همه اشخاص فعال حوزه زبان آموزی یعنی باید بگوییم به اختصاص زبان انگلیسی و یا همه افرادی در که در مورد مهاجرت شغلی و تحصیلی اطلاعاتی دارند بدون شک اسم آزمون پی تی ای را شنیده اند .

این آزمون به دلیل عدم وجود سنتر دائمی برگزاری در داخل کشور برگزار نمی‌شود و همه داوطلبان مجبور بودند برای شرکت در این آزمون به کشور خارج از کشور سفر کنند ولی قبل مدت کوتاهی قبل موسسه پیرسون با معرفی آزمون های at home یا پی تی ای هوم ادیشن راه برا برای شرکت کنندگان ایرانی و سایر شرکت کنندگان از کشور هایی که حوزه امتحانی در کشور آن ها موجود نمیباشد هموار تر کرد .

با ما همراه باشید تا با نسخه خانگی آزمون های پی تی ای بیشتر آشنا شویم همواره فراموش نکنید ثبت نام این آزمون ها نیز نیاز به ووچر PTE دارد که باید از شرکت های رسمی داخل کشور تهیه کنید .

این آزمون نیز همانند آزمون پی تی ای حضوری در سنتر های موسسه پیرسون دارای چندین بخش سنجشی برای مهارت های مختلف می‌باشد که عبارتند از بهش اسپیکینگ و رایتینگ ، بخش ریدینگ و بخش لیسینینگ یا شنیداری که همه بخش های آن نیز به وسیله کامپیوتر برگزار میشود منتهی با سیستم کامپیوتری شخصی خود شما

 

فکر مشغولی بسیاری از متقاضیان در مورد آزمون خانگی پی تی ای این است که آیا مدرک پی تی ای آنلاین اعتبار همان آزمون پی تی ای آکادمیک یا آزمونی که در سنتر های معتبر اخذ می‌شود را دارد ؟

 

در جواب این سوال باید بگوییم بله آزمون پی تی ای خانگی اعتبار همان آزمون آکادمیک یا آزمون اصلی را دارد ولی باید توجه کنید آزمون هوم ادیشن مختص اخذ پذیرش از دانشگاه های خارج کشور و مهاجرت تحصیل میشود و برای مهاجرت یا ویزای کاری و … اعتباری ندارد .

 

همه مراحل انجام آزمون پی تی ای هوم ادیشن دقیقا همانند آزمون اصلی موسسه پیرسون شکل می‌گیرد از مراحل ثبت نام و خرید ووچر PTE گرفته تا بقیه جزییات فنی آزمون برای همین شما باید فرض کنید دقیقا سر آزمون اصلی هستید و طبق این دستور العمل شما باید از همان منابع آزمون اصلی استفاده کنید و یک سیستم کامپیوتری مناسب با هدفون سیمی  با رم بالای ۸ با سی پی یو یا واحد پردازشی مناسب و وب کم یا دوربین با کیفیت مناسب استفاده کنید .

زمان برگزاری آزمون پی تی ای هوم ادیشن بعد از ثبت نام در سایت موسسه پیرسون توسط ووچر PTE برای شما نشان داده می‌شود و می توانید ببینید که اجازه دارید در هر روز دلخواه و هر ساعت از شبانه روز از نصف شب گرفته تا زمان طلوع خورشید آزمون خود را در خانه خود برگزار کنید .

کارنامه آزمون پی تی ای ات هوم متاسفانه تا حدودی دیر از آزمون آکادمیک و حضوری اصلی پی تی ای صادر میشود که حدودا ۳ روز طول می‌کشد و شما می توانید نتایج این آزمون را در ایمیل وارد شده خود و یا در سایت موسسه پیرسون ببینید .

در مورد برگزاری این آزمون در داخل کشور باید بگوییم بله موسساتی هستن که به عنوان نماینده موسسه پیرسون در حوزه پی تی ای هوم ادیشن  این آزمون ها را برگزار می‌کنند ولی همچنان ثبت نام شما باید از سایت موسسه پی تی ای باشد که همانا نیازمند ووچر PTE می‌باشد .

 

ما در بالا در مورد انواع آزمون پی تی ای در دو نسخه مختلف بحث کردیم و شما عزیزان باید با توجه به شرایط فعلی خود و متناسب با نیاز خود یکی از این دو مورد را انتخاب کنید البته به این نکته توجه کنید آزمون پی تی ای هوم ادیشن هزینه بسیار کمی را صرف خواهد کرد نسبت به آزمون اصلی  پی تی ای و برای همین بهتر است قبل تهیه ووچر  PTE  به این فکر کنید که کدام نسخه متناسب با شرایط شما است .

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!