در این مقاله همه چیز را در مورد بک لینک و لینک بیلدینگ خواهید آموخت.

بک لینک ها لینک هایی از سایر وب سایت ها به وب سایت شما هستند. این بک لینک ها اساس الگوریتم گوگل را تشکیل می دهند و به موقعیت شما در این زمینه کمک می کنندنتایج جستجو

SERP یا صفحه نتایج جستجو صفحه ای است که یک موتور جستجوی آنلاین پس از انجام جستجو توسط کاربر، نتایج خود را در آن نمایش می دهد. این صفحات با موتورهای جستجوی مختلف هستند..

بک لینک به عنوان اساس گوگل
با این حال، لری پیج و سرگئی برین، بنیانگذاران گوگل، در سال 1996 تصمیم گرفتند تا خود را از رقبا با برنامه های موتور جستجوی خود متمایز کنند و نه تنها به ارتباط صفحات وب با یک جستجوی جستجو، بلکه به کیفیت آنها نیز توجه کردند. وقتی جستجو می کنید (خزیدن) و ذخیره می کنید (فهرست مطالب

چگونه مطمئن می شوید که وب سایت جدید شما به سرعت در نتایج جستجوی گوگل قرار می گیرد؟ و چگونه مطمئن می شوید که محتوای جدید، مانند وبلاگ ها در وب سایت شما، به سرعت توسط گوگل ایندکس می شود؟ وقتی تو..
) در یک پایگاه داده، شما یک مخزن دارید که به محض ارسال یک پرس و جو از آن استفاده کنید.

سپس موتور جستجو فقط باید عبارت جستجو را با یک صفحه مرتبط مطابقت دهد. اما وقتی چندین صفحه به یک اندازه مرتبط هستند، چگونه تعیین می کنید که این صفحات به کدام ترتیب در نتایج جستجو نشان داده شوند؟ کدام صفحه بالاترین کیفیت را دارد؟

لری و سرگی برای این کار در محوطه دانشگاه خود الهام گرفتند. آنها دریافتند که مقالات (نشریات علمی)، به عنوان مثال توسط اساتید در رشته خود، زمانی که توصیه هایی از مقالات دیگر دریافت می کنند، بر اعتبار آنها افزوده می شود. مقالات نه تنها بر اساس اصالت محتوای آنها، بلکه بر اساس میزان ارجاعات و استنادها به مقاله مورد نظر و از آن نیز مورد قضاوت قرار می گیرند. در دنیای آکادمیک، این به قدری مهم است که اندازه‌گیری علمی خودش حتی برای ترسیم آن توسعه یافته است: کتاب‌سنجی.

این عنصر گمشده لری و سرگئی بود. آنها علاوه بر ارتباط، به محبوبیت و اعتبار یک صفحه وب نیز نگاه می کنند و این را بر اساس تعداد پیوندهایی که به یک صفحه وب اشاره می کنند، به اصطلاح بک لینک، تعیین می کنند. در ابتدا موتور جستجوی خود را BackRub نامیدند. این به این دلیل است که الگوریتم آنها عمدتاً به تعداد بک لینک ها نگاه می کند تا تعداد بک لینک هاکلمه کلیدی

کلمات کلیدی (NL: keywords) عباراتی هستند که کاربران در یک موتور جستجو تایپ می کنند، مانند گوگل، بینگ، یاهو و غیره. برای اطمینان از اینکه مشتریان شما را در کلمات کلیدی مناسب برای خدمات شما در گوگل (SEO) پیدا می کنند، این است. .
تراکم فقط بعداً آنها نام Google را انتخاب کردند، که عبارت «گوگول» را مخدوش کرد، نامی برای 1 با صد صفر (10100).
رتبه صفحه گوگل
در روزهای اولیه گوگل، هر بک لینک به عنوان یک رای برای وب سایت شما در نظر گرفته می شد. این آرا با هم محبوبیت وب‌سایت شما را تعیین کردند و می‌توان آن را در Google شما خواندرتبه صفحه

رتبه صفحه که به آن رتبه صفحه گوگل (GPR) نیز گفته می شود، عددی است که گوگل به وب سایت شما می دهد. رتبه پیج که به نام یکی از بنیانگذاران گوگل (لری پیج) نامگذاری شده است، از لحاظ تاریخی بخش مهمی از …
† PageRank یک نشان می دهدURL
A Uniform Resource Locator (به اختصار URL) نامی ساختار یافته است که به یک داده اشاره دارد. شناخته شده ترین نمونه ها آدرس منحصر به فردی است که مکان یک صفحه وب را در اینترنت مشخص می کند.
یک عدد بر اساس بک لینک به آن URL و به نام لری پیج نامگذاری شده است.

