سفر به تور مشهد تابستان مقدس سفری به مرکز زیارتی ایران است. تور شمال شرق ایران و بازدید از جاذبه های مشهد مکملی ایده آل برای سفر شما به ایران است و می توان آن را به صورت هوایی از تهران یا با پرواز مستقیم از کشور خود ترتیب داد. تورهای روزانه مشهد گزینه های بسیار خوبی برای بازدید از نقاط برجسته با کمک یک راهنمای حرفه ای محلی هستند.
تور رایگان مشهد شما را با سبک زندگی محلی، داستان ها، جوک ها و حقایق بار خواهد کرد. این به شما معرفی می کند که چگونه از زمان خود در مشهد حداکثر استفاده را ببرید، بنابراین پیشنهاد می کنیم اولین کاری باشد که هنگام ورود به مشهد انجام می دهید.

راهنمایان تور مشهد تابستان 1401 ما علاقه زیادی به معاشرت با مسافرانی دارند که به شهرشان می آیند. آنها انگیزه دیگری برای خاطره انگیز ساختن سفر شما دارند و آن این است که درآمدشان بر اساس سفرهای شماست.

رزرو برای پیوستن به این سفر ضروری است و لطفا در صورت لغو به ما اطلاع دهید زیرا راهنما منتظر شما خواهد بود.
نکات برجسته تور
این تور شامل نقاط دیدنی اصفهان است. در یکی از رستوران های شهر مذکور نیز می توانید یک غذای سنتی خوش طعم را تجربه کنید.
تور شامل / حذف می شود
خدمات دریافت کد رهگیری ویزای ایران
2 شب اقامت در هتل های 4 ستاره
صبحانه در هتل
3 وعده غذایی (ناهار یا شام)
بیمه مسافرتی (نرخ بیمه ممکن است بر اساس سن مسافر تغییر کند)
حمل و نقل
بلیط هواپیما بین المللی
هزینه تمبر ویزا
هزینه ورودی جاذبه ها
ناهار و شام اضافی
به مشهد یکی از سه شهر مقدس ایران می رسیم. مشهد به معنای محل شهادت شهرت خود را مدیون حرم امام رضا است. امروز از مقبره امام رضا (فقط در خارج) و ساختمان های اطراف آن مانند مسجد گوهرشاد که قدمت آن به قرن پانزدهم می رسد و با نمای کاشیکاری آبی و گنبدی فیروزه ای تزئین شده است، بازدید خواهیم کرد. زمانی برای بازدید از بازار رنگارنگ وجود خواهد داشت.
گشت و گذار یک روزه به قلعه طبیعی زیبای کلاته نادری که مقر نادرشاه در زمان لشکرکشی به هند در قرن هجدهم بود: و بازدید از کاخ خورشید (خورشید) در کلات نادری. سپس به مشهد بازمی‌گردیم و در راه توقفی در توس خواهیم داشت، مکانی که پیوندی ناگسستنی با شاعر ایرانی قرن یازدهم فردوسی، نویسنده محبوب و ارجمند شاهنامه حماسی ایرانی (کتاب شاهان) دارد. از آرامگاه فردوسی و دو گالری که توسط باغ احاطه شده است بازدید خواهیم کرد. و سپس از گنبد هارونیه بازدید خواهیم کرد. بازگشت به مشهد.
امروز یه سفر به نیشابور داریم. این شهر در حدود قرن سوم پس از میلاد تأسیس شد و در دوره سلجوقیان مرکز ادبی، هنری و دانشگاهی پر رونقی بود. ابتدا به زیارت مقبره عمر خیام مشهورترین شاعر التقاطی می رویم. از آرامگاه او دیدن کنید، ساختمانی ساده که قدمت آن به دهه 1970 برمی‌گردد، که توسط یک باغ و همچنین گالری از سازهای او احاطه شده است. بعد وقت داریم در بازار فیروزه ای قدم بزنیم. سپس از آرامگاه عطار و کمال الملک دیدن کنید. بازگشت به مشهد.
30+ پکیج تور آشپزی ایران
شرکت در دوره های آشپزی ایرانی یا تورهای ایران غذا می تواند دروازه ای از جنبه متفاوتی از سبک زندگی ایرانی را باز کند. این سرگرم کننده و شاد خواهد بود و مطمئناً پس از چنین برنامه های آشپزی، دستور العمل های آشپزی، توصیه ها و ایده ها را خواهید گرفت.

