درست مانند مد، سبک‌ها و گرایش‌های جواهرات می‌آیند و می‌روند و اغلب برای احیای جدیدتر و مدرن‌تر بازمی‌گردند. آنچه قدیمی است دوباره جدید است و تقاضای فزاینده برای انگشتر های نامزدی قدیمی و قدیمی، الهام بخش بسیاری از زوج ها برای انتخاب الماس تراش قدیمی برای برجسته کردن انگشتر ای است که بر عهد ازدواج آنها مهر می زند.

انگشتر نامزدی

تراش مارکیز یک تراش جواهری تاریخی است که مارکیز را به انتخابی طبیعی برای انگشتر های نامزدی با طراحی قدیمی تبدیل می کند . با محبوبیت انفجاری طرح‌های قدیمی، مارکیز بار دیگر به عنوان یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای سنگ‌های برجسته در باندها مورد توجه قرار گرفته است. این شکل آنقدر محبوب است که حتی از جزئیات پیچیده در طرح های باند الهام گرفته است.

مارکی با پارچه ابریشمی رگال

جزئیات مجلل را از افراد ثروتمند با زیبایی سلطنتی پارچه های بروکات گلدار قدیمی بیرون بکشید تا حلقه زنانه با هوس و جذابیت گذشته ایجاد کنید.

از سنگ های قیمتی یا الماس های مارکی شکل سفید برای ایجاد لهجه در برابر الماس های پیچیده استفاده کنید. یک انگشتر نامزدی سفارشی ممکن است با سنگ‌های برجسته قیراطی بزرگ‌تر طراحی شود تا انگشتر نامزدی به‌سبک بروکاد بسیار چشم‌گیر ببافد. سنگ‌های قیمتی مارکیزی با اندازه ظریف، مانند آنهایی که در انگشتر الماس گلبرگ پیچ خورده هستند ، سبکی ظریف و ظریف را برای بازگشت به عقب براق گل‌های قدیمی و شیرین به تصویر می‌کشند . برای داشتن استایلی براق، انگشتر نامزدی را با Infinity Twist انتخاب کنید. در یک پیچ بی نهایت، الماس های گرد می پیچند و به طرح های مارکی شکل بزرگ تبدیل می شوند و انگشتر دارای یک چهارم قیراط الماس گرد است.

مارکیز هنر دکو

انگشتر نامزدی

سنگ های مارکیز بر بسیاری از انگشتر های نامزدی قدیمی مربوط به دوره آرت دکو زیبایی می بخشند . انگشتر های نامزدی با الهام از هنر دکو را با استفاده از شکل مارکیز به عنوان نقطه کانونی انگشتر ایجاد کنید. با افزودن سنگ های قیمتی و سنگ های کناری شکل های دیگر برای تکمیل الگوی مارکیز و ایجاد تقارن هندسی به طرح، با رنگ بازی کنید.

برای جذابیت آرت دکوی شیک، می‌توانید الماس‌های تراش گرد را با الماس‌های مارکیز به جای نواری با خطی از ظرافت آغشته به فلپر، جایگزین کنید. تعادل با الماس نیز برای ظاهری تمیز و حفظ تقارن هندسی بهینه ایده آل است. انگشتر نامزدی Bezel را می توان برای ایجاد الگوی آرت دکو متناوب از سنگ های مارکیز و الماس های برلیان گرد سفارشی کرد. سنگ های تولد یا سایر سنگ های قیمتی (مانند اونیکس) را انتخاب کنید تا حس شخصی به انگشتر اضافه کنید.

رزگلد ویکتوریایی قدیمی

رزگلد از تجدید حیات مدرن لذت برده است – و حتی به رنگ محبوبی برای دستگاه های فناوری تبدیل شده است – اما این فلز همچنان جذابیت قدیمی خود را هنگام استفاده در جواهرات حفظ می کند. برای الهام گیری ظریف از وینتاژ، الماس های مارکیز کوچک را در فضای سنگ فرش در یک نوار رزگلد قرار دهید. رژگونه گرم رزگلد در دوران ویکتوریا مورد استفاده قرار می گرفت و رنگ آن نشان دهنده معصومیت و شکوه آن دوره بود.

زیبایی برافراشته رزگلد با انبوهی از الماس های گرد که در طرح های مارکی شکل قرار گرفته اند ، افزایش یافته است . این نوع ظاهر ظریف شکل زیبای مارکیز را با لهجه های الماس گرد کلاسیک خیره کننده فراهم می کند تا واقعاً ظرافت انگشتر نامزدی را برجسته کند.

مارکیز دربار ادوارد

حکاکی‌های میلگرین و مهره‌کاری‌هایی که با طرح‌های با جزئیات پیچیده همراه شده‌اند، از نشانه‌های جواهرات قدیمی ادواردی هستند. برای یک انگشتر ازدواج نفیس با الهام از ادواردین با مارکیز به عنوان ستاره سلطنتی از هیچ هزینه ای با جزئیات و الماس دریغ نکنید .

از مهره های Milgrain برای در آغوش گرفتن یک ردیف الماس سفید شفاف استفاده کنید. جزئیات بیشتری از میلگرن را برای خط کشی حاشیه گل حک شده در نوار انگشتر اضافه کنید تا انگشتر ای با الهام از ادواردین خیره کننده باشد. طلای سفید یا پلاتین را انتخاب کنید تا رنگ بی عیب و نقص سنگ ها بیشتر شود. طراحی این انگشتر نامزدی یک موز ادواردی را برای کمک به ایجاد یک گروه عروسی زیبا ارائه می دهد.

آن را واقعاً مال خودت کن

یک شاهکار قدیمی با طرح های مارکی شکل تزئین شده با الماس سفید یا سنگ های قیمتی رنگی سفارشی کنید. استایل وینتیج برای انگشتر های نامزدی جذابیت عتیقه طرح های برش مارکی را نشان می دهد . یک گروه عروسی متناسب را انتخاب کنید تا سبک شخصی را منعکس کند.

سنگ‌ها و طرح‌های مارکیز ظرافت الهام‌گرفته از انگشتر ازدواج را افزایش می‌دهند . برای افزودن جذابیت هندسی به طرح‌های آرت دکو و ایجاد جذابیت عتیقه معتبر در گروه‌های ادواردیایی یا ویکتوریایی از برش منحصربه‌فرد استفاده کنید تا الهام‌گرفته‌شده قدیمی را به نمایش بگذارید. برای مشاهده مدل ها و سبک های مختلف به سایت هاتف ساعتچی https://hsaatchi.com/category/womenring مراجعه نمایید

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!