رتبه صفحه همیشه یک امتیاز از 0 تا 10 بود. این فقط با تعداد و ارزش بک لینک های شما تعیین می شد. با این حال، گوگل خود از پیج رنک خود بین 0 تا 10000 در پشت صحنه استفاده کرد و عوامل مختلفی را بررسی کرد.
تعیین اعتبار دامنه
امروزه دیگر رتبه صفحه شما یافت نمی شود، زیرا گوگل دیگر این اطلاعات را منتشر نمی کند. احتمالاً به این دلیل که الگوریتم کل در طول سال‌ها آنقدر تغییر کرده است که اکنون برای جایگاه نهایی شما در صفحه نتایج جستجو اهمیت کمتری پیدا کرده است. به جای PageRank می توانید نشانی از بک لینک های خود و خود بدهیداعتبار دامنه
اعتبار دامنه مربوط به نام دامنه ای است که وب سایت شما استفاده می کند. به عنوان مثال www.bedrijfsnaam.nl. آن دامنه شماست. هر صفحه در وب سایت شما همان قسمت را به عنوان ابتدای URL خود دارد. ..
از طریق ابزارهای مختلف سئو مانند:
کنسول جستجوی گوگل
سمروش
Ubersuggest
moz
بک لینک در آن زمان و اکنون
در زمان BackRub، وب شامل حدود 10 میلیون سند بود. ما اکنون بیش از 20 سال در تکامل گوگل هستیم و گوگل بیش از 130 تریلیون صفحه وب را فهرست کرده است. در حالی که بک لینک ها هنوز مهم هستند، گوگل موفق شده است از الگوریتم بسیار هوشمندانه تری برای نمایه سازی صفحات وب استفاده کند.

برای تعیین ارتباط یک صفحه وب، عوامل بسیار بیشتری از صرفاً در نظر گرفته می شوندچگالی کلمه کلیدی

چگالی کلمه کلیدی (یا به طور معمول تر: چگالی کلمه کلیدی) صفحه وب شما به معنای درصد عبارت جستجویی است که یک صفحه یا مقاله خاص را هدف قرار می دهید، نسبت به تعداد کل …
† برای تعیین محبوبیت یک صفحه، گوگل نه تنها با بررسی تعداد بک لینک‌ها، بلکه با توجه به کیفیت و توزیع این لینک‌ها، اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی، بررسی‌ها، بررسی‌ها، تعامل در وب‌سایت شما، کلیک‌ها و بازدیدکنندگان تکامل یافته است. رفتار، بلکه به عنوان مثال، انسجام تمام صفحات وب در وب سایت شما.
به روز رسانی پنگوئن گوگل
از زمان شروع به کار گوگل، پیشرفت های زیادی در زمینه بک لینک های واجد شرایط وجود داشته است. مخصوصا گوگلبه روز رسانی پنگوئن

به روز رسانی پنگوئن گوگل (24 آوریل 2012) برای مبارزه با بهینه سازی بیش از حد سئو ارائه شد: به اصطلاح هرزنامه های وب. الگوریتم اصلی گوگل هنگام تعیین موقعیت نتایج جستجو به تعداد نتایج جستجو توجه زیادی دارد.
(24 آوریل 2012) برای جلوگیری از بهینه سازی بیش از حد بک لینک ها در نظر گرفته شده است: به اصطلاح هرزنامه های وب.

چنین اقداماتی که گوگل به آنها “طرح های پیوند” می گویند، با به روز رسانی پنگوئن شناسایی می شوند که سپس جریمه هایی را برای وب سایت های آسیب دیده تعیین می کند. به عنوان مثال، Google Penguin به اصطلاح “پیوند مزارع
مزرعه پیوند شبکه‌ای از وب‌سایت‌های ظاهراً مجزا است که همگی به یکدیگر پیوند دارند. اینها اغلب بخشی از یک شرکت هستند یا یک شبکه وجود دارد. میتونی لینک کنی..
‘ بر. اینها گروهی از صفحات وب هستند که پیوندهایی را با یکدیگر به اشتراک می گذارند تا در نتایج جستجو بالاتر ظاهر شوند.

