبرده‌اند و مایلند بیشتر ببینند، می‌توانند در طبقه 124 به برج خلیفه، در جاذبه بالای اسمان  که شما را به ارتفاع 555 متری می‌برد، یک ارتقاء ببینید.

هنگامی که در طبقه 124 بلندترین برج جهان قرار گرفتید، می توانید تا زمانی که بخواهید بمانید. بیشتر بازدیدکنندگان حدود سی تا چهل دقیقه برای بازدید از خود عرشه مشاهده وقت می گیرند. در طبقه 124 همچنان می توانید سوغاتی برج خلیفه بخرید یا در صورت تمایل نامه ارسال کنید. کسانی که می‌خواهند عکس‌ها و سلفی‌های خود را فوراً در رسانه‌های اجتماعی و با خانواده و دوستان به اشتراک بگذارند، می‌توانند به لطف وای‌فای رایگان در هر سه طبقه این کار را بلافاصله انجام دهند.

برج خلیفه – At The Top برای افراد دارای معلولیت و ویلچر کاملاً قابل دسترسی است. سگ های راهنما برای نابینایان نیز ممکن است به طبقه بالا برده شوند. متاسفانه هنوز امکاناتی برای افراد کم بینا و ناشنوا وجود ندارد.

در بالا، برج خلیفه SKY

برج خلیفه علاوه بر سکوی معمولی رصد بالاترین نقطه برج، از اواخر سال 2014 دارای دومین سکوی رصدی به نام  ، برج آسمان است. این عرشه رصدی در طبقه 148 و در ارتفاع 555 متری از سطح زمین قرار دارد و آن را به بلندترین سکوی رصد در جهان تبدیل می کند. بلیط های مختلف باید جداگانه خریداری شوند و به طور قابل توجهی گران تر از بلیط های طبقه 124 برج خلیفه هستند. برای این کار، لوکس بیشتر، راهنمای خصوصی و دید بهتری از شهر دریافت می کنید!

علاوه بر این، با یک بلیط برای At The Top، برج خلیفه SKY شما این فرصت را دارید که از جاذبه مجازی «دبی، منظره چشم شاهین» دیدن کنید. این را می توان در طبقه 125، یک طبقه بالاتر از At Top و بیش از XMR تجربه مجازی منحصر به فرد را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد که در آن شما به دبی از چشم یک شاهین نگاه می کنید و بر فراز تمام نقاط دیدنی معروف شهر پرواز می کنید.

سفارش بلیط برج خلیفه

بلیط برای بازدید بالاترین نقطه برج خلیفه، در طبقه 148 برج خلیفه را می توان از طریق وب سایت معراج گشت  رزرو کرد . پرداخت را می توان با خیال راحت و سریع از طریق پرداخت حضوری یا کارت اعتباری انجام داد و طی چند ساعت بلیط ها را  دریافت خواهید کرد. بلیط های طبقه 148 شامل ورودی طبقات 124 و 125 برج خلیفه است.

برج خلیفه در دبی، بلندترین ساختمان جهان
بهترین زمان برای بازدید از برج خلیفه چه زمانی است؟

به نظر ما، بهترین زمان برای بازدید از برج خلیفه – در بالای آن، یک ساعت قبل از غروب آفتاب است، تقریباً بین ساعت 5 تا 6 در ماه های زمستان. خورشید در این دوره بسته به ماه بین چهار و شش و نیم غروب می کند. آیا قصد دارید در ماه های تابستان از برج خلیفه دیدن کنید؟ سپس خورشید بین ساعت 7 و 7 و ربع غروب می کند. زمان غروب خورشید در دبی را در این وب سایت جستجو کنید . در اینجا زمان های طلوع و غروب خورشید در روز ذکر شده است یا برای زمان خورشید در زیر دبی در گوگل جستجو کنید.

با رزرو یک بلیط درست قبل از غروب آفتاب، در واقع دو بلیط به قیمت 1 دارید. می توانید دبی را هم در روز و هم در تاریکی ببینید. به دلیل بررسی امنیتی و ازدحام جمعیت در آسانسور، حدود نیم ساعت قبل از رسیدن به بالای آن شما را در راه است. بنابراین بهتر است بلیط خود را حدود یک ساعت قبل از غروب خورشید رزرو کنید تا به موقع در اوج باشید و غروب آفتاب را تماشا کنید. در این زمان شما همچنین می توانید از “ساعت آبی” لذت ببرید و غروب خورشید را از ارتفاعی عالی تماشا کنید. سپس می بینید که چراغ های زیادی در شهر روشن می شوند و دبی را می بینید که کم کم تاریک می شود.

برای عکاس (سرگرمی)، بهترین زمان صبح زود است، زیرا وقتی می خواهید از شیشه عکاسی کنید نور پس زمینه کمی دارید یا اصلاً نور پس زمینه ندارید. این مشکل را تنها در صورتی دارید که بخواهید به سمت برج العرب و خط ساحلی عکاسی کنید، زیرا از طرف دیگر دبی می توان در عرشه بیرونی که سوراخ هایی در پنجره های شیشه ای وجود دارد که می توانید بین آنها عکس بگیرید، عکس بگیرید.

اکنون در هنگام طلوع خورشید نیز باز است

از نوامبر 2014، بالاترین نقطه برج خلیفه در برج خلیفه تعطیلات آخر هفته از ساعت 5:30 صبح در زمان خاصی از سال باز است، بنابراین می توانید از طلوع خورشید از طبقه 124 لذت ببرید. در طول این جلسات ویژه طلوع خورشید، بازدیدکنندگان در بلوک های سی دقیقه ای به طبقه 124 منتقل می شوند. جلسه طلوع آفتاب تا ساعت هشت صبح ادامه دارد و پس از آن ورودی عادی شروع می شود.

5.00 avg. rating (88% score) - 1 vote

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!