غذای سنتی ایران شامل تعداد زیادی غذا در منطقه ای متفاوت است. فرهنگ آشپزی بر اساس منابع تغذیه ای در شهرها و اطراف آن تخصصی می شود. البته دین و تاریخ نقش بسزایی در خوراک شناسی ایرانی در سراسر ایران دارد.

علاوه بر این، غذا و آشپزی دو تا از مهم ترین معیارها برای داشتن یک سفر خوب هستند! مطمئنا داشتن انرژی خوب و تغذیه سالم، روحیه خوب شما را تقویت می کند!
30+ پکیج ایرانگردی فرهنگی
فرهنگ ایرانی از خاور دور تا غرب دور شهرت جهانی دارد که یکی از غنی ترین و تاثیرگذارترین فرهنگ هاست.

شکوه فرهنگ پارسی در ادبیات، معماری، آداب دینی و بسیاری موارد دیگر خود را نشان داده است که در سفر و کشف زیبایی‌های ایران، به راحتی می‌توانید آن را حس کنید و با آن آشنا شوید.

تورهای ایران مجموعه ای منظم از کاوش در فرهنگ عمیق ایرانی، تجربه غذاهای ایرانی، تاریخ باستانی، معماری شگفت انگیز همراه با سنت ها و آداب و رسوم ارزشمند است.

چمدان های خود را ببندید و برای تجربه حضوری فرهنگ ایرانی آماده باشید.
مشهد دومین شهر بزرگ ایران و مهم ترین شهر از نظر مذهبی است. جاذبه اصلی آن حرم (مجموعه حرم) زیبا و وسیع و در حال گسترش است که یادگار شهادت امام هشتم رضا (ع) است. همچنین با یک گشت و گذار در یک روز کوتاه می توانید به روستای طرقبه سابق برسید. طرقبه با چایخانه‌ها و رستوران‌های زیبایش روستایی باقی مانده است. با این حال، برای دورتر شدن از جنگل بتنی، ارزش رفتن به کنگ «ماسوله خراسان» را دارد، روستایی پلکانی و مقصدی جذاب به ویژه برای کوهنوردان. با یک گشت و گذار یک روزه طولانی تر، می توانید به کاخ ناتمام (در واقع یک برج تشییع جنازه) نادرشاه در کلات، در امتداد جاده ای که از یک منظره کوهستانی متروک و جذاب می گذرد، برسید. یکی دیگر از سفرهای یک روزه دوست داشتنی، سفری است که پس از یک بزرگراه، به برج نجومی قرن سیزدهمی در نزدیکی رادکان منتهی می شود، روستایی که یکی از بهترین اقامتگاه های بومگردی (کوهن دژ) در کل منطقه واقع شده است.

مشهد بهترین مقصد برای دوستداران زعفران، گردشگری معنوی و کوهنوردان است.

علاوه بر گشت و گذار در شهر، سفرهای یک روزه از مشهد نیز از جمله تورهای پر درخواست است. تنوع فعالیت های جذاب برای گردشگران اطراف مشهد باورنکردنی است. فعالیت هایی مانند زعفران گردی ( برداشت زعفران و بازدید از مزرعه زعفران ) بازدید از عشایر و تور پسته . علاقه مندان به شعر قرون وسطی ایران ممکن است بخواهند از آرامگاه این دو شاعر شاخص یعنی مقبره عمر خیام در نیشابور و مقبره فردوسی در طوس دیدن کنند. یک پارک اطراف هر امامزاده را احاطه کرده است.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!