جایی که نتایج جستجو در گوگل در گذشته تحت سلطه شرکت های بزرگ با بودجه های بالا برای لینک سازی بود، وبلاگ نویس مستقل کوچک اکنون می تواند بسیار راحت تر در بالای صفحه ظاهر شود. گوگل می خواهد با کیفیت ترین نتایج را در هر عبارت جستجو در بالای صفحه نمایش دهد. برای این کار به محتوای کیفی (ارتباط) و پروفایل پیوند کیفی (محبوبیت) نیاز دارید.
بک لینک های کیفی
در ابتدا، گوگل تعداد بک لینک های وب سایت شما را شمارش می کرد. بعدها بیشتر به کیفیت بک لینک ها توجه شد و کمتر به کمیت. اما پیوند کیفی چیست؟ برای انجام این کار، ما به تعدادی از عوامل نگاه می کنیم که از مقدار شروع می شودلینک آبمیوه

Linkjuice را می توان به عنوان “نشت ارزش” از یک صفحه به صفحه دیگر مشاهده کرد. هم بک لینک ها و هم لینک های داخلی ارزش سئو را به صفحاتی که به آنها لینک می دهند به شکل …
که منتقل می شود.
آب لینک، آن چیست؟
بک لینک ها ارزش را به شکل آب پیوند انتقال می دهند. پیوند آب می تواند به عنوان “نشت ارزش” از یک صفحه به صفحه دیگر دیده شود. به عنوان مثال، اگر ده پیوند را در صفحه اصلی خود قرار دهید، صفحه اصلی شما آب پیوند را به ده صفحه زیرین نشت می دهد.

صفحاتی که بیشترین لینک را دارند بیشترین ارزش را خواهند داشت. این برای پیوندهای داخلی و خارجی صدق می کند، اگرچه پیوندهای خارجی (بک لینک) بسیار قدرتمندتر هستند. بنابراین اگر بک لینک های بیشتری نسبت به رقیب خود به وب سایت خود دریافت کنید، همچنین می توانید لینک بیشتری دریافت کنید و خودتان اعتبار بالاتری کسب کنید.
لینک ها را فالو و نوفالو کنید
مهم است که یک بک لینک توسط گوگل دنبال شود. برای پیوندها از یک صفحه وب به صفحه دیگر، ما بین (do) follow و تمایز قائل می شویمبدون دنبال کردن
Nofollow را می توان در کد HTML یک صفحه استفاده کرد. با استفاده از آن در یک صفحه، اطمینان حاصل می کنید که الگوریتم موتور جستجو هیچ مقداری را به هدف لینک اختصاص نمی دهد. بنابراین شما آب پیوند را از طریق … منتقل نمی کنید.
ترک کرد. فالو به این معنی است که گوگل می تواند روی لینک کلیک کرده و محتوای پشت آن را فهرست کند. بنابراین وقتی دنبال می‌کنید، آب پیوند نیز منتقل می‌شود.

عدم فالو به این معنی است که گوگل ممکن است پیوند را دنبال نکند و ممکن است صفحه اصلی را از طریق آن پیوند ایندکس نکند. بنابراین گوگل باید پیوند را نادیده بگیرد و آن را فقط به عنوان یک هدف استفاده ببیند، نه به عنوان یک عامل رتبه بندی.

 

بک لینک های مرتبط
اگر سایتی که به شما پیوند می‌دهد هیچ ارتباطی با سایت شما ندارد، گوگل آن لینک را مرتبط نمی‌داند و بنابراین سود بسیار کمی برای شما خواهد داشت. به عنوان مثال: پیوند از یک وب سایت در مورد کارآفرینی به یک وب سایت با اطلاعات بازاریابی مرتبط است و بنابراین دارای ارزش افزوده است.

یک وب سایت باغبانی با پیوند به یک وب سایت بازاریابی بی ربط است و کمک کمتری به رتبه بندی شما خواهد کرد. ساختن یک پروفایل پیوند طبیعی تضمین می‌کند که احتمال جریمه شدن شما به صورت الگوریتمی یا دستی توسط گوگل برای اعمال بک‌لینک کمتر است.

پروفایل پیوند طبیعی به این معنی است که پیوندها از انواع وب سایت های مختلف می آیند و به انواع صفحات و مقالات مختلف در وب سایت شما اشاره می کنند. در زیر می توانید نمونه ای از چنین پروفایل پیوند طبیعی را مشاهده کنید.

