تور آنتالیا یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای مسافرت در بهار می‌باشد که از ایده‌آل ترین تفریحات ما ایرانیان در بهار و پس از نوروز می‌باشد. آنتالیا بیشتر محبوبیت خود را مدیون هتل‌های لوکس، سواحل خیره کننده و جاذبه‌های تاریخی می‌باشد. اگر به فکر سفر به آنتالیا هستید و قصد یک سفر کم هزینه و درعین‌حال سرشار از لذت را دارید، می‌توانید مشتری تورهای آژانس مسافرتی گلبرگ سیر باشید.

قیمت تور آنتالیا

قیمت تور آنتالیا بسته به نوع هواپیما، هتل و خدمات تکمیلی متفاوت خواهد بود. اگر در این زمینه نیاز به مشاوره حرفه‌ای داشتید، کارشناسان سایت گلبرگ سیر در خدمت شما می‌باشند.

مانند سفر به بسیاری از کشورهای دنیا، تعداد روزهایی که در آنتالیا می‌مانید بر روی نرخ و هزینه مسافرت شما تاثیر خواهد گذاشت.

همانطور که انتظار دارید، آنتالیا ایده‌آل ترین مکان برای سفر در فصل بهار می‌باشد، اما به همان میزان در این وقت از سال، نرخ تورها و هتل‌ها به شدت تغییر می‌کند. به دلیل افزایش تقاضا خصوصا در ایران، قیمت‌ها افزایش می‌یابند. اما این مورد به هیچ وجه نباید موجب پشیمانی شما از انتخاب این سفر دلنشین شود. شما می‌توانید با استفاده از خدمات ویژه آژانس مسافرتی گلبرگ سیر، با کمترین هزینه لذت بخش ترین سفر را تجربه کنید.

 بهترین زمان برای سفر به آنتالیا

بهترین زمان ممکن برای حضور در شهر زیبای آنتالیا در فصل بهار و همزمان با تحویل سال نو، تاریخ 27 اسفند تا 4 فروردین‌ماه است. در این تاریخ، هتل‌ها، امکانات و برنامه‌های جذاب فراوانی برای توریست‌هایی که به کشور ترکیه سفر می‌کنند در دسترس می‌باشد.

البته این موضوع را در نظر داشته باشید که خرید بلیط برای این بازه زمانی گران‌تر و پرهزینه تر از دیگر ایام است، اما می‌توانید از پیشنهادات کارشناسان سایت گلبرگ سیر برای کنترل هزینه استفاده کنید.

اگر قصد دارید که زمان تحویل سال را در خانه خود باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تور انتالیا را برای تاریخ 5 فروردین به بعد از گلبرگ سیر خریداری کنید تا در هزینه‌های خود صرفه جویی کرده باشید. همچنین اگر قادر باشید تا تاریخ 9 فروردین نیز صبر کنید، میزان تقاضا برای سفر به آنتالیا کاهش پیدا می‌کند و می‌توانید راحت‌تر و آسان‌تر سفر کنید.

توجه داشته باشید که تنوع بالای آنتالیا که شامل هتل‌ها، بارها، رستوران‌ها، مغازه‌ها و… می‌شود باعث می‌شود که به هیچ وجه بدون یافتن چیزی که به دنبال آن هستید به خانه خود بازنگردید؛ چه بخواهید با تور لحظه آخری راهی سفر شوید و چه بخواهید از قبل تدارک زیادی برای این سفر ببینید.

 دیگر جاذبه‌هایی که در آنتالیا انتظارتان را می‌کشند

در آنتالیا با انبوهی از مراکز خرید، فضاهای پیاده‌روی، پارک‌های تفریحی فضایی برای لذت بردن همه ایجاد شده است. اگر دوستدار ورزش‌های پرهیجان هستید، ورزش‌هایی مانند رفتینگ آبی، دره نوردی، تیوبینگ و پاراگلایدر در انتظار شما هستند.

آنتالیا همچنین به دلیل راه معروف لیکیان که به طول 500 کیلومتر تا مرکز شهر پیش می‌رود، یکی از ایده‌آل ترین انتخاب‌ها برای افرادی است که پیاده روی در اوج جاذبه‌های توریستی را دوست دارند.

 شب‌های آنتالیا

با غروب خورشید، شب‌های معروف و آرام آنتالیا شروع می‌شود. این مورد مخصوص کسانی است که عاشق خوردن غذاهای سنتی ترکیه در استراحتگاه‌های ساحلی آنتالیا هستند. همچنین می‌توانید در امتداد استراحتگاه‌ها، غذاهای مدیترانه‌ای پیدا کنید.

بارهای معروف و کلوپ‌های موسیقی همزمان با غروب خورشید شروع به کار کردن می‌کنند و تا طلوع خورشید در تلاشند تا شبی رویایی را برای شما بسازند.

قبل از انتخاب استراحت‌گاه مخصوص خود، پیشنهاد می‌شود که حتما از راهنمای مخصوص استراحت‌گاه‌های آنتالیا کمک بگیرید تا منظره‌های زیبا و به یاد ماندنی که دور از چشم شما مانده‌اند را از دست ندهید. کارشناسان آژانس مسافرتی گلبرگ سیر آماده هستند تا تجربیات خود را در رابطه با این استارحت‌گاه‌ها در اختیارتان قرار دهند.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!