پروفایل بک لینک طبیعی

متن لنگر
گوگل می‌خواهد بداند پیوند به وب‌سایت دیگری نشان‌دهنده چیست، بنابراین متنی که پیوند داده می‌شود عموماً کیفیت بهتری نسبت به نام‌گذاری آن دارد.نام دامنه

نام دامنه (که دامنه نیز نامیده می شود) آدرسی است که شخصی می تواند از وب سایت شما بازدید کند. نام دامنه اغلب به یک آدرس IP اشاره دارد، این آدرس سروری است که فایل های وب سایت شما در آن ذخیره می شود. آ..
† مثلا:

هنگامی که شما عبارت “اینجا را کلیک کنید” را جستجو می کردید، ادوبی همیشه در رتبه اول گوگل قرار داشت. این به این دلیل بود که بسیاری از وب‌سایت‌ها در اینترنت متنی را با دانلودهای PDF خود با عبارت «برای دانلود Adobe Reader اینجا کلیک کنید» قرار می‌دهند. سپس کلمات کلیک اینجا به سایت Adobe قابل کلیک بودند و بنابراین گوگل فکر کرد که سایت Adobe با کلمات “اینجا کلیک کنید” مرتبط است.
اطمینان حاصل کنید که لینک‌های سایر وب‌سایت‌ها همگی از یک متن لنگر استفاده نمی‌کنند. قبلاً خوب بود که مهمترین عبارات جستجوی وب سایت خود را قابل کلیک کنید. با این حال، از زمان به روز رسانی پنگوئن گوگل، بهینه سازی بیش از حد متن لنگر جریمه شده است. امروزه، شما همچنین ترجیح می دهید یک نمایه طبیعی از متون قابل کلیک دریافتی داشته باشید. در زیر نمونه ای از چنین توزیع طبیعی آورده شده است.

نمایه متن لنگر طبیعی

ویژگی عنوان
یک ویژگی عنوان را می توان با a مقایسه کردتگ alt

استفاده از تگ‌های Alt یا عناوین تصویر ویژگی چیزی است که در نگاه اول جزئی به نظر می‌رسد. این امر بر بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو تأثیر می گذارد. یک تگ Alt نام است..
در یک عکس عنوان لینک است. هنگامی که ماوس خود را روی پیوندی قرار می دهید، آن لینک ظاهر می شود. این عنوان، همانطور که بود، عنوان صفحه اصلی را منعکس می کند و به یافتن شما در ترکیب کلمه کمک می کند.

شهرت منبع
این بسیار مهم است، گوگل همچنین به شهرت یک بک لینک نگاه می کند، چه مرجع لینک صفحه وب (و نه فقط مرجع دامنه) که لینک در آن قرار دارد یا خیر. اگر از صفحه ای در وب سایتی که به هیچ وجه دارای اعتبار لینک نیست، بک لینک دریافت کنید، تاثیری نخواهد داشت.

اکنون ممکن است متوجه شوید که اگر تمام بک لینک های خود را به صفحه اصلی خود هدایت کنید، صفحه اصلی شما نیز قوی ترین صفحه در وب سایت شما خواهد بود. اگر وبلاگ دارید، خوب است، پست های وبلاگ جدید شما معمولاً در صفحه اصلی هستند و بلافاصله آب پیوند را می گیرند. با این حال، اگر می خواهید به طور خاص در عبارات جستجوی خاصی با مقالات خاص امتیاز کسب کنید، مطمئن شوید که بک لینک های خاصی برای آن مقالات دارید.

لینک سازی: بک لینک ها را جمع آوری کنید
Llink بیلدینگ انباشت بک لینک است. مهم است که از تکنیک هایی استفاده کنید که از نظر گوگل به وب سایت و شهرت شما ارزش می بخشد. ما هم به این می گوییمکلاه سفید
سئو کلاه سفید بهینه سازی قانونی وب سایت شما است. وب سایت بر اساس قوانین و دستورالعمل های گوگل بهینه سازی شده است. هیچ خطری برای مجازات شدن توسط گوگل وجود ندارد، که همینطور است.
سئو.

راه های مختلفی برای انجام لینک بیلدینگ وجود دارد. در زیر به مهمترین و رایج ترین آنها می پردازیم و توصیه می کنیم از تکنیک ساخت لینک مورد نظر استفاده کنید یا خیر.

صفحات اصلی
برای شروع لینک سازی خود می توانید در برخی از صفحات شروع ثبت نام کنید. امروزه این تاکتیک قدرت کمتری نسبت به قبل دارد. از آنجایی که یک صفحه اصلی ارزش کمتری به هر پیوند می دهد، هر چه تعداد لینک ها در صفحه بیشتر باشد، برخی از صفحات اصلی ارزش زیادی ندارند. همچنین سعی کنید با انتخاب یک صفحه اصلی که تا حد امکان به موضوع وب سایت شما نزدیک است، به ارتباط توجه کنید.

می توانید صفحات شروع Google مانند startpagina.nl، startgids.nl، Snelstarten.nl، handystarten.nl، startkabel.nl و صدها صفحه مشابه دیگر را انتخاب کنید. سپس به آن صفحات شروع نگاه کنید که در کدام صفحه فرعی می توانید به بهترین شکل ثبت نام کنید.

ورود به سیستم تقریباً در همه سیستم ها یکسان عمل می کند. به دنبال دکمه “افزودن پیوند” باشید یا با مدیر تماس بگیرید. اگر پاسخی دریافت نکردید یا اگر پیوند شما پست نشد، نگران نباشید. معمولاً اینطور است، شما باید آن را از تعداد معدودی که پیوند شما را ارسال می کنند داشته باشید.

تبادل لینک

البته بهتر است هر از چند گاهی یک بعدازظهر یکشنبه بارانی را برای جمع آوری بک لینک ها انتخاب کنید. سپس به سادگی وب سایت های مرتبط (وب سایت های صنعت خود) را در گوگل جستجو می کنید تا برای قرار دادن بک لینک به آنها نزدیک شوید.

اغلب آنها این کار را بدون انتظار چیزی انجام نمی دهند و بنابراین معمولاً با این کار انجام می شودتبادل لینک

در تبادل لینک، دو صاحب وب سایت توافق می کنند که یک بک لینک به وب سایت یکدیگر قرار دهند. این می تواند بسیار منطقی و مفید باشد. به این ترتیب می توانید با کارآفرینان دوست و/یا مهم ترین وب سایت ها در تعامل باشید.
انجام شده. هنگامی که تبادل لینک وجود دارد، این معمولاً به این معنی است که دو شرکت توافق می کنند که به یکدیگر پیوند دهند. این می تواند بسیار منطقی و مفید باشد.

برای مثال، می‌توانید با دوستان تجاری و/یا مهم‌ترین وب‌سایت‌های صنعت خود برای پیوند دادن به یکدیگر موافقت کنید. مطمئن شوید که آنها یک بک لینک را در یک صفحه مهم قرار می دهند.

به عنوان مثال، یک بک لینک از یک صفحه با “پیوند شرکا” با 100 لینک دیگر ارزش افزوده ای برای شما فراهم نمی کند. یک پیوند منحصر به فرد از یک صفحه اصلی بیش از این. بک لینک های حاصل از تبادل لینک توسط گوگل به عنوان چنین مواردی شناخته می شوند و ارزش کمتری دارند. گوگل جلسه ای را بین 2 وب سایتی که به یکدیگر پیوند دارند تشخیص می دهد و می فهمد که این پیوندها بخشی از یک تبادل هستند. هنگامی که یک بک لینک منحصر به فرد از وب سایت دیگری دریافت می کنید بدون اینکه مستقیماً به آن لینک دهید، ارزش بیشتری خواهد داشت.
بازاریابی مقاله
روش دیگر برای دریافت بک لینک، بازاریابی مقاله است. بازاریابی مقاله شکلی از ایجاد لینک است که در آن شما مقالات خود (وبلاگ های مهمان) را در هر جایی که ممکن است در اینترنت با یک لینک یا URL متعارف به وب سایت خود منتشر می کنید.

بسیاری از وب سایت ها به روی محتوای خارجی و ارزشمند باز هستند. وقتی به مهم ترین وب سایت ها در صنعت خود نزدیک می شوید و برای هر یک از آنها یک مقاله منحصر به فرد با پیوند به وب سایت خود می نویسید، این یک وضعیت برد-برد است. گیرنده مقاله ارزشمندی دریافت می کند (که با آن در گوگل رتبه می گیرد) و شما یک بک لینک قدرتمند و مرتبط دریافت خواهید کرد که به نمایه پیوند طبیعی کمک می کند.

راهی برای یافتن اینکه کدام وبلاگ در داخل شما وجود داردموقعیت مناسب، جایگاه

یک بازار فرعی خوب و مناسب برای ورود به تجارت در اینترنت چیست؟ این یکی از رایج ترین سوالات در کسب و کار من و همچنین مهم ترین سوال برای هر راه اندازی اینترنتی است.
استفاده از Google Blogsearch است. یک کلمه کلیدی را وارد کنید که می خواهید در مورد آن در وب سایت شخص دیگری بنویسید، از وب سایت هایی که پیدا می کنید بازدید کنید و با صاحبان این وب سایت ها تماس بگیرید.

به دلیل سوء استفاده از وبلاگ نویسی مهمان برای پیوندها، گوگل در مورد پیوندهایی که آشکارا توسط وبلاگ نویسی مهمان به دست می آید، کمی شک کرده است. در ویدیوی زیر می توانید آنچه را که مدیر سابق وب هرزنامه گوگل مت کاتز در این مورد می گوید، بشنوید.

 

آگهی های تبلیغاتی
زمانی که وبلاگ نویسی مهمان رایگان امکان پذیر نیست، اغلب می توانید این کار را به شکل الف انجام دهیدتبلیغاتی
آگهی تبلیغاتی یک تبلیغ است که در یک مقاله اساسی بسته بندی شده است. محتوای متن آموزنده است اما مستقل نیست – اگرچه طرح این امر را نشان می دهد – زیرا یک تبلیغ است و می ماند. آی تی..
یا بیانیه مطبوعاتی در بسیاری از موارد باید برای آن هزینه پرداخت کنید، اما برای یک بک لینک قوی مطمئنا می تواند ارزشش را داشته باشد.
بیانیه های مطبوعاتی
انتشارات مطبوعاتی برای تبلیغات شما و همچنین برای دریافت بک لینک بسیار خوب عمل می کنند. می توانید یک بیانیه مطبوعاتی را با پیوندهایی به وب سایت خود پر کنید (در حد اعتدال). چون خودتان این کار را انجام می دهید، بر کیفیت بک لینک های خود نیز کنترل دارید. بیانیه مطبوعاتی شما باید به گونه ای تنظیم شود که دوست داشته باشید هزاران نفر آن را بخوانند، زیرا البته هدف این است!

مزیت بیانیه های مطبوعاتی این است که گاهی اوقات این پیام ها به سایت های خبری دیگر ارسال می شوند و بنابراین به طور خودکار بک لینک های بیشتری دریافت می کنید. در اینجا چند سایت وجود دارد که می توانید از آنها برای ارسال بیانیه های مطبوعاتی در اینترنت استفاده کنید:
Press releases.com (پرداخت شده)
Nieuwsbank.nl (پرداخت شده)
Online-press releases.nl
Onlinepressrelease.com
لینک از رسانه های اجتماعی
گوگل چندی پیش اعلام کرد که در مورد رسانه های اجتماعی نیز بیشتر نگاه می کندبهینه سازی ماشین جستجو

SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization (NL: بهینه سازی موتورهای جستجو) است. سئو هنر بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو است تا بتوانید بهتر پیدا کنید.
† ما این را SEOcial (ترکیبی از SEO و رسانه های اجتماعی) می نامیم. این بدان معنی است که لینک های رسانه های اجتماعی نیز بر رتبه بندی شما تأثیر می گذارند، حتی اگر بک لینک نباشند.

 

به هر حال آنچه برای لینک سازی شما خوب عمل می کند این است که پیوند به وب سایت خود را در پروفایل های رسانه های اجتماعی خود مانند توییتر قرار دهید.لینکدین

لینکدین یک پلتفرم رسانه اجتماعی است که عمدتا بر روی شبکه های تجاری تمرکز دارد.
واینستاگرام

در این بخش مقالاتی در مورد بازاریابی اینستاگرام و اینستاگرام خواهید یافت. چگونه از آمار اینستاگرام استفاده می کنید؟ چگونه با فالوورهای خود رابطه برقرار می کنید؟ از چه استراتژی هایی در اینستاگرام استفاده می کنید؟
گذاشتن.
درآمد لینک
علاوه بر ایجاد آگاهانه بک لینک، می توانید روی یک استراتژی محتوای ارزشمند نیز تمرکز کنید. به عنوان مثال، ویدیوهای ارزشمند YouTube، پادکست ها، چک لیست ها یااینفوگرافیک
اینفوگرافیک یا تصویر آموزنده روش جدیدی برای ارائه اطلاعات است. با ترکیب متن با مطالب بصری مانند عکس و نمودار، می توانید داستان خود را سریعتر و واضح تر بیان کنید.
که دیگران در صنعت شما خیلی خوشحال هستند که در وب سایت خود پست کنند.

شما همچنین می توانید در موردمصاحبه ها
مصاحبه های الهام بخش با کارآفرینان موفق و شخصیت های الهام بخش. از درس های زندگی و داستان های موفقیت این کارآفرینان پیشرو بیاموزید! مصاحبه ها به عنوان بسط شما..
برای ارائه سایر وب سایت ها چنین مصاحبه ای را می توان به عنوان مثال در یک وب سایت دیگر به صورت متنی، تصویری یا صوتی، البته با پیوند به وب سایت شما، قرار داد.
خرید وب سایت؟
شاید کمی “توپخانه سنگین” باشد، اما اگر می خواهید به سرعت مقادیر زیادی بک لینک جمع آوری کنید، می توانید کل وب سایت ها را نیز خریداری کنید. با وارد کردن آنها به وب سایت خود و استفاده از ریدایرکت های 301، شما بلافاصله تمام بک لینک ها را در اختیار می گیرید.

 

همچنین به دیگران لینک دهید؟
یک سوال رایج این است که آیا باید به وب سایت های دیگر نیز لینک دهید زیرا بسیاری از صاحبان وب سایت فکر می کنند که این امر قدرت وب سایت شما را تضعیف می کند. اینطور نیست… با این حال; فقط به وب‌سایت‌هایی پیوند دهید که مرتبط با آنچه در مورد آن می‌نویسید مرتبط هستند و همچنین مطمئن شوید که لینک‌های خروجی در وب‌سایت شما نیز با کیفیت هستند.

وقتی بازدیدکننده را به وب‌سایتی همراه با اطلاعات اضافی به‌عنوان افزونه‌ای به سایت خود معرفی می‌کنید، Google از آن استقبال می‌کند. بنابراین باید یک افزونه و ترجیحاً برای یک وب سایت با شهرت خوب در گوگل باشد.

لینک های داخلی در مقابل بک لینک ها
فقط به طور خلاصه تفاوت بینلینک های داخلی

لینک های داخلی لینک های داخل وب سایت شما هستند. اینها به ساختار و کاربر پسند بودن وب سایت شما کمک می کنند. در این پاراگراف اول می توانید ببینید که چگونه از پیوندهای داخلی و به اصطلاح قطعه های توربو استفاده می کنیم (..
و بک لینک: لینک های داخلی لینک هایی هستند که از وب سایت شما به مکان های دیگر در آن وب سایت هدایت می شوند. چون مال شماست ارزش کمتری دارند. البته گوگل به عینیت شما نسبت به وب سایت خود آنقدر اعتماد ندارد که ارزشی برابر با بک لینک داشته باشد. با این حال، آنها مانند نوعی توصیه عمل می کنند.

وقتی از صفحه A به صفحه B پیوند می دهید، صفحه A در واقع نوعی توصیه به صفحه B می کند. متن لنگر همچنین برای پیوندهای داخلی مهم است. به عنوان مثال، آیا در صفحه اول برای ترکیب کلیدواژه خاصی امتیاز می گیرید، اما در رتبه اول گوگل نیست؟ سپس سعی کنید برای مدتی لینک داخلی آن مقاله را در مقالات جدیدی که پست می کنید قرار دهید. سپس آن ترکیب کلیدواژه را قابل کلیک کنید. خواهید دید که این روی رتبه شما در گوگل تاثیر می گذارد.

خرید دوباره لینک؟
خرید بک لینک

در واقع هر هفته با این سوال مواجه می شوم که آیا خرید بک لینک برای وب سایت شما عاقلانه است یا خیر؟ من می توانم با نوشتن “نه” به آن پاسخ بسیار کوتاهی بدهم، اما در این صورت این می شود.
یک عمل بسیار خطرناک است و ما به شدت به آن توصیه می کنیم (مگر اینکه بک لینک ها را به طور غیرمستقیم با در اختیار گرفتن یک وب سایت خریداری کنید). در این مقاله می توانید در این مورد بیشتر بخوانید .

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!